ამიერკავკასიაში ავტოსფეროს ლიდერი კომპანია ერთ-ერთი პირველია, რომელმაც საერთაშორისო სტანდარტებზე მორგებული კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის სტრატეგია შეიმუშავა.
პროექტის ორგანიზატორების ინფორმაციით, კონკურსი, რომელშიც დაარსებიდან 90-მდე კომპანიამ, 200-ზე მეტი CSR პროექტით მიიღო მონაწილეობა, მიზნად ისახავს საქართველოში კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის განვითარებას და პოპულარიზაციას.
"ჩვენი კომპანიისათვის განათლება პრიორიტეტულია. გვინდა, რაც შეიძლება მეტი ნიჭიერი და მოტივირებული ახალგაზრდისთვის გახდეს ცოდნის მიღება უფრო ხელმისაწვდომი." - ნათიკა ბერძული, „თეგეტა ჰოლდინგის“ სტრატეგიული კომუნიკაციის ხელმძღვანელი
ეს ერთადერთი საინფორმაციო ვებპორტალია საქართველოში CSR-სა და კორპორაციული მდგრადობის შესახებ. ნებისმიერ პირს შესაძლებლობა ექნება CSR-ის შესახებ მრავალფეროვანი ინფორმაცია მოიპოვოს ვებგვერდზე