კონცერნი Stellantis ავტომობილების გაყიდვას ვერ ახერხებს. მსოფლიოში უდიდესი ავტომწარმოებელი ბაზარზე კოლოსალურ სირთულეებს აწყდება – ზოგიერთი მოდელი საშუალოდ 400-600 დღე იყიდება. დილერები მარაგების თავიდან მოშორებას ცდილობენ, თუმცა მარკეტინგულ აქტივობასაც კი არ შეუძლია მყიდველის მოზიდვა. ასეთი დინამიკის გამო კონცერნის ფინანსური სიტუაცია სულ უფრო და უფრო უარესდება – სამომავლო პროგნოზებიც არ არის სახარბიელო.
2024 წლის პირველ ნახევარში კონცერნის გაყიდვები 16%-ით შემცირდა. Jeep-ის გაყიდვებმა 9%-ით იკლო, Chrysler-ის – 8%-ით, Dodge-ის – 16%-ით, ხოლო Ram-ის გაყიდვები მთელი 26%-ით დაეცა. კონცერნი დაგროვილი მოდელების გასაყიდად ყველაფერს აკეთებს, ახალ ავტომობილებზე უპრეცედენტო ფასდაკლებებს აცხადებს, თუმცა ამ ყველაფერს შედეგი მაინც არ აქვს.
Stellantis-ის ყველაზე ნელა გაყიდვადი ავტომობილი Alfa Romeo Giulia-ა. ამ მოდელის მყიდველს საშუალოდ 617 დღეში პოულობენ. მოდელი Stelvio საწყობში საშუალოდ 456 დღეს ატარებს, ხოლო მესამე ადგილზე Fiat 500e-ა, გაყიდვების საშუალო ვადით – 454 დღით.