20 ივლისიდან MAN-ის ავტობუსები თბილისის თითქმის ყველა უბანში გამოჩნდება

პოპულარული

20 ივლისიდან MAN-ის ავტობუსები თბილისის თითქმის ყველა უბანში გამოჩნდება

თბილისის ახალი ავტობაზა გაიხსნა – შესაბამისად, MAN–ის ავტობუსები, რომლებიც ამ დრომდე უფუნქციოები იყვნენ თბილისის ქუჩებში გამჩნდებიან.

20 ივლისიდან 25 ივლისამდე პერიოდში ახალი ავტობუსები N24, N33, N88, N140 და N150 ხაზებზე გავა. მოგვიანებით კი, MAN-ის ავტობუსები N14, N21 და N23 მარშრუტებს დაემატება.

 

მარშრუტები, რომლებზეც ახალი ავტობუსები დაემატება:

№ 14 დიდი დიღომი IV მ/რ > პეტრე იბერის ქ. > იოანე პეტრიწის ქ. > ფარნავაზ მეფის გამზირი > დ. აღმაშენებლის ხეივანი > გაგარინის ქ. > ჟ. შარტავას ქ. > სააკაძის მ-ნი > კოსტავას ქ. > პეკინის > ვარაზის ხევი > მელიქიშვილის გამზირი > რუსთაველის გამზირი > ბარათაშვილის ქ. (10 ერთეული)

№ 21 სახ. უნივერსიტეტის მ/კ > სანდრო ეულის ქ. > ვაჟა ფშაველას გამზირი > ყაზბეგის გამზირი > თამარაშვილის ქ. > ჭავჭავაძის გამზირი > კოსტავას ქ. > თამარ მეფის გამზირი > წინამძღვრიშვილის ქ. > წერეთლის გამზირი > მ/ს “დიდუბე” (ქვედა) > რობაქიძის გამზირი > პაიჭაძის ქ. > ლუბლიანას ქ. > ჭიაურელის ქ. > ბელიაშვილის ქ. > ფარნავაზ მეფის გამზირი > იოანე პეტრიწის ქ. > დიდი დიღმის III-IV მ/რ (11 ერთეული)

№23  გლდანის VII – VIII მ/რ > ხიზანიშვილის ქ. > მ/ს “ახმეტელის თეატრი” > ვასაძის ქ. > ქერჩის ქ. > გურამიშვილის გამზირი > ც. დადიანის ქ. > ჩიტაიას ქ. > მაზნიაშვილის ქ. > ი. ჯავახიშვილის ქ. > გოგიბერიძის ქ. > ზაარბრიუკენის მოედანი > ორბელიანის მოედანი(10 ერთეული)

№ 88 მარშრუტი: ნუცუბიძის მე-2-4 მ/რაიონი > ქავთარაძის ქ. > თამარაშვილის ქ .> ვაკე – რუსთაველის გამზირი > ბარათაშვილის ქ. (11 ერთეული)

№24 მარშრუტი: გლდანის დასახლება > დიღმის მასივი> მარშალ გელოვანის გამზირი> ჟვანიას მოედანი > ვაჟა ფშაველას გამზირი > ქავთარაძის ქ. > თსუ-ის მაღლივი კორპუსი ( 11 ერთეული);

№ 33 მარშრუტი: გლდანის დასახლება > სანზონა > წერეთლის გამზირი > დავით აღმაშენებლის გამზირი > ვარდების მოედანი > რუსთაველის გამზირი > ბარათაშვილის ქ. (10 ერთეული);

№140 მარშრუტი: ბარათაშვილის ქ. > რუსთაველის გამზირი > ვაკე > თამარაშვილის ქ. > ვაჟა ფშაველას გამზირი > ქავთარაძის ქ. > პოლიტკოვსკაიას ქ.(11 ერთეული);

№150 მარშრუტი: ბარათაშვილის ქ. > რუსთაველის გამზირი > კოსტავას ქ. > საბურთალოს დასახლება > ვაჟა ფშაველას გამზირი > თსუ-ის მაღლივი კორპუსი (11 ერთეული).

გამოთავისუფლებული დიდი და საშუალო ზომის ყვითელი ავტობუსები, იმ მარშრუტებზე დაემატება, სადაც ამის საჭიროება იქნება. ზოგიერთი მათგანი კი შესაძლოა, საერთოდ ჩამოსაწერი გახდეს.

თბილისის მერიამ MAN-ის ავტობუსები EBRD-ის 27 მლნ-იანი და G5B-ის 7 მილიონიანი გრანტით შეიძინა. ავტობუსების თბილისში შემოყვანა სრულად, მარტში დასრულდა.

თბილისის მერიამ დონორებთან მუშაობა 2015 წლის აპრილიდან დაიწყო ავტობუსების ჩანაცვლების პროექტზე, შეთანხმება 2015 წლის დეკემბერში მოხდა, 2016 წლის აპრილში გამარჯვებული – გერმანული კომპანია MAN გამოვლინდა. პირველი 10 ავტობუსი თბილისის მერიამ 2016 წლის სექტემბერში მიიღო, შემდეგი 133 ეტაპობრივად, 2016 წლის ნოემბერ–დეკემბერში და 2017 წლის თებერვალ – მაისში.

ავტობაზის შენებლობა კი 2016 წლის ზაფხულის ბოლოდან დაიწყო. ავტობაზა, რომელიც დღეს უკვე გაიხსნა მოიცავს დიდ დიღომში 6 ჰექტარ ტერიტორიაზე 377 ავტობუსზე გათვლილ სადგომს, თანამედროვე ტექნოლოგიების სამრეცხაოს, გაზგასამართი სადგურს და MAN–ის ავტორიზებულ სარემონტო ცენტრს.

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => meria
                                    [1] => man-is-avtobusebi
                                    [2] => sazogadoebrivi-transporti
                                    [3] => akhali-avtobaza
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 146596
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => meria
                                    [1] => man-is-avtobusebi
                                    [2] => sazogadoebrivi-transporti
                                    [3] => akhali-avtobaza
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 146596
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 203
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => meria
                                    [1] => man-is-avtobusebi
                                    [2] => sazogadoebrivi-transporti
                                    [3] => akhali-avtobaza
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => meria
                                    [1] => man-is-avtobusebi
                                    [2] => sazogadoebrivi-transporti
                                    [3] => akhali-avtobaza
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (146596) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (10752,7232,12873,203)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 206788
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2018-01-22 14:18:17
                    [post_date_gmt] => 2018-01-22 10:18:17
                    [post_content] => თბილისის მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმის საბოლოო ვარიანტის შეფასების პროცესში საერთაშორისო საფინანსო ორგანიზაციები და ადგილობრივი ექსპერტები ჩაერთვებიან, - ამის შესახებ დედაქალაქის მერმა კახა კალაძემ დღეს გამართულ ბრიფინგზე განაცხადა.

როგორც მან აღნიშნა, თბილისის მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმა ის დოკუმენტია, რომელმაც დედაქალაქის სწორი და გრძელვადიანი განვითარება უნდა განსაზღვროს.

კახა კალაძის განცხადებით, დოკუმენტის სრულყოფისთვის კომპანია „სითი ინსტიტუტმა“ 45-დღიანი ვადა მოითხოვა, რასაც თბილისის მერია დათანხმდა.
„ვაცნობიერებთ, საზოგადოების მაღალ ინტერესს აღნიშნული დოკუმენტის მიმართ და გაცნობებთ, რომ თბილისის მერიამ საერთაშორისო საფინანსო ორგანიზაციებსა და ადგილობრივ ექსპერტებს მიმართა, რათა „სითი ინსტიტუტის“ მიერ შემოთავაზებული დოკუმენტის შეფასების პროცესში მათი მაქსიმალური ჩართულობა მოხდეს. აქტიური კონსულტაციების შედეგად, თბილისის მერიასა და საერთაშორისო ორგანიზაციებს შორის შეთანხმება მოხდა“, - განაცხადა თბილისის მერმა.
მისი თქმით, მსოფლიო ბანკმა, ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკმა, აზიის განვითარების ბანკმა და საერთაშორისო კომპანია „ბიურო ჰაპოლდმა“, რომელიც 100 მედეგი ქალაქის განვითარების პროცესში მერიის სტრატეგიული პარტნიორია, გამოთქვეს მზადყოფნა -  გენერალური გეგმის საბოლოო ვარიანტის შეფასების პროცესში მათ მიერ შერჩეული ექსპერტები ჩართონ.
„ჩვენ ასევე, დავუკავშირდით ადგილობრივ ექსპერტებს და მათი ჩართულობაც იქნება უზრუნველყოფილი. რა თქმა უნდა, მერიის შესაბამისი სამსახურებიც მზად არიან თანამშრომლობისა და დოკუმენტის შეფასებაში მონაწილეობისთვის. თბილისის განვითარებისთვის უმნიშვნელოვანესი დოკუმენტის მიღების პროცესი ღია და გამჭვირვალე უნდა იყოს. ასევე, მნიშვნელოვანია, სწორად შეფასდეს, თუ რამდენად იქნება გათვალისწინებული „სითი ინსტიტუტის“ მიერ თბილისის მერიის მხრიდან გამოთქმული შენიშვნები - ტრანსპორტის, ურბანული განვითარების, არქიტექტურის, კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლების დაცვის, ეკოლოგიისა და ეკონომიკური სარგებლიანობის დოკუმენტში ასახვის კუთხით“, - აღნიშნა კახა კალაძემ.
მისივე თქმით, თბილისის მერია ყველა ზემოთჩამოთვლილი ორგანიზაციისა და შესაბამისი ექსპერტების ინფორმირებულობას უზრუნველყოფს. ასევე, მიაწვდის შესაბამის დოკუმენტაციას, რათა გენგეგმის საბოლოო ვარიანტის შეფასებასთან დაკავშირებით, მუშაობის დაწყება დროულად მოხდეს. დედაქალაქის მერის განცხადებით, აღნიშნული შემადგენლობით სამუშაო ჯგუფის პირველი შეხვედრა მიმდინარე კვირაში გაიმართება.   [post_title] => გენ.გეგმის შეფასების პროცესში ადგილობრივი ექსპერტები ჩაერთვებიან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => gen-gegmis-shefasebis-processhi-adgilobrivi-eqspertebi-chaertvebian [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-22 14:18:17 [post_modified_gmt] => 2018-01-22 10:18:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=206788 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 206167 [post_author] => 12 [post_date] => 2018-01-19 14:48:10 [post_date_gmt] => 2018-01-19 10:48:10 [post_content] => საზოგადოებრივი ტრანსპორტის მძღოლებს  დღე-ღამის განმავლობაში 10-15 საათის გატარება ავტობუსსა და „მარშუტკაში“ უწევთ. ბოლო გაჩერებიდან ბოლო გაჩერებამდე კი მთელი დღის განმავლობაში გზაში არიან. არადა, ეს მძღოლებიც ჩვეულებრივი ადამიანები არიან და ბუნებრივი მოთხოვნილებების დაკმაყოფილება, ან მარტივად რომ ვთქვათ, ტუალეტი მათაც ისევე სჭირდებათ, როგორც ყველას. ბუნებრივი მოთხოვნილებების დაკმაყოფილება კი მათ მხოლოდ ბოლო გაჩერებებზე ფასიან ან კუსტარულად აშენებულ საპირფარეშოებში უწევთ. ისიც იმ შემთხვევაში, თუ გზების გადატვირთულობის გამო, საცობში არ მოუწიათ იმ დროის გამოყენება, რაც მათი ხანმოკლე შესვენებისთვისაა გამოყოფილი. ორბელიანის მოედანზე, სადაც ავტობუსებისა და „მარშუტკების“ ერთ-ერთი მსხვილი სადგურია, საერთოდ არ არის მძღოლებისა და კონტროლიორებისთვის საპირფარეშო. როგორც „ფორტუნამ“ გაარკვია, მათ ფასიანი საზოგადოებრივი ტუალეტით უწევთ სარგებლობა. საპირფარეშო ფასიანია, თუმცა ავტობუსების მძღოლებისა და კონტროლიორების მომსახურების ხარჯებს კომპანია ფარავს. „მარშუტკის“ მძღოლები კი ამაში თანხას თავად იხდიან.  ჯადული დანელია ფასიანი საზოგადოებრივი ტუალეტის ინდმეწარმეა. როგორც მან ”ფორტუნას” უთხრა, ”თბილისის სატრანსპორტო კომპანია” მას ამ მომსახურებაში თვეში 700 ლარს უხდის.
”მე ვარ ინდმეწარმე. ხელშეკრულებით მირიცხავენ. მესამე წელია, ასე ვართ. მძღოლები საბუთს წარმოადგენენ ხოლმე და კონტროლიორებს ისედაც ფორმა აცვიათ,” -  აცხადებს ჯადული დანელია.
ანალოგიური მდგომარეობაა თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მაღლივი კორპუსის მიმდებარედ განთავსებულ ავტობუსებისა და ”მარშუტკებისსადგურზეც. საპირფარეშოში საფასურის გადახდა აქაც მძღოლებისა და კონტროლიორებისთვის დიფერენცირებულად ხდება.  
”სატრანსპორტო კომპანია” თვეში 150 ლარს მაძლევს. ავტობუსის მძღოლებისა და კონტროლიორებისთვის.  21 წელია, აქ ვმუშაობ და ზეპირად ვიცი, ვინ ვინ არის. თუ ვერ ვცნობ,  ახალი ავტობუსის მძღოლებს ფორმები აცვიათ და იმით ვიცნობ. ”მარშუტკის” მძღოლები თუ მოდიან, იხდიან. იმათ არ ჰყავს ეგეთი კომპანია.  4 საათამდე ვარ, მერე ეს ღიაა. დილას მოვდივარ და ვალაგებ,” - განუცხადა ”ფორტუნას” ფასიანი საპირფარეშოს თანამშრომელმა. 
პოლიტკოვსკაიას ქუჩის ბოლოში მდებარე სადგურის ერთ-ერთმა თანამშრომელმა საპირფარეშო საკუთარი სახსრებით  რამდენიმე თვის წინ ააშენა. ერთადერთი შენობის კარი იშვიათად იკეტება, რაც როგორც მძღოლები ამბობენ, ქალი კონტროლიორებისთვის დამატებითი დისკომფორტია. არასათანადოდაა დაცული ჰიგიენის ნორმებიც.
”ჩვენი მეორე ბოლო გაჩერებაა ორბელიანის მოედანზე, სადაც მიწისქვეშა გადასასვლელში არის ფასიანი საპირფარეშო. 7-8 წუთი მაინც გეკარგება. ხან ამდენი დრო არ გაქვს, გაგვიანდება. აქაც ძალიან უჭირთ. ქალებს ხელით უჭირავთ ხოლმე კარები. რამდენჯერმე ყოფილა მძღოლი მისულა და გამოუგლეჯია, აბა როგორი საქმეა ეს. საშინლად მოუწესრიგებელია. მაგალითად, ვაზისუბნის ბოლოში ძალიან მოწესრიგებული საპირფარეშოა. ჩვენი თანამშრომლებისთვის უფასოა, სხვა დანარჩენისთვის ფასიანი,” - უთხრა ”ფორტუნას” ყვითელი ავტობუსის მძღოლმა.  
”თბილისის საპტრანსპორტო კომპანიას” თბილისის მასშტაბით 24 ლოკაციაზე,  მათი მძღოლებისა და კონტროლიორებისთვის ფასიანი საპირფარეშოს მომსახურება აქვს შესყიდული. შესაბამისად, თანხას მძღოლების ნაცვლად კომპანია ფარავს.  გარდა ამისა, თბილისის მასშტაბით კიდევ ოთხი ლოკაციაა: ვაზისუბანი, დიდი დიღომი, ვარკეთილი და მუხიანი, სადაც საპირფარეშოები კომპანიის საკუთრებაა. სურვილი აქვთ, თუმცა ამ  ეტაპზე  ფასიანი საპირფარეშოს მომსახურების მძღოლებისთვის შესყიდვას არ გეგმავენ ”თბილისის მიკროავტობუსში”.    

ქეთი გიგოლაშვილი 

[post_title] => ”გაჭირვებული” მძღოლების ყოფა - როცა საპირფარეშოში შესვლა „სპორტი“ და თავსატეხია (ნაწილი II) [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => gachirvebuli-mdzgholebis-yofa-roca-sapirfareshoshi-shesvla-sporti-da-tavsatekhia-nawili-ii [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-19 14:50:52 [post_modified_gmt] => 2018-01-19 10:50:52 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=206167 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 205994 [post_author] => 12 [post_date] => 2018-01-18 17:07:38 [post_date_gmt] => 2018-01-18 13:07:38 [post_content] => თბილისის მერია მომდევნო წლებში 700-მდე ახალი ავტობუსის შემოყვანას გეგმავს, - ამის შესახებ თბილისის მერის მოადგილე მაია ბითაძემ განაცხადა. როგორც ბითაძემ აღნიშნა, ისინი ძველ ავტობუსებს ჩაანაცვლებენ და დედაქალაქის ავტოპარკს შეავსებენ, რითაც თბილისში მოძრაობა საგრძნობლად განიტვირთება. „საზოგადოებრივი ტრანსპორტის მოძრაობის გაუმჯობესება თბილისის მერიის ერთ-ერთი პრიორიტეტია. ყველამ ვიცით რა მიზეზით იგვიანებს ტრანსპორტი - ეს უმეტესწილად საცობების ბრალია. ჩვენი მთავარი პრიორიტეტი საზოგადოებრივი ტრანსპორტის კომპლექსური მოწესრიგებაა. ეს საკითხი თავის თავში გულისხმობს რამდენიმეპუნქტიან გეგმას, რომელსაც ჩვენ საზოგადოებრივი ტრანსპორტის მოწესრიგების მიზნით განვახორციელებთ. საზოგადოებრივი ტრანსპორტით გადაადგილება კომფორტული და ხელმისაწვდომი უნდა იყოს თბილისის მცხოვრებთათვის - ეს ჩვენი უპირველესი საზრუნავია“, - აღნიშნა ბითაძემ. მისივე თქმით, თბილისის მერიის მთავარი მიზანია ავტოპარკი ახალი სამგზავრო ავტობუსებით განაახლოს. „გარდა ამისა, უნდა შევქმნათ შესაბამისი ინფრასტრუქტურა და მოვაწყოთ ცალკე სავალი ხაზები, სადაც მხოლოდ საზოგადოებრივ ტრანსპორტს ექნება გადაადგილების საშუალება. ეს ტრანსპორტის მოძრაობას გაცილებით მოწესრიგებულს გახდის. ადამიანს ეცოდინება, რომ ავტობუსის მოსვლის გრაფიკი არ შეიცვლება და მას არსად დააგვიანდება. მერიას ძალიან დიდი გეგმები აქვს მეტროპოლიტენთან დაკავშირებითაც. დედაქალაქის ბიუჯეტის დიდი ნაწილი უნდა მივმართოთ მეტროს რეაბილიტაციისათვის, რაც ვაგონების გადაადგილებას დააჩქარებს და სამგზავრო დროის ინტერვალს შეამცირებს. შესაბამისად, გეგმები, რომელიც მერიას აქვს დასახული მომდევნო 4 წლის განმავლობაში, ტრანსპორტის მოძრაობის განტვირთვას და გაუმჯობესებას ითვალისწინებს. ეს სფერო თბილისში საერთოდ მოუგვარებელია და მის მოწესრიგებას ეტაპობრივად ვაპირებთ. ავტოპარკის განახლება ამ პრობლემის მოგვარების მთავარი გზაა. თბილისის მერია მომდევნო წლებში 700-მდე ახალი ავტობუსის შემოყვანას გეგმავს. ისინი ძველ ავტობუსებს ჩაანაცვლებენ და დედაქალაქის ავტოპარკს შეავსებენ, რითაც თბილისში მოძრაობა საგრძნობლად განიტვირთება“, - განაცხადა ბითაძემ. [post_title] => თბილისის მასშტაბით საზოგადოებრივი ტრანსპორტისთვის ცალკე სავალი ხაზები გაკეთდება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => tbilisis-masshtabit-sazogadoebrivi-transportistvis-calke-savali-khazebi-gaketdeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-18 17:07:38 [post_modified_gmt] => 2018-01-18 13:07:38 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=205994 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 206788 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-01-22 14:18:17 [post_date_gmt] => 2018-01-22 10:18:17 [post_content] => თბილისის მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმის საბოლოო ვარიანტის შეფასების პროცესში საერთაშორისო საფინანსო ორგანიზაციები და ადგილობრივი ექსპერტები ჩაერთვებიან, - ამის შესახებ დედაქალაქის მერმა კახა კალაძემ დღეს გამართულ ბრიფინგზე განაცხადა. როგორც მან აღნიშნა, თბილისის მიწათსარგებლობის გენერალური გეგმა ის დოკუმენტია, რომელმაც დედაქალაქის სწორი და გრძელვადიანი განვითარება უნდა განსაზღვროს. კახა კალაძის განცხადებით, დოკუმენტის სრულყოფისთვის კომპანია „სითი ინსტიტუტმა“ 45-დღიანი ვადა მოითხოვა, რასაც თბილისის მერია დათანხმდა.
„ვაცნობიერებთ, საზოგადოების მაღალ ინტერესს აღნიშნული დოკუმენტის მიმართ და გაცნობებთ, რომ თბილისის მერიამ საერთაშორისო საფინანსო ორგანიზაციებსა და ადგილობრივ ექსპერტებს მიმართა, რათა „სითი ინსტიტუტის“ მიერ შემოთავაზებული დოკუმენტის შეფასების პროცესში მათი მაქსიმალური ჩართულობა მოხდეს. აქტიური კონსულტაციების შედეგად, თბილისის მერიასა და საერთაშორისო ორგანიზაციებს შორის შეთანხმება მოხდა“, - განაცხადა თბილისის მერმა.
მისი თქმით, მსოფლიო ბანკმა, ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკმა, აზიის განვითარების ბანკმა და საერთაშორისო კომპანია „ბიურო ჰაპოლდმა“, რომელიც 100 მედეგი ქალაქის განვითარების პროცესში მერიის სტრატეგიული პარტნიორია, გამოთქვეს მზადყოფნა -  გენერალური გეგმის საბოლოო ვარიანტის შეფასების პროცესში მათ მიერ შერჩეული ექსპერტები ჩართონ.
„ჩვენ ასევე, დავუკავშირდით ადგილობრივ ექსპერტებს და მათი ჩართულობაც იქნება უზრუნველყოფილი. რა თქმა უნდა, მერიის შესაბამისი სამსახურებიც მზად არიან თანამშრომლობისა და დოკუმენტის შეფასებაში მონაწილეობისთვის. თბილისის განვითარებისთვის უმნიშვნელოვანესი დოკუმენტის მიღების პროცესი ღია და გამჭვირვალე უნდა იყოს. ასევე, მნიშვნელოვანია, სწორად შეფასდეს, თუ რამდენად იქნება გათვალისწინებული „სითი ინსტიტუტის“ მიერ თბილისის მერიის მხრიდან გამოთქმული შენიშვნები - ტრანსპორტის, ურბანული განვითარების, არქიტექტურის, კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლების დაცვის, ეკოლოგიისა და ეკონომიკური სარგებლიანობის დოკუმენტში ასახვის კუთხით“, - აღნიშნა კახა კალაძემ.
მისივე თქმით, თბილისის მერია ყველა ზემოთჩამოთვლილი ორგანიზაციისა და შესაბამისი ექსპერტების ინფორმირებულობას უზრუნველყოფს. ასევე, მიაწვდის შესაბამის დოკუმენტაციას, რათა გენგეგმის საბოლოო ვარიანტის შეფასებასთან დაკავშირებით, მუშაობის დაწყება დროულად მოხდეს. დედაქალაქის მერის განცხადებით, აღნიშნული შემადგენლობით სამუშაო ჯგუფის პირველი შეხვედრა მიმდინარე კვირაში გაიმართება.   [post_title] => გენ.გეგმის შეფასების პროცესში ადგილობრივი ექსპერტები ჩაერთვებიან [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => gen-gegmis-shefasebis-processhi-adgilobrivi-eqspertebi-chaertvebian [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-22 14:18:17 [post_modified_gmt] => 2018-01-22 10:18:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=206788 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 216 [max_num_pages] => 72 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 08719ded617aed9f01dab7a4d112ecf7 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები