2018 წლის მეორე კვარტალში პლანეტის უმსხვილესმა ინტერნეტ მაღაზია Amazon-მა მოგება 13-ჯერ გაზარდა. მონაცემები პირველად გადაცდა 2 მილიარდ დოლარს.
გამოცემა, Financial Times წერს, რომ სუფთა მოგების გაუმჯოსებებაში მთავარი წვლილი რეკლამას მიუძღვის. ბოლო თვეებში სუფთა მოგებამ შეადგინა 2.5 მილიარდი დოლარი, მაშინ როდესაც გასული წლის ანალოგიურ პერიოდში ეს რიცხვი 197 მილიონი დოლარი იყო.
გამოცემა აღნიშნავს, რომ ამაზონის კვარტალური ანგარიშის გამოქვეყნება, “ფეისბუქის” მონაცემების გამოქვეყნებას დაემთხვა.
ცუკერბერგის კომპანიის აქციები დაეცა და სოციალური ქსელის დანაკარგმა დაახლოებით 130 მილიარდი დოლარი შეადგინა