ანიტა რაჭველიშვილის მასშტაბური კონცერტი პიაცაზე 23 აგვისტოს გაიმართება

პოპულარული

ანიტა რაჭველიშვილის მასშტაბური კონცერტი პიაცაზე 23 აგვისტოს გაიმართება

მსოფლიოში ცნობილი ქართველი საოპერო შემსრულებლის, მეცოსოპრანო ანიტა რაჭველიშვილის კონცერტი ევგენი მიქელაძის სახელობის ეროვნულ სიმფონიურ ორკესტრთან ერთად ბათუმში, პიაცაზე, 23 აგვისტოს გაიმართება. კონცერტის წარმდგენები არიან აჭარის მთავრობა და დეველოპერული კომპანია „რედკო“.

ორკესტრს ნიკოლოზ რაჭველი უდირიჟორებს. პროექტის სახელწოდებაა „მუსიკა გვაერთიანებს“, ეს სახელწოდება თემატურია, ვინაიდან ღონისძიებაზე განსხვავებულ ჟანრთა სინთეზი გველის. კონცერტის მონაწილე ასევე იქნება იტალიური პროგრესული როკ-ჯგუფი „Profusion“.

პროექტი ორ ნაწილადადაა გაყოფილი, პირველი მთლიანად კლასიკურ ჟანრს დაეთმობა და ანიტა რაჭველიშვილი საქართველოს ეროვნულ სიმფონიურ ორკესტრთან ერთად ცნობილ არიებს შეასრულებს. კლასიკური ნაწილის დასასრულს კი, აღიარებული მეცოსოპრანო მაესტრო ნიკოლოზ რაჭველთან, ეროვნულ სიმფონიურ ორკესტრთან და იტალიელ მუსიკოსებთან – ბენდთან „Profusion“ წარდგება მაყურებლის წინაშე.

Profusion-ს, იტალიელებთან ერთად, ქართველი წევრიც ჰყავს, ვლადიმერ სიჭინავა, ის დრამზე უკრავს, არის ვოკალისტი და ჯგუფის ერთ-ერთი დამფუძნებელი. ასევე წევრები არიან: ჯონათან კარადონა – კლავიში, ფორტეპიანო,დავიდე პეპი – ელექტროგიტარა, აკუსტიკური გიტარა, დუჩო მაჩანტი – ბასგიტარა, ატია მატეი – ვოკალი, იაკოპო პეტტინი – ხმის ინჟინერი.

Profusion 2002 წელს შეიქმნა, მათი მუსიკა ქართულ და ხმელთაშუაზღვის კულტურებს აერთიანებს, როკთან ერთად. მათ ამ დრომდე სამი ალბომი აქვთ გამოცემული და სხვადასხვა მუსიკალური ფესტივალის მონაწილეები არიან. რიგით მესამე ალბომში მათ ანიტა რაჭველიშვილთან ითანამშრომლეს, ამავე ალბომის მონაწილე იყო „შინის“ სოლისტი, მამუკა ღაღანიძე. 2017 წელს გამოსაცემად მზადდება ჯგუფის რიგით მეოთხე ალბომი, რომელშიც ანიტა რაჭველიშვილისთვის დაწერილი კომპოზიციაც შევა. ეს სიმღერა ბათუმში პირველად აჟღერდება.

პროექტის ორგანიზატორები: ევგენი მიქელაძის სახელობის ეროვნული მუსიკალური ცენტრი და ხელოვანთა კავშირი „კონცეპტარტი“.

პროექტის მხარდამჭერები „გია გვარამიას კლინიკა“ და „ატლასგლობალი“.

ეროვნული მუსიკალური ცენტრის მხარდამჭერები: საქართველოს კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამინისტრო, კომპანია „ბადაგონი“.

საინფორმაციო მხარდამჭერები:  რადიოჰოლდინგი ფორტუნა,  ტელეკომპანია „იმედი“, მედიაჰოლდინგი „პალიტრა“, საინფორმაციო ცენტრი 118 08.

ბილეთები: www.tkt.ge

ნინო მურღულია

ახალი ამბები / კულტურა /

|

1 აგვისტო, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => nikoloz-rachveli
                                    [1] => anita-rachvelishvili
                                    [2] => profusion
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 150487
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => nikoloz-rachveli
                                    [1] => anita-rachvelishvili
                                    [2] => profusion
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 150487
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 269
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => nikoloz-rachveli
                                    [1] => anita-rachvelishvili
                                    [2] => profusion
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => nikoloz-rachveli
                                    [1] => anita-rachvelishvili
                                    [2] => profusion
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (150487) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (269,17796,999)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 232205
                    [post_author] => 6
                    [post_date] => 2018-04-13 13:16:52
                    [post_date_gmt] => 2018-04-13 09:16:52
                    [post_content] => მუსიკოსი ლადო სიჭინავა აქვეყნებს პოსტს, სადაც საქართველოში არსებულ ორმაგ სტანდარტებზე ამახვილებს ყურადღებას. ჯგუფის „Profusion“ დრამერი აღნიშნავს, რომ ხატია ბუნიათიშვილმა ახლახან ფლორენციაში რუს დირიჟორთან ერთად კონცერტი გამართა, ხატიას დედამ კი, გარკვეული პერიოდის წინ ანიტა რაჭველიშვილი იმის გამო გააკრიტიკა, რომ ეს უკანასკნელი გერგიევთან ერთად გამოსვლას დათანხმდა, ბასტილიის აღების დღისადმი მიძღვნილ საღამოზე, რომელიც პარიზში გაიმართა.

ლადო სიჭინავა წერს:

„ჩვენი ხატია ბუნიათიშვილის კონცერტი, რუს დირიჟორთან, ქალაქ ფლორენციაში, იტალია.

ახლა, ამიხსენით, რატომ დაიწყო ის უსამართლო და უაზრო პოლემიკა ანიტა რაჭველიშვილის კონცერტის შესახებ პარიზში, დირიჟორ გერგიევთან, ეიფელის კოშკის ქვეშ?

ვსვამ უაზრო კითხვას: რატომ არის მართებული ხატიას რუს დირიჟორთან კონცერტი და ანიტა რაჭველიშვილის გამოსვლა პარიზში - არ არის მართებული, რომელიც 14 ივლისს, პარიზში, ბასტილიის აღების დღეს, „დემოკრატიის შუქურა“ ქვეყანას პატივი სცა და საკუთარი გამოსვლით მთელი საქართველო ასახელა?

მორალი: ერთი მუჭა არტისტები გვყავს ქართველებს, ჰოდა, ვცეთ ერთმანეთს პატივი და მოვეშვათ უაზრო ღვარძლის ნთხევას.

ყველა ჩვენს არტისტს ვუსურვებ წარმატებას და საკუთარი ქვეყნის წარჩინებას!

პ.ს. რუსული ხელოვნების და რუსი ხალხის წინააღმდეგი არ ვარ :) ჩაიკოვსკი და სტრავინსკი მაგარია... ლეპსის რა გითხრათ“.

https://www.facebook.com/vsichi/posts/10155688773588003
                    [post_title] => „რატომ არის მართებული ხატია ბუნიათიშვილის გამოსვლა რუს დირიჟორთან და ანიტა რაჭველიშვილის გამოსვლა პარიზში, გერგიევთან - არა?“
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => ratom-aris-martebuli-khatia-buniatishvilis-gamosvla-rus-diridjortan-da-anita-rachvelishvilis-gamosvla-parizshi-gergievtan-ara
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-04-13 13:31:29
                    [post_modified_gmt] => 2018-04-13 09:31:29
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=232205
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 231259
                    [post_author] => 23
                    [post_date] => 2018-04-10 14:07:05
                    [post_date_gmt] => 2018-04-10 10:07:05
                    [post_content] => 2018 წლის 2 აპრილს ჰამბურგის ახლად გახსნილ საკონცერტო დარბაზში – ElbPhilharmonie საერთაშორისო ფესტივალი „კავკასია“ ევგენი მიქელაძის საქართველოს ეროვნული სიმფონიურმა ორკესტრმა დახურა, მას ნიკოლოზ რაჭველი დირიჟორობდა, სოლისტი კი დუდანა მაზმიშვილი გახლდათ.

კონცერტის შემდეგ ნიკოლოზ რაჭველმა საკუთარი „ფეისბუქის“ გვერდზე გამოაქვეყნა ვიდეო, სადაც მსმენელის სრული აღფრთოვანება ჩანს ქართველი მუსიკოსებით.

ნიკოლოზ რაჭველმა ვრცელი სტატუსიც გამოაქვეყნა:

„როდესაც სიმფონია დავასრულეთ და გარინდებული ფინალური პაუზის დროს ელბ-ფილარმონიის სცენაზე მყოფ ეროვნული სიმფონიური ორკესტრის მუსიკოსებს თვალი გადავავლე მივხვდი, რომ დიდებულ ადამიანებთან მაქვს ყოველდღიური შეხება, მუსიკოსებთან, რომლებიც თავიანთ სამშობლოში ყველაზე უპირობო მდგომარეობის მიუხედავად, ყველაფერს აკეთებენ იმისთვის, რომ დაამკვიდრონ მაგალითი, თუ როგორ უნდა ისწრაფვოდე პროფესიული სრულყოფისკენ, თუ როგორ უნდა გამოიმუშავო მოტივაცია, თუ როგორ უნდა მოინდომო მაქსიმუმი შენი ქვეყნის საერთაშორისო სარბიელზე წარმოსაჩენად. დიახ, ეს ის ორკესტრია, ვისთვისაც საქველმოქმედო ფონდებს და მათ შორის "ქართუს" არც ხელფასები და პრემიები დაურიგებია, არც ინსტრუმენტები შეუძენია და არც დარბაზი გაურემონტებია, ეს ის ორკესტრია, რომელიც 95-წლიანი ისტორიის განმავლობაში მუდამ პირისპირ ეჯახებოდა უსამართლობას, ვისაც წამებით მოუკლეს მთავარი დირიჟორი ევგენი მიქელაძე, ვინც უსამართლოდ გამოაძევეს მათივე საკონცერტო დარბაზიდან 90-იან წლებში, ხოლო მათი სამხატვრო ხელმძღვანელის ალექსი მაჭავარიანის უზარმაზარი დამსახურებით მათთვის აშენებულ ფილარმონიაში დღეს ორკესტრს უზარმაზარი საიჯარო თანხის გადახდა სჭირდება, კონცერტი რომ გამართოს, ეს ის ორკესტრია, რომელიც ყოველთვის თავდაცვით რეჟიმში ექცევა პოლიტიკური წყობილებების ცვლებისას, ეს ის ორკესტრია, ვისაც 21-ე საუკუნეში რეპეტიციებზე ხან გაუსაძლისად სციოდა, ხან აწვიმდა, ხან ჭერიდან ჩამოვარდნილ ქვის ნატეხებს იგერიებდა, ხან ელემენტარული, სხვების დარი ხელფასების მოპოვების მიზნით კულტურის მინისტრების მანქანებს ფეხით მისდევდა, ეს ის ორკესტრია, ვისაც დღემდე ჭირდება ბრძოლა პირობებისთვის, ორკესტრი, რომელიც ჰამბურგის უზარმაზარ და განთქმულ დარბაზში წარადგინა პატარა, უაკუსტიკო, უროიალო, უმასშტაბო და სეისმურად საშიშ ოთახში მომზადებული საკონცერტო პროგრამა, მაგრამ ამავდროულად ეს ის ორკესტრია, რომელიც თავის სიმფონიური თუ სახალხო პროექტებით ძალიან უყვარს თავის პუბლიკას, ქართველ ხალხს, ორკესტრი, რომელსაც ჰყავს მაღალი დონის მუსიკოსები, ორკესტრი, რომელთანაც უპირობოდ თანამშრომლობენ და გულშემატკივრობენ საერთაშორისო სარბიელზე აღიარებული ქართველი და უცხოელი ვარსკვლავები, ორკესტრი, რომლის კარი ღიაა ახალგაზრდა დირიჟორებისათვის, კომპოზიტორებისათვის, სოლისტებისთვის. ეს ის ორკესტრია, რომელსაც ენდობა და რომლისთვისაც ყველაფერს აკეთებს მსოფლიო მუსიკალური სამყაროს ლეგენდა გია ყანჩელი, ეს ის ორკესტრია, რომელსაც სამშობლოში შეუმდგარი და დაუკმაყოფილებელი "ხელოვანები" თუ ყველა დროის გაუნათლებელი ჩინოვნიკები მუდამ აკნინებდნენ და მიუხედავად ამისა, ჩვენ ბედნიერები ვართ, რადგან გვჯერა, რომ ახლოვდება დრო, როდესაც ერთხელ და სამუდამოდ მიხედავს მთავრობა, გადაუჭრის უდარბაზობის და უინსტრუმენტობის პრობლემებს, გაითავისებს მის მნიშვნელობას და ღვაწლს ქართული ხელოვნების ისტორიის წინაშე. და თუ კი ისევ უტოპიური აღმოჩნდა ჩემი იმედები, დავფიქრდებით, ღირს თუ არა იცხოვრო და იმოღვაწევო იქ, სადაც ყველაზე მეტადაა საჭირო შენი არსებობა, იქ, სადაც შენი ვალდებულებაა გემოვნების და პროფესიონალიზმის შკალა ყოველწამიერად აკონტროლო და ყველაფერი აკეთო, რომ მომავალი თაობა უფრო კულტურული, უფრო ევროპული, უფრო ესთეტური და უფრო განათლებული იყოს.

მინდა, საჯაროდ მივულოცო აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაული და გერმანიაში ჩატარებული კონცერტის დიდი წარმატება ეროვნული სიმფონიური ორკესტრის მუსიკოსებს და მათ ოჯახებს, ევგენი მიქელაძის სახელობის მუსიკალური ცენტრის ყველა თანამშრომელს და ჩვენს ერთგულ გულშემატკივრებსა და ქომაგებს, რომელთა არსებობაც და სიმრავლეც ყველაზე დიდი ბედნიერება და მოტივაციაა ჩვენთვის!!!“


                    [post_title] => ნიკოლოზ რაჭველის ემოციური პოსტი: „დავფიქრდებით, ღირს თუ არა იცხოვრო და იმოღვაწევო იქ, სადაც ყველაზე მეტადაა საჭირო შენი არსებობა...“
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => nikoloz-rachvelis-emociuri-posti-davfiqrdebit-ghirs-tu-ara-ickhovro-da-imoghvawevo-iq-sadac-yvelaze-metadaa-sachiro-sheni-arseboba
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-04-10 14:07:05
                    [post_modified_gmt] => 2018-04-10 10:07:05
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=231259
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 228296
                    [post_author] => 23
                    [post_date] => 2018-03-30 13:37:57
                    [post_date_gmt] => 2018-03-30 09:37:57
                    [post_content] => 2018 წლის 2 აპრილს ჰამბურგის ახლად გახსნილ საკონცერტო დარბაზში - ElbPhilharmonie საერთაშორისო ფესტივალს „კავკასია“ ევგენი მიქელაძის საქართველოს ეროვნული სიმფონიური ორკესტრი ნიკოლოზ რაჭველის დირიჟორობით დახურავს. ფესტივალის ორგანიზატორების მიწვევით, ეროვნული ორკესტრი გამართავს კონცერტს, რომლის სოლისტიც გერმანიაში მოღვაწე ქართველი პიანისტი დუდანა მაზმანიშვილი იქნება. მსოფლიოს ერთ-ერთ ყველაზე პრესტიჟულ დარბაზში ქართული სიმფონიური ორკესტრი სრული შემადგენლობით პირველად დაუკრავს. შესრულედება ლეგენდარული ქართველი კომპოზიტორის გია ყანჩელის სიმფონია N5 და Warzone, სერგეი რახმანინოვი - საფორტეპიანო კონცერტი N2, ასევე გაიმართება ნიკოლოზ რაჭველის სიმფონიური თხზულების The Silver Sun პრემიერა. პროექტის თანაორგანიზატორია საქართველოს კულტურისა და სპორტის სამინისტრო.

მსოფლიოს პირველი კლასის საკონცერტო დარბაზების სიას ჰამბურგის ElbPhilharmonie გასულ წელს შეემატა. შვეიცარული კომპანიის მიერ შექმნილი შენობის უნიკალური აქტიტექტურისა და მდებარეობის გამო, კონცერტებზე დასწრების მსურველთა რიცხვმა რეკორდულ მაჩვენებელს მიაღწია, ბილეთის ყიდვა თვეებით ადრეც კი შეუძლებელია. გიგანტური აგურების საძირკველზე ნაშენ შუშის შენობას სამი მხრიდან ქალაქის მდინარე ესაზღვრება. 850 მილიონად ღირებული დარბაზი, რომელიც 10 წლის განმავლობაში შენდებოდა, იაპონური კომპანიის Yasuhisa Toyota მიერ შექმნილი უნიკალური აკუსტიკით ხასიათდება. ერთი წლის განმავლობაში ElbPhilharmonie ორ მილიონამდე მსმენელს უმასპინძლა.

ნიშანდობლივია, რომ 2 აპრილის კონცერტის ბილეთები 2 დღეში გაიყიდა.

2 აპრილს ეროვნული სიმფონიური ორკესტრის კონცერტით ElbPhilharmonie-იის დარბაზში ასევე გაიხსნება 2018 წლის ფრანკფურტის წიგნის ბაზრობის ფარგლებში დაგეგმილი მუსიკალური პროგრამა, რომელიც მთელი წელი სხვადასხვა ქალაქში იქნება წარმოდგენილი.






                    [post_title] => საქართველოს ეროვნული სიმფონიური ორკესტრი ჰამბურგის ცნობილ საკონცერტო დარბაზში დაუკრავს!
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => saqartvelos-erovnuli-simfoniuri-orkestri-hamburgis-cnobil-sakoncerto-darbazshi-daukravs
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-03-30 13:37:57
                    [post_modified_gmt] => 2018-03-30 09:37:57
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=228296
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

        )

    [post_count] => 3
    [current_post] => -1
    [in_the_loop] => 
    [post] => WP_Post Object
        (
            [ID] => 232205
            [post_author] => 6
            [post_date] => 2018-04-13 13:16:52
            [post_date_gmt] => 2018-04-13 09:16:52
            [post_content] => მუსიკოსი ლადო სიჭინავა აქვეყნებს პოსტს, სადაც საქართველოში არსებულ ორმაგ სტანდარტებზე ამახვილებს ყურადღებას. ჯგუფის „Profusion“ დრამერი აღნიშნავს, რომ ხატია ბუნიათიშვილმა ახლახან ფლორენციაში რუს დირიჟორთან ერთად კონცერტი გამართა, ხატიას დედამ კი, გარკვეული პერიოდის წინ ანიტა რაჭველიშვილი იმის გამო გააკრიტიკა, რომ ეს უკანასკნელი გერგიევთან ერთად გამოსვლას დათანხმდა, ბასტილიის აღების დღისადმი მიძღვნილ საღამოზე, რომელიც პარიზში გაიმართა.

ლადო სიჭინავა წერს:

„ჩვენი ხატია ბუნიათიშვილის კონცერტი, რუს დირიჟორთან, ქალაქ ფლორენციაში, იტალია.

ახლა, ამიხსენით, რატომ დაიწყო ის უსამართლო და უაზრო პოლემიკა ანიტა რაჭველიშვილის კონცერტის შესახებ პარიზში, დირიჟორ გერგიევთან, ეიფელის კოშკის ქვეშ?

ვსვამ უაზრო კითხვას: რატომ არის მართებული ხატიას რუს დირიჟორთან კონცერტი და ანიტა რაჭველიშვილის გამოსვლა პარიზში - არ არის მართებული, რომელიც 14 ივლისს, პარიზში, ბასტილიის აღების დღეს, „დემოკრატიის შუქურა“ ქვეყანას პატივი სცა და საკუთარი გამოსვლით მთელი საქართველო ასახელა?

მორალი: ერთი მუჭა არტისტები გვყავს ქართველებს, ჰოდა, ვცეთ ერთმანეთს პატივი და მოვეშვათ უაზრო ღვარძლის ნთხევას.

ყველა ჩვენს არტისტს ვუსურვებ წარმატებას და საკუთარი ქვეყნის წარჩინებას!

პ.ს. რუსული ხელოვნების და რუსი ხალხის წინააღმდეგი არ ვარ :) ჩაიკოვსკი და სტრავინსკი მაგარია... ლეპსის რა გითხრათ“.

https://www.facebook.com/vsichi/posts/10155688773588003
            [post_title] => „რატომ არის მართებული ხატია ბუნიათიშვილის გამოსვლა რუს დირიჟორთან და ანიტა რაჭველიშვილის გამოსვლა პარიზში, გერგიევთან - არა?“
            [post_excerpt] => 
            [post_status] => publish
            [comment_status] => closed
            [ping_status] => closed
            [post_password] => 
            [post_name] => ratom-aris-martebuli-khatia-buniatishvilis-gamosvla-rus-diridjortan-da-anita-rachvelishvilis-gamosvla-parizshi-gergievtan-ara
            [to_ping] => 
            [pinged] => 
            [post_modified] => 2018-04-13 13:31:29
            [post_modified_gmt] => 2018-04-13 09:31:29
            [post_content_filtered] => 
            [post_parent] => 0
            [guid] => http://fortuna.ge/?p=232205
            [menu_order] => 0
            [post_type] => post
            [post_mime_type] => 
            [comment_count] => 0
            [filter] => raw
        )

    [comment_count] => 0
    [current_comment] => -1
    [found_posts] => 69
    [max_num_pages] => 23
    [max_num_comment_pages] => 0
    [is_single] => 
    [is_preview] => 
    [is_page] => 
    [is_archive] => 1
    [is_date] => 
    [is_year] => 
    [is_month] => 
    [is_day] => 
    [is_time] => 
    [is_author] => 
    [is_category] => 
    [is_tag] => 1
    [is_tax] => 
    [is_search] => 
    [is_feed] => 
    [is_comment_feed] => 
    [is_trackback] => 
    [is_home] => 
    [is_404] => 
    [is_embed] => 
    [is_paged] => 
    [is_admin] => 
    [is_attachment] => 
    [is_singular] => 
    [is_robots] => 
    [is_posts_page] => 
    [is_post_type_archive] => 
    [query_vars_hash:WP_Query:private] => 3ef13b4476a9777af1497d18217fd9fd
    [query_vars_changed:WP_Query:private] => 
    [thumbnails_cached] => 
    [stopwords:WP_Query:private] => 
    [compat_fields:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => query_vars_hash
            [1] => query_vars_changed
        )

    [compat_methods:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => init_query_flags
            [1] => parse_tax_query
        )

)

მსგავსი სიახლეები