ბიზნესი კომუნიკაციების კომისიამ ევროკავშირის ექსპერტებთან ერთად ტელეკომ ბაზრის კომპლექსური კვლევის მეორე ეტაპი დაიწყო 18 თებერვალი, 2025 კვლევის მეორე ეტაპის მიზანი ფიქსირებულ საცალო ბაზარზე ბიზნეს კომპანიებისთვის კორპორაციული შეთავაზებების სიღრმისეული შესწავლაა.
ბიზნესი 2024 წლის მეოთხე კვარტალში ტელე და რადიო მაუწყებლებმა სარეკლამო შემოსავლებიდან 24 მილიონი ლარი მიიღეს 11 თებერვალი, 2025 ტელე და რადიო მაუწყებლებისთვის სარეკლამო შემოსავლების ძირითადი წილი პირდაპირ რეკლამაზე მოდის.
ბიზნესი ევროკავშირის ექსპერტები – ქართული ფიქსირებული ინტერნეტ ბაზარი არაკონკურენტულია 24 ივლისი, 2024 ფიქსირებულ ინტერნეტ ქსელში ჩართული 994 დასახლებიდან კონკურენტული გარემო მხოლოდ 9 დასახლებაშია.
ბიზნესი კომუნიკაციების კომისიამ შშმ პირებისთვის აუდიოვიზუალური პროდუქციის ხელმისაწვდომობასთან დაკავშირებული რეგულაციები დაამტკიცა 27 ივნისი, 2024 მედიამომსახურების მიმწოდებლებისთვის აღნიშნული ვალდებულებები 2029 წლიდან შევა ძალაში.
ბიზნესი 2023 წელს ფიქსირებული ინტერნეტი დამატებით 31 სოფელში გახდა ხელმისაწვდომი 4 ივნისი, 2024 ფიქსირებული ფართოზოლოვანი ინტერნეტ მომსახურება ხელმისაწვდომია საქართველოს ყველა ქალაქსა და დაბაში.