თბილისი ველომეგობრული ქალაქი ხდება: როდიდან გაიყიდება პირველი ქართული ველოსიპედი

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

თბილისი ველომეგობრული ქალაქი ხდება: როდიდან გაიყიდება პირველი ქართული ველოსიპედი

თბილისი ეტაპობრივად ველომეგობრული ქალაქი ხდება – მიმდინარე წელს, გასულ წელთან შედარებით, ველოსიპედების გაყიდვა თითქმის 35%-ით გაიზარდა. აღნიშნულის შესახებ ”ფორტუნას” კომპანია Georgian Bicycle Group-ის დამფუძნებელმა, ბექა კიკნაველიძემ განუცხადა. მისი თქმით, საქართველოში, ბოლო პერიოდში, ველოსიპედზე მოთხოვნის ზრდა რამდენიმე ფაქტორმა განაპირობა:

1. ქალაქში თანდათან ვითარდება ველოინფრასტრუქტურა – ეწყობა ველობილიკები, იგეგმება ველოპარკინგების მოწყობა და ა.შ;

2. ველოსიპედი გახდა ტრენდული- საზოგადოება მიხვდა, რომ საჭიროა  ჯანსაღი ცხოვრების წესი;

3. ველოსიპედის შესახებ უფრო მეტი ინფორმაცია მიეწოდა ხალხს- ანუ გაიგეს იმ სიკეთეების შესახებ, რაც ამ მექანიკურ მოწყობილობას მოაქვს ადამიანის ჯანმრთელობისთვის.

როგორც Georgian Bicycle Group-ის დამფუძნებელი ამბობს, ველოსიპედებზე მოთხოვნის ზრდას, პროდუქტზე ფასების მატება არ გამოუწვევია. ”თუმცა, უნდა გავითვალისწინოთ ისიც, რომ ჩვენ იმპორტირებულ პროდუქციას ვყიდით. შესაბამისად, ჩვენი ეროვნული ვალუტის გაუფასურება, ფასებზე ავტომატურად აისახება. დამოკიდებული ვართ ევროსთან მიმართებაში ლარის კურსის სიმყარეზე”, – განმარტა ბექა კიკნაველიძემ.

Georgian Bicycle Group-ის დამფუძნებელმა ”ფორტუნასთან” სამომავლო გეგმებზეც ისაუბრა და განმარტა, რომ კომპანია ქართული ველოსიპედის შექმნის პროექტზე კვლავ მუშაობს. ახალი ქართული პროდუქტი სარეალიზაციო ქსელში 2018 წლის პირველ ნახევარში გამოჩნდება. ამასთან, ქართული ველოსიპედის გაყიდვები ადგილობრივი ბაზრის გარდა, უცხოეთშიც განხორციელდება. საექსპორტო ბაზრებად სომხეთი, თურქეთი და აზერბაიჯანი მოიაზრება.

შეგახსენებთ, აღნიშნულ თემაზე ”ფორტუნა” ბექა კიკნაველიძეს მიმდინარე წლის აპრილშიც ესაუბრა. მაშინ ის ამბობდა, პროექტი უდავოდ ინოვაციური იქნება. ”დღეისთვის ველოინდუსტრიაში სამი ზომის თვალი არსებობს: 26, 27,5 და 29 ინჩიანი. თითეული სხვადასხვა სახის ველოსიპედს მიესადაგება. მაგრამ, აუცილებელია, რომ ველოსიპედის ორივე თვალი იდენტური ზომის იყოს. ამის გამო ხშირად მომხმარებლებს უწევთ ჩარჩოს, ან თავად ველოსიპედის გამოცვლა. ჩვენს შემთხვევაში კი საქმე გვაქვს ინოვაციურ მიდგომასთან. ქართული ველოსიპედის უპირატესობა ისაა, რომ კონკრეტულ სახეობაზე შესაძლებელი იქნება სამიდან ნებისმიერი ზომის თვალის დამაგრება ისე, რომ არ დაირღვევა გეომეტრიული წონასწორობა,“ – აღნიშნავდა კომპანიის დამფუძნებელი.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

21 ივლისი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => velosipedi
                                    [1] => beqa-kiknavelidze
                                    [2] => georgian-bicycle-group
                                    [3] => veloinfrastruqtura
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 148084
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => velosipedi
                                    [1] => beqa-kiknavelidze
                                    [2] => georgian-bicycle-group
                                    [3] => veloinfrastruqtura
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 148084
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 966
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => velosipedi
                                    [1] => beqa-kiknavelidze
                                    [2] => georgian-bicycle-group
                                    [3] => veloinfrastruqtura
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => velosipedi
                                    [1] => beqa-kiknavelidze
                                    [2] => georgian-bicycle-group
                                    [3] => veloinfrastruqtura
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (148084) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (17521,14502,14503,966)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 162708
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-09-12 13:51:40
                    [post_date_gmt] => 2017-09-12 09:51:40
                    [post_content] => რეაბილიტირებულ პეკინის ქუჩაზე სატრანსპორტო მოძრაობა ცალმხრივი იქნება, - ამის შესახებ თბილისის მერიის კეთილმოწყობის საქალაქო სამსახურის უფროსი გივი კუბლაშვილი აცხადებს.

მისი თქმით, 15 სექტემბრისთვის მათი სამსახური პეკინის ქუჩაზე სამუშაოებს სრულად დაასრულებს. შაბათ-კვირას ტრანსპორტის საქალაქო სამსახური კი ქუჩის დახაზვის სამუშაოებს განახორცილებს, 18 სექტემბრისთვის ქუჩა უკვე მთლიანად განახლებული იქნება. 

კუბლაშვილის განცხადებით, პეკინის ქუჩაზე ცალმხრივად მოძრაობის გამო, სატრანსპორტო მოძრაობის გეგმა გარკვეულწილად შეიცვლება. გაგარინის მოედნიდან ტრანსპორტი ბესიკის ქუჩით ყაზბეგის გამზირზე მოხვდება, საიდანაც შემდეგ პეკინზე იმოძრავებენ.

„ავტობუსები და სამარშრუტო ტაქსები პეკინის ქუჩაზე ორმხრივად იმოძრავებენ. ავტობუსებისთვის „ბასლაინს“ უკვე ვაწყობთ. ასე რომ, მუნიციპალური ტრანსპორტი ამ ქუჩაზე ორმხრივად იმოძრავებს. მუნიციპალური ტრანსპორტისთვის კოსტავა-შარტავას ქუჩებზეც ასევე ორმხრივი მოძრაობა იქნება“, - აღნიშნა კუბლაშვილმა.

კეთილმოწყობის საქალაქო სამსახურის უფროსის თქმით, რეაბილიტირებულ პეკინის ქუჩაზე ველობილიკებიც იქნება, რომლითაც მოქალაქეები 18 სექტემბრიდან ისარგებლებენ.
                    [post_title] => ავტობუსებისა და მიკროავტობუსებისთვის პეკინის ქუჩა ორმხრივი იქნება, დანარჩენი ავტომანქანებისთვის  – ცალმხრივი
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => avtobusebisa-da-mikroavtobusebistvis-pekinis-qucha-ormkhrivi-iqneba-danarcheni-avtomanqanebistvis-calmkhrivi
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2017-09-12 14:00:51
                    [post_modified_gmt] => 2017-09-12 10:00:51
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=162708
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 147126
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2017-07-18 13:17:27
                    [post_date_gmt] => 2017-07-18 09:17:27
                    [post_content] => ყავის მოძრავი საწარმო Bicycle Coffee რიყეზე ფართის გამოყოფას ითხოვს. როგორც ”ფორტუნას” ბიზნესიდეის ავტორმა, ცოტნე ყალიჩავამ განუცხადა, შესაბამისი თხოვნით დოკუმენტაცია თბილისის მერიაში უკვე შეიტანა და მომავალი კვირისთვის პასუხს ელის.
”როგორც მერიაში მითხრეს, ერთ ადგილზე გაჩერება ჩემი ველოსიპედით და პროდუქციის რეალიზაცია კანონით დაშვებული არ არის. შესაბამისად, გადავწყვიტე თხოვნით მიმემართა მერიისთვის, ტურისტულ ადგილას, რიყეზე გამომიყონ დაახლოებით 2 კვადრატული მეტრის ფართი, სადაც Bicycle Coffee განაგრძობს საქმიანობას”, - აღნიშნა ცოტნე ყალიჩავამ.
მისივე ინფორმაციით, თუ მერია ახალგაზრდა ბიზნესმენს აღნიშნულ თხოვნაზე უარს ეტყვის, მაშინ მოუწევს ინვესტორის მოძიება, რომელიც პატარა ობიექტის გახსნაში დაეხმარება, სადაც Bicycle Coffee-ის პროდუქცია გაიყიდება. რაც შეეხება პროდუქციის გამრავალფეროვნების კუთხით მიმდინარე სიახლეებს, როგორც მოსიარულე ბიზნესის შემქმნელი ამბობს, ზაფხულის ტურისტულ სეზონთან დაკავშირებით, Bicycle Coffee-მ ყავის ასორტიმენტი გაზარდა და დაამატა ცივი ყავა ნაღებითა და ცივი ყავა შოკოლადი.  ცოტნე ყალიჩავა განმარტავს, რომ პროდუქციაზე მოთხოვნა ტურისტების მხრიდან თითქმის 2-ჯერ გაზრდილია, ამავე წლის მარტი-აპრილის პერიოდთან შედარებით. შეგახსენებთ,  პირველად საქართველოში ყავის მოძრავი საწარმო მიმდინარე წლის გაზაფხულიდან გამოჩნდა. მოსიარულე ბიზნესი 19 წლის სტუდენტმა დაიწყო. ბიზნესის არსი მდგომარეობს იმაში, რომ  ყავის კაბინა დამონტაჟებულია ველოსიპედზე და ყავის ხარშვა ხდება ქვიშაზე. სწორედ ამის გამო, „ბაისიქლ ქოფი“ უზრუნველყოფს ქვიშაზე მოდუღებული ყავის ოპერატიულად მიწოდებას დამკვეთამდე.  პროდუქციის ღირებულება 2 ლარიდან იწყება და 4 ლარამდე ადის. [post_title] => Bicycle Coffee რიყეზე ფართის გამოყოფას ითხოვს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => bicycle-coffee-riyeze-fartis-gamoyofas-itkhovs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-07-18 13:24:29 [post_modified_gmt] => 2017-07-18 09:24:29 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=147126 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 142286 [post_author] => 2 [post_date] => 2017-06-29 14:20:55 [post_date_gmt] => 2017-06-29 10:20:55 [post_content] => თუ ბათუმის ბულვარში ველოსიპედით, მოტოციკლით, კვადროციკლით ან სხვა, მსგავსი ტიპის მოძრავი საშუალებებით ველობილიკის მიღმა გადაადგილდებით, დაგაჯარიმებენ, უკეთეს შემთხვევაში - გაგაფრთხილებენ. ჯარიმა 20 ლარს შეადგენს. თუ იმავე ქმედებას განმეორებით წლის განმავლობაში ჩაიდენთ, 50 ლარიანი ჯარიმის გადახდა მოგიწევთ. ველობილიკის მიღმა ველოსიპედით მოძრაობა ნებადართულია 06:00 სთ-დან 09:00 სთ-მდე. ამასთან, ველობილიკზე ქვეითთა მოსიარულეთათვის მოძრაობა აკრძალულია. [post_title] => ბულვარში ველოსიპედით მხოლოდ ველობილიკზე გადაადგილდებით, სხვა შემთხვევაში - დაგაჯარიმებენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => bulvarshi-velosipedit-mkholod-velobilikze-gadaadgildebit-skhva-shemtkhvevashi-dagajarimeben [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-06-29 14:46:59 [post_modified_gmt] => 2017-06-29 10:46:59 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=142286 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 162708 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-09-12 13:51:40 [post_date_gmt] => 2017-09-12 09:51:40 [post_content] => რეაბილიტირებულ პეკინის ქუჩაზე სატრანსპორტო მოძრაობა ცალმხრივი იქნება, - ამის შესახებ თბილისის მერიის კეთილმოწყობის საქალაქო სამსახურის უფროსი გივი კუბლაშვილი აცხადებს. მისი თქმით, 15 სექტემბრისთვის მათი სამსახური პეკინის ქუჩაზე სამუშაოებს სრულად დაასრულებს. შაბათ-კვირას ტრანსპორტის საქალაქო სამსახური კი ქუჩის დახაზვის სამუშაოებს განახორცილებს, 18 სექტემბრისთვის ქუჩა უკვე მთლიანად განახლებული იქნება.  კუბლაშვილის განცხადებით, პეკინის ქუჩაზე ცალმხრივად მოძრაობის გამო, სატრანსპორტო მოძრაობის გეგმა გარკვეულწილად შეიცვლება. გაგარინის მოედნიდან ტრანსპორტი ბესიკის ქუჩით ყაზბეგის გამზირზე მოხვდება, საიდანაც შემდეგ პეკინზე იმოძრავებენ. „ავტობუსები და სამარშრუტო ტაქსები პეკინის ქუჩაზე ორმხრივად იმოძრავებენ. ავტობუსებისთვის „ბასლაინს“ უკვე ვაწყობთ. ასე რომ, მუნიციპალური ტრანსპორტი ამ ქუჩაზე ორმხრივად იმოძრავებს. მუნიციპალური ტრანსპორტისთვის კოსტავა-შარტავას ქუჩებზეც ასევე ორმხრივი მოძრაობა იქნება“, - აღნიშნა კუბლაშვილმა. კეთილმოწყობის საქალაქო სამსახურის უფროსის თქმით, რეაბილიტირებულ პეკინის ქუჩაზე ველობილიკებიც იქნება, რომლითაც მოქალაქეები 18 სექტემბრიდან ისარგებლებენ. [post_title] => ავტობუსებისა და მიკროავტობუსებისთვის პეკინის ქუჩა ორმხრივი იქნება, დანარჩენი ავტომანქანებისთვის – ცალმხრივი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => avtobusebisa-da-mikroavtobusebistvis-pekinis-qucha-ormkhrivi-iqneba-danarcheni-avtomanqanebistvis-calmkhrivi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-12 14:00:51 [post_modified_gmt] => 2017-09-12 10:00:51 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=162708 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 10 [max_num_pages] => 4 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 63e1df0ad36b936bbe7171650831733f [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები