ვენდის ქართულმა რესტორნებმა საერთაშორისო ვენდისგან Dave’s Way სერთიფიკატი მიიღო

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ვენდის ქართულმა რესტორნებმა საერთაშორისო ვენდისგან Dave’s Way სერთიფიკატი მიიღო

„ვენდის“ ქართულმა რესტორნებმა საერთაშორისო „ვენდისგან“ Dave’s Way სერთიფიკატი – ხარისხის ყველაზე მაღალი ჯილდო მიიღო.

დაჯილდოვების ცერემონიალი 26 მაისის მოედანზე მდებარე მსოფლიოში ყველაზე დიდ „ვენდის“ რესტორნში შედგა, სადაც ამავე რესტორნის გახსნის ორი წლის იუბილე და 1969 წლის 15 ნოემბერს ამერიკაში, ოჰაიოს შტატში „ვენდის“ მსოფლიოში პირველი რესტორნის დაარსების დღე აღნიშნეს.

საიუბილეო ღონისძიებაში „ვენდის“ საერთაშორისო ვიცე–პრეზიდენტი ჯონ პეინი, „ვენდის“ საერთაშორისო საოპერაციო დირექტორი გაბორ ჰავარი, საერთაშორისო განვითარების დირექტორი დარილ ბაერერი, საერთაშორისო ფინანსური დირექტორი ბრენდონ გუტრიე, საერთაშორისო მარკეტინგის მენეჯერი სოფო ჩოგოვაძე და სხვა პირები მონაწილეობდნენ.

„ვენდის“ საერთაშორისო საოპერაციო დირექტორმა გაბორ ჰავარმა ქართულ „ვენდის“ ჯილდო მიულოცა და აღნიშნა, რომ Dave’s Way–ს ხარისხის სერთიფიკატით ის რესტორნები ჯილდოვდება, რომლებიც „ვენდის“ საერთაშორისო ქსელში საკვების უსაფრთხოებით, საუკეთესო ხარისხით, უმაღლესი ხარისხის მომსახურეობით და მეგობრული გარემოთი გამოირჩევა.

„ვისოლ ჯგუფის“ პრეზიდენტის სოსო ფხაკაძის თქმით, პროდუქციის მაღალი ხარისხი და სურსათის უვნებლობა მათთვის მთავარია და მომხმარებლებს ყოველთვის საუკეთესოს შესთავაზებენ.

„ჩვენ გავაკეთეთ მთლიანად ჩვენი პროდუქციის ლოკალიზაცია. გვაქვს ქართული პროდუქტები. ვაკეთებთ და ყოველთვის გავაკეთებთ ფოკუსირებას პროდუქციის ხარისხზე. გვიხარია, რომ „ვენდიმ“ საქართველოში მიიღო ყველაზე მაღალი ჯილდო „ვენდის“ სისტემაში, რაც სწორედ პროდუქციის ხარისხთან არის დაკავშირებული“, – განაცხადა სოსო ფხაკაძემ.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

16 ნოემბერი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => vendi
                                    [1] => soso-fkhakadze
                                    [2] => khariskhi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 187623
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => vendi
                                    [1] => soso-fkhakadze
                                    [2] => khariskhi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 187623
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 2678
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => vendi
                                    [1] => soso-fkhakadze
                                    [2] => khariskhi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => vendi
                                    [1] => soso-fkhakadze
                                    [2] => khariskhi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (187623) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (4360,20495,2678)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 225802
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-03-22 13:14:57
                    [post_date_gmt] => 2018-03-22 09:14:57
                    [post_content] => ამერიკული რესტორნების ქსელი „ვენდი“ Menu.ge-ს პარტნიორი გახდა და ამიერიდან „ვენდის“ მენიუს შეკვეთა ყოველდღე, 24 საათის განმავლობაშია შესაძლებელი სახლიდან, ან ოფისიდან გაუსვლელად.  მენიუს შეკვეთა  შესაძლებელია ვებ-გვერდზე www.menu.ge ან აპლიკაციის menu.ge მეშვეობით.

მიტანის სერვისით სარგებლობა შესაძლებელია როგორც თბილისში, ასევე გორსა და ბათუმში. აღსანიშნავია, რომ ბათუმში მიწოდების სერვისი უფასოა და მომხმარებელი გადაიხდის მხოლოდ შეკვეთილი მენიუს ღირებულებას.

როგორც ”ვისოლ ჯგუფში” აცხადებენ, Menu.ge-ზე შესაძლებელია „ვენდის“ უგემრიელესი ბურგერების, კომბო მენიუების, სალათების და გარნირების შეკვეთა. შეკვეთის მიწოდების მაქსიმალური დრო შეადგენს 30  წუთს. შეკვეთის ანგარიშსწორება შესაძლებელია როგორც ნაღდიანგარიშსწორებით, ასევე  ონლაინ VISA და MASTERCARD-ით გადახდით.

შეგახსენებთ, „ვენდის“ ამერიკული რესტორნების ქსელის განვითარება „ვისოლ ჯგუფმა“ 2013 წელს დაიწყო. 2015 წლიდან „მეტი ქართული პროდუქტის“ ინიციატივის ფარგლებში კი ამერიკული რესტორნების ქსელმა „ვენდიმ“ და „დანკინ დონატსმა“ იმპორტის უდიდესი წილი ქართული პროდუქტებით ჩაანაცვლა და ერთგულ მომხმარებელს ქართული პროდუქტებით დამზადებულ  ყოველდღიურად ახალ, უსაფრთხო, მაღალი ხარისხის, უგემრიელეს კერძებს სთავაზობს.
                    [post_title] => „ვენდის“ მენიუს შეკვეთა Menu.ge -ზე უკვე 24 საათის განმავლობაშია შესაძლებელი
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => vendis-menius-shekveta-menu-ge-ze-ukve-24-saatis-ganmavlobashia-shesadzlebeli
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-03-22 13:15:50
                    [post_modified_gmt] => 2018-03-22 09:15:50
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=225802
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 217255
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-02-23 16:04:39
                    [post_date_gmt] => 2018-02-23 12:04:39
                    [post_content] => საქართველოს შრომის, ჯანმრთელობისა და სოციალური დაცვის სამინისტრო ქვეყანაში წარმოებული და იმპორტირებული მედიკამენტების ხარისხის უზრუნველყოფის მიზნით, GMP (კარგი საწარმოო პრაქტიკის) და GDP (კარგი დისტრიბუციის პრაქტიკის) სტანდარტის დანერგვას იწყებს.

სამინისტროს ინფორმაციით, GMP/GDP სტანდარტების დანერგვა ქვეყნისთვის უმნიშვნელოვანესი საკითხია, რამდენადაც აღნიშნული სტანდარტი უზრუნველყოფს ქვეყანაში მიმოქცევაში არსებული ფარმაცევტული პროდუქტების მაღალ ხარიხსს და საქართველოში წარმოებული მედიკამენტების ექსპორტის ზრდას.

მათივე ინფორმაციით, GMP/GDP სტანდარტების დანერგვის სტრატეგია, რომელიც შემოთავაზებულია ჯანმრთელობის მსოფლიო ორგანიზაციის მიერ, მოიცავს რამდენიმე ეტაპს. მათ შორის უპირველესია GMP-ის ნაციონალური ინსპექტორატის ჩამოყალიბება.
ინსპექტორატის შექმნის მიზნით, 2018 წლის 10 მარტამდე ჯანდაცვის სამინისტრო შეარჩევს ინსპექტორთა კანდიდატებს. შერჩევის კრიტერიუმები და მოთხოვნები განსაზღვრულია ევროდირექტივის შესაბამისად (პროფესიული ცოდნა, უნარები, გამოცდილება, უცხო ენის ცოდნა) და განთავსდება ჯანდაცვის სამინსტროს ოფიციალურ ვებ-გვერდსა და სსიპ სამედიცინო საქმიანობის სახელმწიფო რეგულირების სააგენტოს ვებ-გვერდზე, რომლის დაქვემდებარებაშიც მოექცევა ინსპექტორატი. გარდა ამისა, ინფორმაცია შერჩევის შესახებ განთავსდება ვებ-გვერდზე WWW.JOBS.GE. კონკურსანტებიდან სააგენტო შეარჩევს 8 კანდიდატს, რომლებიც გაივლიან სპეციალურ გადამზადებას საზღვარგარეთ. კანდიდატებს, რომლებიც წარმატებით გაივლიან მზადების კურსებს, მიენიჭებათ შესაბამისი სერთიფიკატი და განახორციელებენ ფარმაცევტული საწარმოების და სადისტრიბუციო ქსელის ინსპექტირებას, რაც წამლის ხარისხის გაუმჯობესების მნიშვნელოვან ფაქტორს წარმოადგენს. ინსპექტირება პირველ ეტაპზე ნებაყოფლობითი ხასიათის იქნება, 2022 წლის 1 იანვრიდან კი სავალდებულო გახდება.
GMP/GDP-ის დანერგვით საქართველო აღიარებს ევროკავშრის სტანდარტებს ფარმაცევტული პროდუქტების ხარისხის კონტროლის მიმართულებით. აღნიშნული სტანდარტის დანერგვა ხელს შეუწყობს ფარმაცევტული სექტორის გაძლიერებას და ქვეყნის ეკონომიკურ განვითარებას. [post_title] => წარმოებული და იმპორტირებული მედიკამენტების ხარისხის უზრუნველსაყოფად GMP სტანდარტი ინერგება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => warmoebuli-da-importirebuli-medikamentebis-khariskhis-uzrunvelsayofad-gmp-standarti-inergeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-23 16:05:27 [post_modified_gmt] => 2018-02-23 12:05:27 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=217255 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 216695 [post_author] => 12 [post_date] => 2018-02-22 16:13:52 [post_date_gmt] => 2018-02-22 12:13:52 [post_content] => „ბრიტანული ბრენდები“, „ამერიკული ტანსაცმლის მეორე სიცოცხლე“, „Second Hand”, „ძონძო არმანი“, უბრალოდ „მეორადი ტანსაცმელი“ თუ „ევროპული ბრენდები“ - ეს არასრული ჩამონათვალია მაღაზიათა იმ სახელწოდებებიდან, სადაც ამერიკის თუ ევროპის სხვადასხვა ქვეყნიდან ჩამოტანილი ათობით ტონა მეორადი სამოსი იყიდება. თითქმის ორი ათეული წლის წინ საქართველოში ჰუმანიტარული სახით შემოსული ევროპული, მეორადი ტანსაცმელი ადგილობრივ ბაზარზე შემოსავლის ერთ-ერთ სარფიან წყაროდ იქცა. იმის გათვალისწინებით, რომ იმ დროისთვის ტანსაცმლის ქართული ბაზარი ევროპული ბრენდებით არ იყო განებივრებული, ამ ტიპის მაღაზიებმა მოსახლეობაში დიდი პოპულარობა მოიპოვა. გარდა იმ მიმზიდველი ფაქტორისა, რომ სამოსი არის ბრენდული, მას აქვს სპეციფიკური, მძაფრი, დამახასიათებელი სუნი, რომელიც  აუცილებელი ქიმიური დამუშავების ნიშანია. თუმცა, სპეციალისტების აზრით, სწორედ ისეთი სამოსია სახიფათო, რომელსაც მსგავსი სუნი არ აქვს. კიდევ ერთი, ასეთი ქიმიურად დამუშავებული სამოსი დერმატოლოგიური დაავადებებისა და ალერგიის შესაძლო საფრთხეცაა სოფო 2 მცირეწლოვანი შვილის დედაა. როგორც ის „ფორტუნას“ უყვება, მისი და მისი შვილების გარდერობის 90% მეორადი ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლისგან შედგება, თუმცა,  ამით  არც მის და არც მისი შვილებს ჯანმრთელობას საფრთხე არ შექმნია.
„ვყიდულობ ყველაფერს, რაც გვჭირდება - შარვალი, მაისური, ქურთუკი, ფეხსაცმელი. მსგავსი ხარისხის სამოსს ქართულ ბაზარზე ვერ ვნახულობ, შესაბამისად ვირჩევ ევროპულს, ამერიკულს, მეორადს, თუმცა, კარგს. ხანდახან მხვდება ისეთი რაღაცებიც, რომლებსაც იარლიყიც კი აქვს, ანუ ის საერთოდ არაა ჩაცმული. ბუნებრივია, ვრეცხავ და ისე მოვიხმართ,“ - ამბობს სოფო.
მეორად სამოსს არა, თუმცა, სათამაშოებს მცირეწლოვანი შვილებისთვის ხშირად ყიდულობს ელენე დოლიძე. როგორც ის „ფორტუნასთან“ ამბობს, მეორადი სათამაშოების მაღაზიებში ბევრად უკეთესი ხარისხის პროდუქციის შეძენაა შესაძლებელი ხელმისაწვდომ ფასად, ვიდრე სხვა მაღაზიებში. არჩევანის გაკეთების მიზეზიც სწორედ ესაა. თუმცა, ერთადერთი, რასაც არ ყიდულობს, არის მეორადი ე.წ. რბილი სათამაშოები. დერმატოლოგი ნინო ოთარაშვილი „ფორტუნასთან“ საუბრისას მეორადი სამოსის მომხმარებლებს აფრთხილებს, რომ მათი ჩაცმა ყიდვისთანავე ან მოსინჯვა გარეცხვამდე დაუშვებელია. მისი თქმით, ამ მეთოდით მოხმარებული ტანსაცმელი პარაზიტული,  დერმატოლოგიური და ალერგიული დაავადებების საფრთხეა. მას მეორადი ტანსაცმლის მოხმარებისას გართულებებით  ხშირად არა, თუმცა მაინც მიმართავენ.
„დიდი შანსია, ალერგია გამოიწვიოს იმ სადეზინფექციო საშუალებებმა, რომლითაც ეს პროდუქცია მუშავდება. ამიტომ აუცილებელია, ეს ნივთიერებები ჩამოშორდეს სამოსს. ასევე, შემდეგ ეტაპზეა უკვე ის ბაქტერიოლოგიური ინფექციები იქიდან გამომდინარე, როგორი ჰიგიენური პირობებია სათავსებში, სადაც ეს პროდუქცია ინახება. გარეცხვამდე არაა რეკომენდირებული მისი ჩაცმა. ყიდვის შემდეგ ის აუცილებლად უნდა გაირეცხოს და სათანადოდ გაივლოს, რათა ჩამოირეცხოს ის ქიმიური და სადეზინფექციო საშუალებები,“ -  აღნიშნა ნინო ოთარაშვილმა.
ექიმი დერმატოლოგი იმ ადამიანებს, რომლებსაც აქვთ ალერგია ან ასთმა, მსგავსი ტიპის პროდუქციის ყიდვისგან თავის შეკავებას ურჩევს. მისივე რეკომენდაციით, მიუღებელია მეორადი ფეხსაცმლისა და სათამაშოს ყიდვა.
„კატეგორიულად წინააღმდეგი ვარ მეორადი სათამაშოების ბავშვებისთვის ყიდვის. ამ შემთხვევაში საუბარი არამხოლოდ ბაქტერიაზე და სოკოზეა, არამედ ტუბერკულოზზეც. ბავშვები ხშირად იდებენ სათამაშოებს და ნივთებს პირში. სჯობს შევუძინოთ პატარას ახალი და არა მეორადი სათამაშო,“ - ამბობს  „ფორტუნასთან“ ნინო ოთარაშვილი.
„ფორტუნამ“ ინტერნეტით მოიძია რამდენიმე მეთოდი, თუ როგორ შეიძლება, მოვაცილოთ უსიამოვნო სუნი მეორად პროდუქციას.
  • ამისთვის დაგჭირდებათ რამდენიმე ლიტრი წყალი და 10%-იანი ნიშადურის სპირტი. მსუბუქი ტანსაცმელი (პერანგი, ბლუზი, ქვედაბოლო) რამდენიმე წუთით უნდა ჩაალბობთ წყლისა და ნიშადურის სპირტის ნაზავში (5 ლ. წყალი + 20 მლ. ნიშადურის სპირტი). უფრო დიდი გაბარიტის მქონე ტანსაცმელს კი მეტად კონცენტრირებული (10 ლ. წყალი + 100 მლ. ნიშადურის სპირტი) ნაზავი დასჭირდება და ჩალბობის ხანგრძლივობაც რამდენიმე საათით უნდა გაიზარდოს.
  • ბამბის ქსოვილისგან შეკერილი ტანსაცმლისთვის საკმარისია 30-40 წუთით ჩალბობა, ხოლო ბეწვეულსა და სინთეტურ სამოსს 5-6- საათი სჭირდება. ამის შემდეგ აუცილებელია ტანსაცმლის გაწურვა და სუფთა ჰაერზე გაკიდება რამდენიმე დღის  განმავლობაში.
გაერო-ს მონაცემებით, მეორადი ტანსაცმლის ყველაზე მსხვილი ექსპორტიორი აშშ-ია, ის წელიწადში საშუალოდ 687 მილიონი დოლარის ღირებულების ტანსაცმელს გზავნის სხვადასხვა ქვეყანაში. მეორე ადგილს ამ მხრივ დიდი ბრიტანეთი იკავებს, რომელსაც წლიურად, დაახლოებით, 602 მილიონი დოლარის ღირებულების მეორადი ტანსაცმელი გააქვს ექსპორტზე. რაც შეეხება სხვა ქვეყნებს, ხუთეულში შედიან გერმანია, სამხრეთ კორეა და ნიდერლანდები. ათეულში კი ბელგია, კანადა, პოლონეთი, იტალია და იაპონია.    

ქეთი გიგოლაშვილი  

[post_title] => Second hand - ბრენდული სამოსი იაფად თუ საფრთხე ჩვენი ჯანმრთელობისთვის [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => second-hand-brenduli-samosi-iafad-tu-safrtkhe-chveni-janmrtelobistvis [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-02-22 16:13:52 [post_modified_gmt] => 2018-02-22 12:13:52 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=216695 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 225802 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-03-22 13:14:57 [post_date_gmt] => 2018-03-22 09:14:57 [post_content] => ამერიკული რესტორნების ქსელი „ვენდი“ Menu.ge-ს პარტნიორი გახდა და ამიერიდან „ვენდის“ მენიუს შეკვეთა ყოველდღე, 24 საათის განმავლობაშია შესაძლებელი სახლიდან, ან ოფისიდან გაუსვლელად.  მენიუს შეკვეთა  შესაძლებელია ვებ-გვერდზე www.menu.ge ან აპლიკაციის menu.ge მეშვეობით. მიტანის სერვისით სარგებლობა შესაძლებელია როგორც თბილისში, ასევე გორსა და ბათუმში. აღსანიშნავია, რომ ბათუმში მიწოდების სერვისი უფასოა და მომხმარებელი გადაიხდის მხოლოდ შეკვეთილი მენიუს ღირებულებას. როგორც ”ვისოლ ჯგუფში” აცხადებენ, Menu.ge-ზე შესაძლებელია „ვენდის“ უგემრიელესი ბურგერების, კომბო მენიუების, სალათების და გარნირების შეკვეთა. შეკვეთის მიწოდების მაქსიმალური დრო შეადგენს 30  წუთს. შეკვეთის ანგარიშსწორება შესაძლებელია როგორც ნაღდიანგარიშსწორებით, ასევე  ონლაინ VISA და MASTERCARD-ით გადახდით. შეგახსენებთ, „ვენდის“ ამერიკული რესტორნების ქსელის განვითარება „ვისოლ ჯგუფმა“ 2013 წელს დაიწყო. 2015 წლიდან „მეტი ქართული პროდუქტის“ ინიციატივის ფარგლებში კი ამერიკული რესტორნების ქსელმა „ვენდიმ“ და „დანკინ დონატსმა“ იმპორტის უდიდესი წილი ქართული პროდუქტებით ჩაანაცვლა და ერთგულ მომხმარებელს ქართული პროდუქტებით დამზადებულ  ყოველდღიურად ახალ, უსაფრთხო, მაღალი ხარისხის, უგემრიელეს კერძებს სთავაზობს. [post_title] => „ვენდის“ მენიუს შეკვეთა Menu.ge -ზე უკვე 24 საათის განმავლობაშია შესაძლებელი [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => vendis-menius-shekveta-menu-ge-ze-ukve-24-saatis-ganmavlobashia-shesadzlebeli [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-03-22 13:15:50 [post_modified_gmt] => 2018-03-22 09:15:50 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=225802 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 35 [max_num_pages] => 12 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => b6c5b0a7e7a101d6117566ec1dcb1bf9 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები