კამპანიაში #spendyoursummeringeorgia ქართული ღვინის კომპანიაც ჩაერთო.
კამპანიის ფარგლებში „მეღვინეობა ხარებამ“ შექმნა სპეციალური ეტიკეტი ღვინისათვის „ციცქა“, რომელიც პირდაპირი გზავნილი იქნება მსოფლიოს მასშტაბით უამრავი ტურისტისთვის, რომ მათ ზაფხული სწორედ საქართველოში გაატარონ!
5 პოპულარული, 2 ნაკლებად - ქართული დაცული ტერიტორიები, რომელიც უცხოელებს იზიდავთ
კეთილშობილი ირემი, ფოცხვერი, უჩვეულო მცენარეები და სხვა ბევრი რამ, რაც აუცილებლად უნდა ნახოთ.
დღეისათვის, „მეღვინეობა ხარებას“ ღვინო მსოფლიოს 20-მდე საექსპორტო ბაზარზეა წარმოდგენილი, რაც ნიშნავს, რომ 1,5 მილიარდზე მეტი ადამიანი იხილავს სპეციალურად კამპანიისთვის #spendyoursummeringeorgia შექმნილ ღვინის სპეც.ეტიკეტირებას და დიზაინს.