„ის, რაც „წინ და წინ“ სიარულის საშუალებას მაძლევს, არის კონცერტის კონცეფციაზე გამუდმებული ფიქრი; ფიქრი – თუ რას დავუტოვებ ჩემს მსმენელს“ – სწორედ ეს არის პრინციპი, რომელსაც მუსიკოსი გიორგი გიგაშვილი „წინ და წინ, წარმატებისკენ“ სვლაში ეყრდნობა.
პიანისტი „თეგეტა ჰოლდინგის“ კამპანიის „წინ და წინ“ ფარგლებში საკუთარ გამოცდილებას უზიარებს მათ, ვინც კლავიშებზე ჯერ მხოლოდ პირველ ნოტებს იღებს. მუსიკოსი ამბობს, რომ წარმატების საწინდარი შრომა და საკუთარ თავზე მუშაობაა. „მსმენელი მხოლოდ მაშინ აღგიქვამს სერიოზულად, თუ გრძნობს, რომ კონცერტის მიღმა დიდი შრომაა“, – ამბობს გიგაშვილი.
წინ და წინ – წარმატებისკენ, მეტი შესაძლებლობებისკენ, განათლებისკენ, ზრუნვისკენ, ინოვაციებისა და განვითარებისკენ!.. – „თეგეტა ჰოლდინგის“ მასშტაბური კამპანია კომპანიის 30 წლის იუბილესთვის მზადების პერიოდისთვის შეიქმნა, რომელსაც ჰოლდინგი 2025 წელს აღნიშნავს. კომპანიამ, ამ კამპანიის ფარგლებში, თავისი განვითარების გზასთან ერთად, წარმოადგინა სურვილი, რომ ფართო საზოგადოებამ ირწმუნოს ის, რაც თეგეტას გუნდმა 30 წლის წინათ დაიჯერა და მოკრძალებული მაღაზია საავტომობილო ინდუსტრიად და რეგიონის ლიდერ კომპანიად აქცია.
(R)