ამიერკავკასიაში ავტოსფეროს ლიდერი კომპანია ერთ-ერთი პირველია, რომელმაც საერთაშორისო სტანდარტებზე მორგებული კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის სტრატეგია შეიმუშავა.
"რამდენიმე დღეში სასტუმროს თანამშრომელი საქართველოში ავტოსერვისის ლიდერ კომპანიას „თეგეტას“ დაუკავშირდა. მათ მანქანის შეკეთება შემომთავაზეს, თუმცა ის იმდენად იყო დაზიანებული, მხოლოდ შეკეთება საკმარისი არ იქნებოდა".
„ყოველ კვირას, დაახლოებით 200 ადამიანს მაინც ვეხმარებით. ამას საკმაოდ დიდი რესურსი სჭირდება. თითქოს, იდეა, თავიდან, ყველას ძალიან მოეწონა და ბევრმა „აიტაცა“ კიდეც, მაგრამ რეალურად, კიდევ უფრო მეტი დახმარებაა საჭირო" - თამარ ვახტანგიშვლი.