აჭარული ხაჭაპურის ცხობის მასტერკლასები მინსკში

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

აჭარული ხაჭაპურის ცხობის მასტერკლასები მინსკში

აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტმა მინკში „აჭარის დღე“-ს უმასპინძლა. არაოფიციალურ მიღებაზე, რომელსაც ბელარუსული მედიის, ტურისტული სააგენტოებისა და დიპლომატიური კორპუსის 100-მდე წარმომადგენელი ესწრებოდა პოპულაროზაცია გაეწია საქართველოს მდიდარ არამატერილური კულტურას, სამზარეულოსა და ღვინოს.  ორი საათის განმავლობაში სტუმრებს საშუალება ჰქონდათ საქათველოში ემოგზაურათ, დაეგემოვნებინათ ტრადიციული ქართული კერძები- საცივი, ჩაშუშული, ხაჭაპური და ქართული ფოლკლორით ესიამოვნათ. სტუმრების განსაკუთრებული მოწონება საღამოზე აჭარული ხაჭაპურისა და ცეკვა მთიულურის მასტერკლასებმა დაიმსახურეს. ქართული ფოლკლორი მინსკში ხელვაჩაურის ფოლკლორულმა გუნდმა „ათძალი“ წარადგინა.

“ აჭარის დღეების მიზანია, რომ ის დადებითი ემოციები, რაც ჩვენს ფოლკლორსა და სამზარეულოს მოაქვს ჩვენმა სტუმრებმა საქართველოში ჩამოსვლის გარეშეც იგრძნონ, შეიყვარონ ჩვენი ქვეყანა და დაგეგმონ თავიანთი არდადეგები აჭარაში. თუკი გავითვალისწინებთ ჩვენი ღონისძიების სტუმრების რეაქციასა და ემოციებს მიზანს ნამდვილად მივაღწიეთ. უფრო მეტიც ისინი ჩვენი საღამოთი ვამოგზაურეთ აჭარაში, რაც საბოლოოდ ბელარუსული მედიისა და ტურისტული კომპანიების მიერ აჭარის შესახებ მომზადებული სიუჟეტებისა და ტურების ხარისხზე აისახება,“ განაცხადა მამუკა ბერძენიშვილმა, აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტის თავმჯდომარემ.

მინსკის გარდა „აჭარის დღეებს“ აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტი ვარშავასა და ასტანაში გამართავს, რაც კიდევ უფრო შეუწყობს ხელს რეგიონის ცნობადობის გაზრდას სამიზნე ქვეყნებში.

აჭარის დღეები სამიზნე ქვეყნებში აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტის ორგანიზებით და აჭარის განათლების, კულტურისა და სპორტის სამინისტროს მხარდაჭერით ტარდება.

 

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

8 აპრილი, 2016

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => turizmi
                                    [1] => acharis-turizmisa-da-kurortebis-departamenti
                                    [2] => belorusis-respublika
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 43030
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => turizmi
                                    [1] => acharis-turizmisa-da-kurortebis-departamenti
                                    [2] => belorusis-respublika
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 43030
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 289
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => turizmi
                                    [1] => acharis-turizmisa-da-kurortebis-departamenti
                                    [2] => belorusis-respublika
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => turizmi
                                    [1] => acharis-turizmisa-da-kurortebis-departamenti
                                    [2] => belorusis-respublika
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (43030) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (289,4975,4561)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 285585
                    [post_author] => 21
                    [post_date] => 2018-09-17 16:32:02
                    [post_date_gmt] => 2018-09-17 12:32:02
                    [post_content] => აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტი აგრძელებს რეგიონის, როგორც ოთხივე სეზონზე მიმზიდველი ტურისტული ადგილის რეკლამირებას საერთაშორისო მედიით. ამჯერად, რეგიონის საიმიჯო ვიდეორგოლები საერთაშორისო ტელეკომპანიების CNN, BBC, EURONEWS, DEUTSCHE WELLE-ს შემდეგ,  გერმანიაში რეიტინგული ტელეარხების „RTL“ და „N-TV“ ეთერით გადის.

გერმანული ტელეარხი ,,RTL” ერთ-ერთი წამყვანი კომერციული სატელევიზიო არხია, რომელიც გარდა გერმანიისა, ასევე მაუწყებლობს ავსტრიაში, შვეიცარიაში, ბელგიაში, ჰოლანდიასა და აღმოსავლეთ ევროპის ქვეყნებში. 2017 წლის დეკემბრის მონაცემებით, ის გერმანიის ტოპ სამეულში შედის. რაც შეეხება ,,N-TV”-ს, ის ძირითადად დატვირთულია საინფორმაციო-შემეცნებითი გადაცემებით.

„2017-2018 წლებში ჩვენ აქტიურად დავიწყეთ იმ მედია არხების გამოყენება, რომლებიც განსაკუთრებული რეიტინგით გამოირჩევა როგორც ევროპის, ასევე ზოგადად, მსოფლიო ბაზრებზე. როგორც ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის, ასევე აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის მიზანია ტურისტული ბაზრების დივერსიფიცირება. 2017 წლიდან საქართველოს საელჩოებთან კოორდინაციით ვანხორციელებთ სხვადასხვა ტიპის აქტივობებს ევროპულ ქვეყნებში. BBC, EURONEWS, DEUTSCHE WELE შემდეგ, ახლა უკვე გერმანიაში ადგილობრივ რეიტიგულ არხებს ვიყენებთ, ისეთებს როგორებიცაა: RTL და N-TV. ბოლო წლების კვლევების მონაცემებით, გერმანიაში მათი ყურებადობა ძალიან მაღალია და მუდმივად ინარჩუნებენ ადგილს რეიტინგული ტელევიზიების ჩამონათვალში. ვიდეორგოლები გერმანულენოვანი აუდიტორიისთვის, გერმანულ ენაზეა მომზადებული. კამპანიის მიზანია ჩვენი ტურისტული მიმართულის პოპულარიზაცია როგორც ოთხივე სეზონზე საინტერესო ტურისტული პროდუქტების მქონე ქვეყნისა და რეგიონის. აჭარაში ჩამოსული უცხოელ   ვიზიტორთა კვლევის ანალიზი გვაძლევს ოპტიმიზმის საფუძველს და აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტი მომავალშიც გააგრძელებს საერთაშორისო ტურიზმის სტიმულირების კამპანიებს განსაკუთრებით ევროპის მიმართულებით,“ განაცხადა აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტის თავმჯდომარე სულხან ღლონტმა.
                    [post_title] => აჭარის პოპულარიზაცია საერთაშორისო მედიით გრძელდება
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => acharis-popularizacia-saertashoriso-mediit-grdzeldeba
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-09-17 16:32:02
                    [post_modified_gmt] => 2018-09-17 12:32:02
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=285585
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 285527
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-09-17 15:30:50
                    [post_date_gmt] => 2018-09-17 11:30:50
                    [post_content] => 5 ოქტომბერს, ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტო ტურიზმის განვითარების მიმართულებით ჰაკათონს ,,hack_a_tour“- ს იწყებს.

ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს ინფორმაციით, ჰაკათონი სამ დღეს გაგრძელდება და მისი მიზანია ინფორმაციული ტექნოლოგიების გამოყენებით საქართველოში ტურიზმის განვითარების ხელშეწყობა, ასევე ინფორმაციული და ინოვაციური ტექნოლოგიებით დაინტერესებული ადამიანებისთვის განვითარებისა და ჩანაფიქრების რეალიზაციის პრაქტიკული შესაძლებლობის შექმნა.

„მნიშვნელოვანია, რომ საქართველოს მთელ მოსახლეობას ექნება შესაძლებლობა, ჩართული იყოს ქვეყნის ტურისტული პოტენციალის ამაღლების პერსპექტივაში. სწორედ ამას უზრუნველყოფს აღნიშნული ჰაკათონი, რომელიც საქართველოს ათ ქალაქში გაიმართება. საბოლოო ჯამში ჩვენ აღმოვაჩენთ საუკეთესო იდეის მქონე სტარტაპებსა და ინოვატორებს, რომლებიც იქნებიან მხარდაჭერილი როგორც სახელმწიფოსგან, ისე წამყვანი ტურისტული კომპანიების მხრიდან“,- აღნიშნა ინოვაციების და ტექნოლოგიების სააგენტოს თავმჯდომარის მოვალეობის შემსრულებელმა ავთანდილ კასრაძემ.

ჰაკათონი საქართველოს მასშტაბით ათ სხვადასხვა გეოგრაფიულ წერტილში ერთდროულად ჩატარდება, რაც კონკურსანტებს მაქსიმალურად შეუწყობს ხელს, მარტივად მიიღონ მონაწილეობა პროექტში.

ჰაკათონში მონაწილეობისთვის, აუცილებელია, რეგისტრაციის გავლა შემდეგ ბმულზე: https://goo.gl/forms/PPakqWBFHxAjS4Sq1
                    [post_title] => ტურიზმის განვითარების მიმართულებით ჰაკათონი ,,hack_a_tour“ იწყება
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => turizmis-ganvitarebis-mimartulebit-hakatoni-hack_a_tour-iwyeba
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-09-17 15:32:28
                    [post_modified_gmt] => 2018-09-17 11:32:28
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=285527
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 285411
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-09-17 13:38:44
                    [post_date_gmt] => 2018-09-17 09:38:44
                    [post_content] => მიუხედავად იმისა, რომ საქართველოში ქვეყნის გარეთ ტურისტული მიზნით გასვლის მზარდი ტენდენცია შეინიშნება, ქართველების დიდი ნაწილი ზაფხულს საკუთარ ქვეყანაში ატარებს.

საინტერესოა, რომელ რეგიონებს სტუმრობენ ტურისტული მიზნით ქართველები საკუთარ ქვეყანაში. ამის გასარკვევად, კვლევითმა ორგანიზაცია „აიფიემმა“ 1500 ადამიანი გამოკითხა ქვეყნის მასშტაბით.

როგორც აღმოჩნდა, გამოკითხულთაგან დაახლოებით, ყოველმა მეოთხე ადამიანმა (24,9%) აღნიშნა, რომ ბოლო 5 წელი საქართველოს არც ერთ რეგიონში/მხარეში არ ყოფილა ჩასული ტურისტული მიზნით. ხოლო გამოკითხულთა იმ ნაწილიდან, რომელმაც ბოლო 5 წლის განმავლობაში, საკუთარ ქვეყანაში ტურისტული მიზნით რომელიმე რეგიონი/მხარე მაინც მოინახულა, ყველაზე მეტი აჭარაშია ნამყოფი (23,3%).[1] ასევე, გამოკითხულთა მნიშვნელოვანი ნაწილი სტუმრობდა რაჭასაც (21,3%).



„კვლევის შედეგად გამოვლინდა, რომ ქართველების მიერ ქვეყნის შიგნით თითოეულ ტურისტულ ვიზიტზე დახარჯული თანხა საშუალოდ, 680 ლარია.

საგულისხმოა დაცული ტერიტორიების სააგენტოს მონაცემებიც, რომლის მიხედვითაც საქართველოს დაცულ ტერიტორიებზე ვიზიტორთა რაოდენობა ბოლო 5 წლის განმავლობაში მზარდია. მიუხედავად იმისა, რომ სააგენტოს მონაცემი ქართველი და უცხოელი ტურისტების რაოდენობას ჯამურად ასახავს, ფაქტია, რომ საქართველოში შიდა ტურიზმი მეტად პოპულარული ხდება.

თუმცა, თუ გავითვალისწინებთ იმ შედეგს, რომ გამოკითხულთა 24,9% ბოლო 5 წელია საქართველოს არც ერთ მხარეში არ ყოფილა ტურისტული მიზნით, ხოლო ისეთი მხარეები, როგორიც ფშავ-ხევსურეთი და თუშეთია, რესპონდენტთა საკმაოდ მცირე რაოდენობამ დაასახელა (შესაბამისად, 2.1% და 1,4%), შეგვიძლია ისიც ვთქვათ, რომ საქართველოს მხარეები ამ კუთხით, ქართველებისთვის ჯერ კიდევ აღმოსაჩენია”, - ნათქვამია „აიფიემის” კვლევაში.
                    [post_title] => რომელ რეგიონებს სტუმრობენ ტურისტული მიზნით ქართველები საკუთარ ქვეყანაში -კვლევის შედეგები
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => romel-regionebs-stumroben-turistuli-miznit-qartvelebi-sakutar-qveyanashi-kvlevis-shedegebi
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-09-17 13:41:16
                    [post_modified_gmt] => 2018-09-17 09:41:16
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=285411
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

        )

    [post_count] => 3
    [current_post] => -1
    [in_the_loop] => 
    [post] => WP_Post Object
        (
            [ID] => 285585
            [post_author] => 21
            [post_date] => 2018-09-17 16:32:02
            [post_date_gmt] => 2018-09-17 12:32:02
            [post_content] => აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტი აგრძელებს რეგიონის, როგორც ოთხივე სეზონზე მიმზიდველი ტურისტული ადგილის რეკლამირებას საერთაშორისო მედიით. ამჯერად, რეგიონის საიმიჯო ვიდეორგოლები საერთაშორისო ტელეკომპანიების CNN, BBC, EURONEWS, DEUTSCHE WELLE-ს შემდეგ,  გერმანიაში რეიტინგული ტელეარხების „RTL“ და „N-TV“ ეთერით გადის.

გერმანული ტელეარხი ,,RTL” ერთ-ერთი წამყვანი კომერციული სატელევიზიო არხია, რომელიც გარდა გერმანიისა, ასევე მაუწყებლობს ავსტრიაში, შვეიცარიაში, ბელგიაში, ჰოლანდიასა და აღმოსავლეთ ევროპის ქვეყნებში. 2017 წლის დეკემბრის მონაცემებით, ის გერმანიის ტოპ სამეულში შედის. რაც შეეხება ,,N-TV”-ს, ის ძირითადად დატვირთულია საინფორმაციო-შემეცნებითი გადაცემებით.

„2017-2018 წლებში ჩვენ აქტიურად დავიწყეთ იმ მედია არხების გამოყენება, რომლებიც განსაკუთრებული რეიტინგით გამოირჩევა როგორც ევროპის, ასევე ზოგადად, მსოფლიო ბაზრებზე. როგორც ტურიზმის ეროვნული ადმინისტრაციის, ასევე აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტის მიზანია ტურისტული ბაზრების დივერსიფიცირება. 2017 წლიდან საქართველოს საელჩოებთან კოორდინაციით ვანხორციელებთ სხვადასხვა ტიპის აქტივობებს ევროპულ ქვეყნებში. BBC, EURONEWS, DEUTSCHE WELE შემდეგ, ახლა უკვე გერმანიაში ადგილობრივ რეიტიგულ არხებს ვიყენებთ, ისეთებს როგორებიცაა: RTL და N-TV. ბოლო წლების კვლევების მონაცემებით, გერმანიაში მათი ყურებადობა ძალიან მაღალია და მუდმივად ინარჩუნებენ ადგილს რეიტინგული ტელევიზიების ჩამონათვალში. ვიდეორგოლები გერმანულენოვანი აუდიტორიისთვის, გერმანულ ენაზეა მომზადებული. კამპანიის მიზანია ჩვენი ტურისტული მიმართულის პოპულარიზაცია როგორც ოთხივე სეზონზე საინტერესო ტურისტული პროდუქტების მქონე ქვეყნისა და რეგიონის. აჭარაში ჩამოსული უცხოელ   ვიზიტორთა კვლევის ანალიზი გვაძლევს ოპტიმიზმის საფუძველს და აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტი მომავალშიც გააგრძელებს საერთაშორისო ტურიზმის სტიმულირების კამპანიებს განსაკუთრებით ევროპის მიმართულებით,“ განაცხადა აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტის თავმჯდომარე სულხან ღლონტმა.
            [post_title] => აჭარის პოპულარიზაცია საერთაშორისო მედიით გრძელდება
            [post_excerpt] => 
            [post_status] => publish
            [comment_status] => closed
            [ping_status] => closed
            [post_password] => 
            [post_name] => acharis-popularizacia-saertashoriso-mediit-grdzeldeba
            [to_ping] => 
            [pinged] => 
            [post_modified] => 2018-09-17 16:32:02
            [post_modified_gmt] => 2018-09-17 12:32:02
            [post_content_filtered] => 
            [post_parent] => 0
            [guid] => http://fortuna.ge/?p=285585
            [menu_order] => 0
            [post_type] => post
            [post_mime_type] => 
            [comment_count] => 0
            [filter] => raw
        )

    [comment_count] => 0
    [current_comment] => -1
    [found_posts] => 477
    [max_num_pages] => 159
    [max_num_comment_pages] => 0
    [is_single] => 
    [is_preview] => 
    [is_page] => 
    [is_archive] => 1
    [is_date] => 
    [is_year] => 
    [is_month] => 
    [is_day] => 
    [is_time] => 
    [is_author] => 
    [is_category] => 
    [is_tag] => 1
    [is_tax] => 
    [is_search] => 
    [is_feed] => 
    [is_comment_feed] => 
    [is_trackback] => 
    [is_home] => 
    [is_404] => 
    [is_embed] => 
    [is_paged] => 
    [is_admin] => 
    [is_attachment] => 
    [is_singular] => 
    [is_robots] => 
    [is_posts_page] => 
    [is_post_type_archive] => 
    [query_vars_hash:WP_Query:private] => 57e6e161a07c5b0643be424b8f246f87
    [query_vars_changed:WP_Query:private] => 
    [thumbnails_cached] => 
    [stopwords:WP_Query:private] => 
    [compat_fields:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => query_vars_hash
            [1] => query_vars_changed
        )

    [compat_methods:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => init_query_flags
            [1] => parse_tax_query
        )

)

მსგავსი სიახლეები