LIVE
უსმინე პირდაპირ ეთერს

2018 წელს დიდ ბრიტანეთში აჭარის რეკლამირება დაიწყება

101

2018 წელს, აჭარის რეკლამირება დიდ ბრიტანეთში დაიწყება. რეგიონის პოპულარიზაციას, აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტი , 16 სამიზნე ქვეყანაში მათ შორის -გერმანიაში, ლიტვაში, ლატვიაში, ესტონეთში და პოლონეთში განახორციელებს. წელს კი  Euronews-ზე, BBC-ზე და CNN-ზე  საიმიჯო ვიდეორგოლების გასვლის შემდეგ, საქართველოსა და კონკრეტულად  აჭარის შესახებ ინფორმაცია 158-ზე მეტმა ქვეყანამ მიიღო.

„მიმდინარე წელს აჭარის რეკლამირება აქტიურად განხორციელდა, როგორც ქვეყნის შიგნით ასევე, მის ფარგლებს გარეთ. პრეს და ინფოტურების, საბორტო ჟურნალებში სტატიების გამოქვეყნების, ონლაინ რეკლამისა და სხვა მარკეტინგული აქტივობების გარდა, რეგიონის პოპულარუზაცია რეიტინგული მედიასაშუალებების ეთერით მიმდინარეობდა.წელს დავამზადეთ  4 საიმიჯო ვიდეორგოლი, რომლებშიც რეგიონის საზღვაო და სამთო ტურისტული პროდუქტები, ქართული სტუმართმოყვარეობა და ტურისტული რესურსებია წარმოდგენილი. გარდა ამისა, წელს, სამიზნე ქვეყნებიდან 42-მდე პრეს და ინფოტურს ვუმაპისნძლეთ, რომლის ფარგლებშიც რეგიონის ტურისტულ შესაძლებლობებს წამყვანი ტურისტული კომპანიებისა და მედიასაშუალებების 500-მდე წარმომადგენელი გაეცნო. შედეგად, საერთაშორისო მედიაში აჭარის შესახებ 150-მდე სტატია, რეპორტაჟი და ტელეგადაცემა გავრცელდა,”- განაცხადა აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტის თავმჯდომარე სულხან ღლონტმა.

წელს, აჭარის შესახებ სარეკლამო-საინფორმაციო სტატიები გამოქვეყნდა საერთაშორისო ავიაკომპანიების საბორტო ჟურნალებშიც. ვიზეარის, აეროფლოტის, ეარ არაბიას, ეარ ასტანას, თურქეთის ავიახაზების, ასევე ურალის, ყატარის, აზერბაიჯანისა და უკრაინის ავიახაზების მგზავრები რეგიონის საზღვაო და სამთო ტურისტულ პროდუქტებს მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანებში გაეცნო.

გარდა ამისა, აჭარა ტურიზმის დეპარტამენტი წარმოდგენილი იყო საერთაშორისო მასშტაბის 24 ტურისტულ გამოფენაზე. მათ შორის ფრანქფურტის, ბერლინის, ლონდონის, ბარსელონას, ვილნიუსის, ტალინის, თელავივის, კიევის, ტოკოიოს, ვარშავის, ბაქოსა და ყაზახეთის ტურისტულ გამოფენებზე, რამაც გარდა რეგიონის პოპულარიზაციისა ხელი შეუწყო ახალი საქმიანი კონტაქტების დამყარებას.

აჭარის ტურისტული ღირსშესანიშნაობების ამსახველი ბილბორდები, ლაითბოქსები და მონიტორები, რომლებზეც საიმიჯო ვიდეოკლიპები გადიოდა სამიზნე ქვეყნების 31 მთავარ ქალაქში იყო განთავსებული. ამას ემატებოდა, აქტიური ინტერნეტ რეკლამა 14 სამიზნე ქვეყანაში. პოტენციური ტურისტებისთვის აჭარის შესახებ ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდების მიზნით წელსვე მომზადდა ოფიციალური ტურისტული პორტალის ვებგვერდი, რომელზეც ტურისტებისთვის ინფორმაცია 15 ენაზეა ხელმისაწვდომი.

 

magti 5g