შიდა წვის ძრავის მქონე ავტომობილები ძალიან ბევრ კრიტიკას იმსახურებენ მავნე გამონაბოლქვის მაღალი მაჩვენებლისა და მოხმარების სიძვირის გამო; ხოლო სრულფასოვან ელექტროქარებს – დამუხტვის ხანგრძლივი პროცესის და სვლის მარაგის სიმცირის გამო „ერჩიან“. ყველა ამ ფაქტორის გათვალისწინებით გამოსავალი ჰიბრიდულ სისტემაშია.
საინტერესოა, რომ ჰიბრიდები ყოველთვის ეკონომიის თვალსაზრისით როდი გამოიყენება: ზოგიერთი მოდელი ასეთი აგრეგატით საკმაოდ შთამბეჭდავი დინამიკით იწონებს თავს. ბოლო დროინდელ პრემიერათა შორისაა – ჰიბრიდული სედანები, ლიფტბეკი, უნივერსალი, კუპე და კროსოვერი ჩინეთიდან, გერმანიიდან, ჩეხეთიდან და ამერიკის შეერთებული შტატებიდან.





