25 წლის მილიარდერი – ვინ არის ბრიტანეთის ყველაზე სასურველი სასიძო

პოპულარული

25 წლის მილიარდერი – ვინ არის ბრიტანეთის ყველაზე სასურველი სასიძო

9 აგვისტოს 64 წლის ასაკში გარდაუცვალა ჯერალდ გროსვენორი – დიდი ბრიტანეთის ერთ-ერთი ყველაზე მდიდარი ადამიანი, ვესტმინსტერის მეექვსე ჰერცოგი. ჟურნალის Forbes შეფასებით, ჰერცოგი დიდი ბრიტანეთის ყველაზე მდიდარი ადამიანების სიაში მესამე, ხოლო მსოფლიოში 68-ე ადგილზე იყო 12,2 მლრდ დოლარით.

ქონების მფლობელი მისი გარდაცვალების შემდეგ ჰერცოგის 25 წლის შვილი დარჩა, ჰიუ გროსვენორი. ბიჭი მედიის ყურადღების ცენტრში მაშინვე მოექცა, მას „ნახევარი ლონდონის მფლობელს“, „დიდი ბრიტანეთის ყველაზე ახალგაზრდა მილიარდერს“ და „ყველაზე სასურველ სასიძოს“ უწოდებენ.

ჰიუ გროსვენორი 1991 წლის 29 იანვარს დაიბადა, მას სამი და ჰყავს – ლედი თამარა, ლედი ედვინა და ლედი ვიოლა. ბავშვობაში პატარა ჰიუ ხშირად ხვდებოდა ხოლმე პრინცესა დაიანას, რომელიც საქველმოქმედო საქმიანობის ნაწილს გროსვენორების ოჯახთან ერთად ეწეოდა.

ჰიუმ განათლება ჩვეულებრივ სკოლაში მიიღო, აქვე თამაშობდა ფეხბურთს და ოცნებობდა, პროფესიონალი ფეხბურთელი გამხდარიყო. სკოლის დამთავრების შემდეგ სწავლა ოქსფორდში, ნიუკასლის უნივერსიტეტში გააგრძელა.

მის შესახებ კიდევ ერთი საინტერესო ფაქტი გახდა ცნობილი – ჰიუ გროსვენორის დედა, ნატალია ფილიპსი პოეტ ალექსანდრ პუშკინის პირდაპირი შთამომავალია.

LONDON, ENGLAND - OCTOBER 23:  Earl Grosvenor leaves the Chapel Royal in St James's Palace, after the christening of the three month-old Prince George of Cambridge by the Archbishop of Canterbury on October 23, 2013 in London, England. (Photo by John Stillwell - WPA Pool /Getty Images)

LONDON, ENGLAND - OCTOBER 23:  (L-R) Michael and Julia Samuel arrive with one of Prince George's godparents Hugh Grosvenor (Earl Grosvenor) at the Chapel Royal in St James's Palace, ahead of the christening of the three month-old Prince George of Cambridge by the Archbishop of Canterbury on October 23, 2013 in London, England. (Photo by John Stillwell - WPA Pool /Getty Images)

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => didi-britaneti
                                    [1] => miliarderi
                                    [2] => hiu-grosvenori
                                    [3] => hercogi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 69524
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => didi-britaneti
                                    [1] => miliarderi
                                    [2] => hiu-grosvenori
                                    [3] => hercogi
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 69524
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 3119
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => didi-britaneti
                                    [1] => miliarderi
                                    [2] => hiu-grosvenori
                                    [3] => hercogi
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => didi-britaneti
                                    [1] => miliarderi
                                    [2] => hiu-grosvenori
                                    [3] => hercogi
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (69524) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (3119,6264,7917,7918)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 199655
                    [post_author] => 14
                    [post_date] => 2017-12-23 13:09:03
                    [post_date_gmt] => 2017-12-23 09:09:03
                    [post_content] => 2018 წელს, აჭარის რეკლამირება დიდ ბრიტანეთში დაიწყება. რეგიონის პოპულარიზაციას, აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტი , 16 სამიზნე ქვეყანაში მათ შორის -გერმანიაში, ლიტვაში, ლატვიაში, ესტონეთში და პოლონეთში განახორციელებს. წელს კი  Euronews-ზე, BBC-ზე და CNN-ზე  საიმიჯო ვიდეორგოლების გასვლის შემდეგ, საქართველოსა და კონკრეტულად  აჭარის შესახებ ინფორმაცია 158-ზე მეტმა ქვეყანამ მიიღო.
„მიმდინარე წელს აჭარის რეკლამირება აქტიურად განხორციელდა, როგორც ქვეყნის შიგნით ასევე, მის ფარგლებს გარეთ. პრეს და ინფოტურების, საბორტო ჟურნალებში სტატიების გამოქვეყნების, ონლაინ რეკლამისა და სხვა მარკეტინგული აქტივობების გარდა, რეგიონის პოპულარუზაცია რეიტინგული მედიასაშუალებების ეთერით მიმდინარეობდა.წელს დავამზადეთ  4 საიმიჯო ვიდეორგოლი, რომლებშიც რეგიონის საზღვაო და სამთო ტურისტული პროდუქტები, ქართული სტუმართმოყვარეობა და ტურისტული რესურსებია წარმოდგენილი. გარდა ამისა, წელს, სამიზნე ქვეყნებიდან 42-მდე პრეს და ინფოტურს ვუმაპისნძლეთ, რომლის ფარგლებშიც რეგიონის ტურისტულ შესაძლებლობებს წამყვანი ტურისტული კომპანიებისა და მედიასაშუალებების 500-მდე წარმომადგენელი გაეცნო. შედეგად, საერთაშორისო მედიაში აჭარის შესახებ 150-მდე სტატია, რეპორტაჟი და ტელეგადაცემა გავრცელდა,”- განაცხადა აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტის თავმჯდომარე სულხან ღლონტმა.
წელს, აჭარის შესახებ სარეკლამო-საინფორმაციო სტატიები გამოქვეყნდა საერთაშორისო ავიაკომპანიების საბორტო ჟურნალებშიც. ვიზეარის, აეროფლოტის, ეარ არაბიას, ეარ ასტანას, თურქეთის ავიახაზების, ასევე ურალის, ყატარის, აზერბაიჯანისა და უკრაინის ავიახაზების მგზავრები რეგიონის საზღვაო და სამთო ტურისტულ პროდუქტებს მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანებში გაეცნო. გარდა ამისა, აჭარა ტურიზმის დეპარტამენტი წარმოდგენილი იყო საერთაშორისო მასშტაბის 24 ტურისტულ გამოფენაზე. მათ შორის ფრანქფურტის, ბერლინის, ლონდონის, ბარსელონას, ვილნიუსის, ტალინის, თელავივის, კიევის, ტოკოიოს, ვარშავის, ბაქოსა და ყაზახეთის ტურისტულ გამოფენებზე, რამაც გარდა რეგიონის პოპულარიზაციისა ხელი შეუწყო ახალი საქმიანი კონტაქტების დამყარებას. აჭარის ტურისტული ღირსშესანიშნაობების ამსახველი ბილბორდები, ლაითბოქსები და მონიტორები, რომლებზეც საიმიჯო ვიდეოკლიპები გადიოდა სამიზნე ქვეყნების 31 მთავარ ქალაქში იყო განთავსებული. ამას ემატებოდა, აქტიური ინტერნეტ რეკლამა 14 სამიზნე ქვეყანაში. პოტენციური ტურისტებისთვის აჭარის შესახებ ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდების მიზნით წელსვე მომზადდა ოფიციალური ტურისტული პორტალის ვებგვერდი, რომელზეც ტურისტებისთვის ინფორმაცია 15 ენაზეა ხელმისაწვდომი.  
[post_title] => 2018 წელს დიდ ბრიტანეთში აჭარის რეკლამირება დაიწყება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => did-britanetshi-acharis-popularizacia-daiwyeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-23 13:14:18 [post_modified_gmt] => 2017-12-23 09:14:18 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=199655 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 190668 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-11-24 19:36:39 [post_date_gmt] => 2017-11-24 15:36:39 [post_content] => საქართველოს პრემიერ-მინისტრი გიორგი კვირიკაშვილი დიდი ბრიტანეთის პრემიერ-მინისტრ ტერეზა მეის შეხვდა. მხარეებმა საუბრისას ხაზი გაუსვეს საქართველოსა და დიდ ბრიტანეთს შორის არსებულ მაღალი დონის პოლიტიკურ თანამშრომლობას და აქტიურ ეკონომიკურ ურთიერთობებს. აღინიშნა, რომ არსებობს ეკონომიკური თანამშრომლობის კიდევ უფრო გაღრმავების პოტენციალი. შეხვედრისას პოზიტიურად შეფასდა ლონდონში ახლახან გამართული “უორდროპის სტრატეგიული დიალოგი”, რომლის ფარგლებში განხილული იყო თანამშრომლობა პოლიტიკური, ეკონომიკური და ხალხთაშორისი კავშირების გაღრმავების მიმართულებით. პრემიერ-მინისტრმა კვირიკაშვილმა საუბრისას ყურადღება გაამახვილა საქართველოს ნატოში ინტეგრაციის პროცესში დიდ ბრიტანეთთან თანამშრომლობის მნიშვნელობაზე; ასევე – ვრცლად ისაუბრა ქვეყანაში განხორციელებულ და მიმდინარე რეფორმებზე. ტერეზა მეი შეხვედრაზე ასევე გამოეხმაურა თბილისში 22 ნოემბერს ჩატარებულ სპეცოპერაციას და საქართველოს პრემიერ-მინისტრს ქართველი სპეცრაზმელის დაღუპვის გამო მიუსამძიმრა. [post_title] => გიორგი კვირიკაშვილი ტერეზა მეის შეხვდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => giorgi-kvirikashvili-tereza-meis-shekhvda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-24 19:36:39 [post_modified_gmt] => 2017-11-24 15:36:39 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=190668 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 188821 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-11-20 14:57:44 [post_date_gmt] => 2017-11-20 10:57:44 [post_content] => დიდი ბრიტანეთის გზებზე, 2021 წლისთვის მძღოლის გარეშე მოსიარულე მანქანები გამოჩნდება - მთავრობა ამ მხრივ ინვესტიციების განხორციელებას გეგმავს. კანცლერი ფილიპ ჰამონდის თქმით, მათი მიზანია ავტომობილებმა მძღოლების გარეშე სრულყოფილად იმუშაოს.
"ვიღაცამ შეიძლება თქვას, რომ ეს გაბედული ნაბიჯია, მაგრამ ჩვენ უნდა მოვიზიდოთ ეს ტექნოლოგიები, თუ გვინდა რომ ბრიტანეთი მომდევნო სამრეწველო რევოლუციის სათავეში იყოს", – განაცხადა ჰამონდმა.
გარდა ამისა, კანცლერმა აღიარა, რომ მას ავტომართვადი მანქანა ჯერ არ გამოუყენებია. კითხვაზე დაკარგავენ თუ არა მძღოლები სამუშაოს კანცლერმა ასე უპასუხა: "ქვეყანა ცვლილებებს ვერ დაემალება" და მთავრობა უნდა დაეხმაროს ხალხს, რომ უნარები შეიძინონ ახალი კარიერისთვის. შეგახსენებთ, რომ ბრიტანეთის ყველაზე დიდმა ავტომწარმოებელმა, იაგუარ ლენდ როვერმა, ქალაქის გზებზე, სრულად ავტომართვადი მანქანების ტესტირება, რამდენიმე კვირის წინ დაიწყო. სატესტო მანქანების სენსორები აღიქვამენ ადამიანებს გზებზე, შეუძლიათ დასიგნალება და საგზაო მოძრაობის აღქმა. იაგუარმა განაცხადა, რომ ბორტზე ადამიანი მხოლოდ, საგანგებო სიტუაციის შემთხვევისთვის ზის. ამ მანქანების განვითარება ბრიტანეთის მთავრობას 28 მილიარდი ფუნტი დაუჯდება.     [post_title] => ავტომართვადი მანქანები: მძღოლებს სამსახურების დაკარგვა ემუქრებათ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => avtomartvadi-manqanebi-mdzgholebs-samsakhurebis-dakargva-emuqrebat [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-20 15:02:21 [post_modified_gmt] => 2017-11-20 11:02:21 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=188821 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 199655 [post_author] => 14 [post_date] => 2017-12-23 13:09:03 [post_date_gmt] => 2017-12-23 09:09:03 [post_content] => 2018 წელს, აჭარის რეკლამირება დიდ ბრიტანეთში დაიწყება. რეგიონის პოპულარიზაციას, აჭარის ტურიზმის დეპარტამენტი , 16 სამიზნე ქვეყანაში მათ შორის -გერმანიაში, ლიტვაში, ლატვიაში, ესტონეთში და პოლონეთში განახორციელებს. წელს კი  Euronews-ზე, BBC-ზე და CNN-ზე  საიმიჯო ვიდეორგოლების გასვლის შემდეგ, საქართველოსა და კონკრეტულად  აჭარის შესახებ ინფორმაცია 158-ზე მეტმა ქვეყანამ მიიღო.
„მიმდინარე წელს აჭარის რეკლამირება აქტიურად განხორციელდა, როგორც ქვეყნის შიგნით ასევე, მის ფარგლებს გარეთ. პრეს და ინფოტურების, საბორტო ჟურნალებში სტატიების გამოქვეყნების, ონლაინ რეკლამისა და სხვა მარკეტინგული აქტივობების გარდა, რეგიონის პოპულარუზაცია რეიტინგული მედიასაშუალებების ეთერით მიმდინარეობდა.წელს დავამზადეთ  4 საიმიჯო ვიდეორგოლი, რომლებშიც რეგიონის საზღვაო და სამთო ტურისტული პროდუქტები, ქართული სტუმართმოყვარეობა და ტურისტული რესურსებია წარმოდგენილი. გარდა ამისა, წელს, სამიზნე ქვეყნებიდან 42-მდე პრეს და ინფოტურს ვუმაპისნძლეთ, რომლის ფარგლებშიც რეგიონის ტურისტულ შესაძლებლობებს წამყვანი ტურისტული კომპანიებისა და მედიასაშუალებების 500-მდე წარმომადგენელი გაეცნო. შედეგად, საერთაშორისო მედიაში აჭარის შესახებ 150-მდე სტატია, რეპორტაჟი და ტელეგადაცემა გავრცელდა,”- განაცხადა აჭარის ტურიზმისა და კურორტების დეპარტამენტის თავმჯდომარე სულხან ღლონტმა.
წელს, აჭარის შესახებ სარეკლამო-საინფორმაციო სტატიები გამოქვეყნდა საერთაშორისო ავიაკომპანიების საბორტო ჟურნალებშიც. ვიზეარის, აეროფლოტის, ეარ არაბიას, ეარ ასტანას, თურქეთის ავიახაზების, ასევე ურალის, ყატარის, აზერბაიჯანისა და უკრაინის ავიახაზების მგზავრები რეგიონის საზღვაო და სამთო ტურისტულ პროდუქტებს მსოფლიოს სხვადასხვა ქვეყანებში გაეცნო. გარდა ამისა, აჭარა ტურიზმის დეპარტამენტი წარმოდგენილი იყო საერთაშორისო მასშტაბის 24 ტურისტულ გამოფენაზე. მათ შორის ფრანქფურტის, ბერლინის, ლონდონის, ბარსელონას, ვილნიუსის, ტალინის, თელავივის, კიევის, ტოკოიოს, ვარშავის, ბაქოსა და ყაზახეთის ტურისტულ გამოფენებზე, რამაც გარდა რეგიონის პოპულარიზაციისა ხელი შეუწყო ახალი საქმიანი კონტაქტების დამყარებას. აჭარის ტურისტული ღირსშესანიშნაობების ამსახველი ბილბორდები, ლაითბოქსები და მონიტორები, რომლებზეც საიმიჯო ვიდეოკლიპები გადიოდა სამიზნე ქვეყნების 31 მთავარ ქალაქში იყო განთავსებული. ამას ემატებოდა, აქტიური ინტერნეტ რეკლამა 14 სამიზნე ქვეყანაში. პოტენციური ტურისტებისთვის აჭარის შესახებ ამომწურავი ინფორმაციის მიწოდების მიზნით წელსვე მომზადდა ოფიციალური ტურისტული პორტალის ვებგვერდი, რომელზეც ტურისტებისთვის ინფორმაცია 15 ენაზეა ხელმისაწვდომი.  
[post_title] => 2018 წელს დიდ ბრიტანეთში აჭარის რეკლამირება დაიწყება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => did-britanetshi-acharis-popularizacia-daiwyeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-23 13:14:18 [post_modified_gmt] => 2017-12-23 09:14:18 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=199655 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 39 [max_num_pages] => 13 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 7e051c190a29b1a131d39784dfebde4f [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები