კომპანია ”თოლიას” კიდევ ერთი ქვებრენდი ქსელში მარტის ბოლოს გაიყიდება. კომპანიის მარკეტინგის დირექტორი სანდრო ლომთაძე ამბობს, რომ მენეჯმენტი ზაფხულის სეზონზე კიდევ რამდენიმე ახალ პროექტს დაიწყებს, მანამდე კი ”თოლია” განსაკუთრებულ აქცენტს პროდუქციის ხარისხზე აკეთებს და თითოეულ ნაყინს საწარმოში მდებარე ლაბორატორიაში ამოწმებს. რა ეტაპებს გადის პროდუქტი, სანამ ის თქვენამდე მოვა და როგორია ”თოლიას” საფასო პოლიტიკა?
გადაცემის ჩანაწერი