საერთაშორისო კვების ნარჩენების კანონმდებლობა რჩება მთავარ დაბრკოლებად, რომელიც აფერხებს ავიაკომპანიებს ფრენის შემდგომი საკვების ნარჩენების გადამუშავების ან განკარგვის საკითხს.
კითხვაზე, გაიზრდება თუ არა მოსაკრებლის შემცირებით საქართველოს საჰაერო სივრცის გამოყენების მაჩვენებელი, რომელიც წელს ისედაც 80%-ით არის გაზრდილი, ერქომაიშვილი ამბობს, რომ ამას მხოლოდ საფასური არ განსაზღვრავს, თუმცა ესეც მნიშვნელოვანი ფაქტორია.
40-ზე მეტმა ქვეყანამ, მათ შორის გერმანიამ, დიდმა ბრიტანეთმა და ახალმა ზელანდიამ, შესაბამისი მიმართვა გაეროს სამოქალაქო ავიაციის საერთაშორისო ორგანიზაციას (ICAO) უკვე გაუგზავნა, რომელიც თავის მხრივ საავიაციო სტანდარტებს ავითარებს.