Wizz Air-ში აცხადებენ, რომ ავიაკომპანიამ უკვე ჩადო 100 მილიონ ევროზე მეტი ინვესტიცია, რათა სერვისი უფრო საიმედო და მომხმარებელზე ორიენტირებული ყოფილიყო.
„ხელოვნური ინტელექტი“ - სულ უფრო აქტუალური თემა და ტერმინია თანამედროვე ტექნოლოგებსა და ახალ ამბებში. ამჟამად ეს საკითხი კვლავ აქტუალურია, რადგან ცნობილი ხდება, რომ ხელოვნური ინტელექტი სილამაზის კონკურსის ჟიური გახდება. უნიკალური პროექტი ისეთი კომპანიების ხელშეწყობით შეიქმნა, როგორებიც არის: NVIDIA, Microsoft, Cyber Future, RYNKL და სხვები.