კომუნიკაციების კომისიის მიზანი საზოგადოებაში მედიაწიგნიერების შესახებ ცნობიერების ამაღლება და საჭირო უნარ-ჩვევების განვითარებაა, რათა ადამიანებს ციფრულ ეპოქაში ინფორმირებული არჩევანის გაკეთება შეეძლოთ.
ანგარიშის თანახმად, ჩამოთვლილ ქვეყნებს აქვთ უმაღლესი პოტენციალი, „გაუძლონ ყალბი ამბების და დეზინფორმაციის უარყოფით გავლენას განათლების ხარისხის, თავისუფალი მედიისა და ხალხის მაღალი ნდობის გამო“.
ტრენინგები დაწყებითი და მაღალი კლასის მოსწავლეებს, ასევე SOS ბავშვთა სოფლის ბენეფიციარებს, „Happy Onlife“, „მედიის ეკონომიკისა“ და „ნამდვილი თუ მოგონილი?!“ პროექტების ფარგლებში ჩაუტარდათ.