პრემიერი: ანაკლიის პორტი 21-ე საუკუნის საქართველოს ყველაზე მსხვილი პროექტი იქნება

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

პრემიერი: ანაკლიის პორტი 21-ე საუკუნის საქართველოს ყველაზე მსხვილი პროექტი იქნება

საქართველოს პრემიერ-მინისტრის, გიორგი კვირიკაშვილის განცხადებით, იგეგმება, რომ 2020 წელს ანაკლიის პორტმა პირველი დიდი მოცულობის გემები მიიღოს.

“დაიწყო უმსხვილესი პროექტის, ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტის მშენებლობა. საბოლოო ჯამში, ეს არის რამდენიმე მილიარდ დოლარიანი ინვესტიცია, თუმცა პირველი ეტაპი სამ წელიწადში დასრულდება და ჩვენ ვგეგმავთ, რომ 2020 წელს მივიღოთ პირველი დიდი მოცულობის გემები. ეს არის დაახლოებით 500-დან 600 მლნ-მდე ინვესტიცია ამ ორი-სამი წლის განმავლობაში, რაც დამეთანხმებით, რომ მნიშვნელოვანი წვლილი იქნება ჩვენი ეკონომიკისთვის. მთლიანად ამ პორტის ზეგავლენა ეკონომიკურ განვითარებაზე იქნება ძალიან მნიშვნელოვანი. ეს იქნება 21-ე საუკუნის საქართველოს ყველაზე მსხვილი პროექტი. მთლიანად პორტი და მისი შემოგარენი, რომელიც ძალიან დიდ იმპულსს მოიტანს საქართველოს ეკონომიკაში“, – განაცხადა გიორგი კვირიკაშვილმა მთავრობის დღევანდელ სხდომაზე.

პრემიერის თქმით, მალე დაიწყება თანამედროვე სტანდარტების 2 ლოჯისტიკური ცენტრის მშენებლობაც. “სულ რამდენიმე დღეში გამოცხადდება ინტერესთა გამოხატვა ამ პროექტზე, რაც ვფიქრობთ, რომ ძალიან მნიშვნელოვანია დასავლეთ და აღმოსავლეთ საქართველოში შემკრები ლოჯისტიკური ცენტრების მშენებლობის კუთხით“, – განაცხადა პრემიერმა.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

27 დეკემბერი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anakliis-porti
                                    [1] => gemi
                                    [2] => lojistika
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 200552
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anakliis-porti
                                    [1] => gemi
                                    [2] => lojistika
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 200552
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 2168
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anakliis-porti
                                    [1] => gemi
                                    [2] => lojistika
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => anakliis-porti
                                    [1] => gemi
                                    [2] => lojistika
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (200552) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (2168,14217,2300)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 245508
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-05-22 14:27:46
                    [post_date_gmt] => 2018-05-22 10:27:46
                    [post_content] => ანაკლიის ღრმაწყლოვანი ნავსადგურის პირველი ფაზის ადრეული სახმელეთო სამუშაოების 80% დასრულებულია.  „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმმა“ და სახმელეთო სამუშაოების კონტრაქტორმა „კომპანია ბლექ სი გრუპმა“ სამუშაოები წინასწარ შემუშაებული სამოქმედო გეგმის მიხედვით შეასრულეს.

როგორც ”ფორტუნას” „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმიდან“ აცნობეს, ტერიტორიაზე დასრულდა 110 ჰექტარზე ნაყოფიერი (ჰუმუსოვანი) ფენის თითქმის სრულად მოხსნა. სამშენებლო არეალის 100% გასუფთავებულია ნარჩენებისგან, მათ შორის,  შენობა-ნაგებობებისგან და სახიფათო ნარჩენებისგან.

ამ ეტაპზე, პორტის ტერიტორიაზე მიმდინარეობს:
  1. 2.5 კმ-მდე სამელიორაციო არხის მშენებლობა
  2. მილხიდების მშენებლობა
  3. წყალსაქაჩი სადგურის მშენებლობა
„ანაკლიის განვითარების კონსორციუმის” ინფორმაციითვე, სახმელეთო სამშენებლო სამუშაოების ყველა ეტაპის განმავლობაში გრძელდება დაკვირვება ფლორასა და ფაუნაზე, რათა მშენებლობის პროცესში მათ სათანადო გარემო პირობები შეექმნათ. „ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტის ტერიტორიაზე სამშენებლო სამუშოები საერთაშორისო და საქართველოში მოქმედი შრომის უსაფრთხოების სტანდარტების შესაბამისად მიმდინარეობს.  კონსორციუმის წარმომადგენლები აგრძელებენ ადგილობრივ მოსახლეობასთან შეხვედრებს მათი ინფორმირების მიზნით, უსაფრთხოების წესებისა და მოსალოდნელი სამშენებლო აქტივობების შესახებ. ადრეულ სახმელეთო სამუშაოებში ჩაერთო და დასაქმდა ადგილობრივი მოსახლეობაც. ანაკლიის პორტის ადრეულ სახმელეთო სამუშაოებს ახორციელებს „კომპანია ბლექ სი გრუპი“, რომელიც „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმმა“ 2017 წლის დეკემბერში შეარჩია. კომპანია ღია ტენდერის შედეგად, www etenders.ge-ზე გამოქვეყნებული სატენდერო დოკუმენტაციის შესაბამისად, 14 კანდიდატს შორის გამოავლინეს. 2018 წლის ზაფხულში იგეგმება პორტის ადრეული საზღვაო სამშენებლო სამუშაოების დაწყება. კერძოდ, დაიწყება რეკლამაცია, რომლის ფარგლებშიც ანაკლიაში დამაღრმავებელი გემი და სხვა საზღვაო და სახმელეთო დიდი რაოდენობით ტექნიკა შემოვა; სამუშაოების ამ ეტაპზე მოხდება 5 მლნ კუბური მეტრი მასალის ამოღება ზღვის ფსკერიდან  110 ჰექტარი ტერიტორიის რეკლამაციის მიზნით”, - აცხადებენ „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმში”.
მათივე ცნობით, საქართველოს  პირველი ღრმაწყლოვანი ნავსადგურის პირველი ფაზის მშენებლობის დასრულება და ოპერირების დაწყება 2020 წლის მეორე ნახევარში იგეგმება. 
[post_title] => ანაკლიის პორტის ადრეული სახმელეთო სამუშაოების 80% დასრულდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => anakliis-portis-adreuli-sakhmeleto-samushaoebis-80-dasrulda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-22 14:27:46 [post_modified_gmt] => 2018-05-22 10:27:46 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=245508 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 244870 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-05-21 12:30:49 [post_date_gmt] => 2018-05-21 08:30:49 [post_content] => კომპანია, რომელიც ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტის დეტალურ დიზაინს შეიმუშავებს, ცნობილია. საერთაშორისო ტენდერში გამარჯვებულად მსოფლიოში ერთ-ერთი წამყვანი, საპროექტო და სამშენებლო მენეჯმენტის კომპანია, BergerABAM-ი დასახელდა. BergerABAM-ი „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმმა“ დეტალური დიზაინის შედგენის თაობაზე გამოცხადებული საერთაშორისო ტენდერის შედეგად გამოავლინა.  ტენდერში მონაწილეობდნენ მსოფლიოს 20 საუკეთესოთა სიაში შესული კომპანიები. მათგან საუკეთესო შემოთავაზება „ლუი ბერჯერის“ ჯგუფის წევრმა „ბერჯერ აბამმა“ წარმოადგინა. „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმის“ მიერ არჩეული კომპანია საქართველოს მთავრობამ  უკვე დაამტკიცა. BergerABAM-ი საპროექტო, საინჟინრო, საზღვაო სფეროს, სამშენებლო მენეჯმენტის, წყალქვეშა კვლევებისა და გარემოსდაცვითი სერვისების მიმართულებით მსოფლიოში ერთ-ერთი ლიდერია, რომლის მიერ სხვადასხვა დროს განხორციელებულ პროექტებს შორისაა პანამის, დუბაის, მექსიკის, ვაშინგტონის საზღვაო და საპორტო ინფრასტრუქტურისა  და პროექტირების განვითარება. ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტის დეტალური დიზაინი ნავსადგურის პირველი ფაზის სრულ პროექტირებას მოიცავს, რომლის მიხედვითაც, 2020 წლის ჩათვლით დაგეგმილი საზღვაო და სახმელეთო სამშენებლო სამუშაოები განხორციელდება. აღნიშნული დიზაინი გულისხმობს: 1.6 კმ-იანი ტალღმტეხის დაპროექტებას; 625-მეტრის სიგრძის ნავმისადგომისა და  მრავალფუნქციური ტერმინალის მშენებლობის, საზღვაო აკვატორიის 16-მეტრამდე დაღრმავების, დამხმარე შენობა-ნაგებობების და სხვა საჭირო ინფრასტრუქტურის დაპროექტებას, რომლებიც უახლესი ტექნოლოგიების და საერთაშორისო სტანდარტების მიხედვით მუშავდება.
ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტის წინასწარი დიზაინი კონსორციუმმა 2017 წლის პირველ ნახევარში შეიმუშავა და ის საქართველოს მთავრობამ 2017 წლის ნოემბერში დაამტკიცა. წინასწარი დიზაინის მომზადებაში ჩართულნი იყვნენ მსოფლიოში ცნობილი საპროექტო კომპანიები.
ნავსადგურის დეტალურ დიზაინზე მუშაობა უკვე დაწყებულია. ტენდერის ბოლო ეტაპზე, მოლაპარაკებების ფარგლებში, BergerABAM-ის წარმომადგენლები ანაკლიის ღრმაწყლოვან პორტს ეწვივნენ და ტერიტორია ადგილზე მოინახულეს, სადაც მათ ანაკლიის პორტისა და ოპერატორი კომპანიის, „ესესეი მარინის“ მენეჯმენტმა უმასპინძლეს. [post_title] => ანაკლიის პორტის დეტალურ დიზაინს მსოფლიოში წამყვანი საპროექტო კომპანია შეიმუშავებს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => anakliis-portis-detalur-dizains-msoflioshi-wamyvani-saproeqto-kompania-sheimushavebs [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-21 12:32:16 [post_modified_gmt] => 2018-05-21 08:32:16 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=244870 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 241030 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-05-10 17:37:40 [post_date_gmt] => 2018-05-10 13:37:40 [post_content] => ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტი „შუა დერეფნის“, იგივე „ტრანსკასპიური საეთაშორისო სატრანსპორტო მარშრუტის (TITR)“ ასოცირებული წევრი ორგანიზაცია გახდა. „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმის” ინფორმაციით, ამის შესახებ გადაწყვეტილება ბაქოში TITR-ის სხდომაზე მიიღეს. ასოციაციაში ანაკლიის პორტის გაწევრიანებას კენჭისყრაზე საბჭოს ყველა წევრმა ერთხმად დაუჭირა მხარი. აღნიშნული კონსორციუმის განცხადებით, „ტრანსკასპიური საერთაშორისო სატრანზიტო მარშრუტი“ აბრეშუმის გზის პროექტში მონაწილე ქვეყნებსა და რეგიონის მნიშვნელოვან მოთამაშეებს აერთიანებს. მისი წევრები არიან წამყვანი საზღვაო და სატრანსპორტო კომპანიები ყაზახეთიდან, აზერბაიჯანიდან, საქართველოდან, უკრაინიდან, ჩინეთიდან და თურქეთიდან. გაერთიანება მიზნად ისახავს შუა დერეფნის პოპულარიზაციას, აზიასა და ევროპას შორის ტვირთის გადაზიდვის პროცედურების დაჩქარება-გამარტივებას და სპეციალური შეღავათიანი ტარიფების შემუშვებას. დასავლეთსა და აღმოსავლეთს შორის ტვირთის გადაზიდვის თვალსაზრისით, შუა დერეფანი კონკურენციას ჩრდილოეთისა და სამხრეთის მარშრუტებს უწევს. ორგანიზაციის მხარეები თანხმდებიან, რომ ანაკლიის პორტის პოპულარიზაცია რეგიონის ყველა მოთამაშისათვის მნიშვნელოვანი ამოცანაა და დერეფნის განვითარებისთვის ძირეულია მიმდინარე მსხვილი ინიფრასტრუქტურული პროექტების წარმატებით დასრულება.
“შუა დერეფნის წევრებთან შეხვედრა მნიშვნელოვანი იყო იმ მხრივაც, რომ იგრძნობოდა მხარდაჭერა და დიდი მოლოდინი, რომელიც ახალი პორტის მიმართ ჩვენს პარტნიორებს აქვთ. საქართველო „ტრანსკასპიური საერთაშორისო სატრანზიტო მარშრუტის“ ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი მოთამაშეა. ღრმაწყლოვანი პორტის არსებობა ჩვენს ქვეყანაში შუა დერეფნის კონკურენტუნარიანობის გაზრდის აუცილებელი პირობაა. ანაკლიის პორტს მიმართ ინტერესი საგრძნობლად მატულობს, მიუხედავად იმისა, რომ ის ჯერ არ ოპერირებს და მშენებლობის ადრეულ ეტაპზეა. ეს კიდევ ერთხელ ხაზს უსვამს პროექტის მნიშვნელობას როგორც საქართველოსთვის, ისე მთელი რეგიონისთვის“, - განაცხადა „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმის“ გენერალურმა დირექტორმა ლევან ახვლედიანმა.
TITR-ის სხდომა ბაქოში მიმდინარე სერთაშორისო საპორტო კონფერენციის პარალელურად გაიმართა. „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმი“ და „ანაკლია სითი“ ბაქოში მიმდინარე „პორტებისა და ნავსადგურების საერთაშორისო გაერთიანების (IAPH)” კონფერენციის მონაწილეები არიან, სადაც შეხვედრებს მართავენ საზღვაო და სატრანსპორტო სექტორის წამყვან საერთაშორისო კომპანიებთან. ანაკლიის პორტით „ტრანსკასპიური საერთაშორისო სატრანსპორტო მარშრუტის“ წარმომადგენლები 2018 წლის იანვარში დაინტერესდნენ. TITR-ში გაწევრიანებასთან ერთად, „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმი“ უკვე თანამშრომლობს შუა დერეფნის სტრატეგიულ პორტებთან, როგორებიც არის: კურიკი (ყაზახეთი), აქტაუ (ყაზახეთი), ხორგოსი (ყაზახეთი-ჩინეთი), ბაქოს პორტი (აზერბაიჯანი). [post_title] => ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტი „შუა დერეფნის“ წევრი გახდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => anakliis-ghrmawylovani-porti-shua-derefnis-wevri-gakhda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-10 17:37:40 [post_modified_gmt] => 2018-05-10 13:37:40 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=241030 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 245508 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-05-22 14:27:46 [post_date_gmt] => 2018-05-22 10:27:46 [post_content] => ანაკლიის ღრმაწყლოვანი ნავსადგურის პირველი ფაზის ადრეული სახმელეთო სამუშაოების 80% დასრულებულია.  „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმმა“ და სახმელეთო სამუშაოების კონტრაქტორმა „კომპანია ბლექ სი გრუპმა“ სამუშაოები წინასწარ შემუშაებული სამოქმედო გეგმის მიხედვით შეასრულეს. როგორც ”ფორტუნას” „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმიდან“ აცნობეს, ტერიტორიაზე დასრულდა 110 ჰექტარზე ნაყოფიერი (ჰუმუსოვანი) ფენის თითქმის სრულად მოხსნა. სამშენებლო არეალის 100% გასუფთავებულია ნარჩენებისგან, მათ შორის,  შენობა-ნაგებობებისგან და სახიფათო ნარჩენებისგან. ამ ეტაპზე, პორტის ტერიტორიაზე მიმდინარეობს:
  1. 2.5 კმ-მდე სამელიორაციო არხის მშენებლობა
  2. მილხიდების მშენებლობა
  3. წყალსაქაჩი სადგურის მშენებლობა
„ანაკლიის განვითარების კონსორციუმის” ინფორმაციითვე, სახმელეთო სამშენებლო სამუშაოების ყველა ეტაპის განმავლობაში გრძელდება დაკვირვება ფლორასა და ფაუნაზე, რათა მშენებლობის პროცესში მათ სათანადო გარემო პირობები შეექმნათ. „ანაკლიის ღრმაწყლოვანი პორტის ტერიტორიაზე სამშენებლო სამუშოები საერთაშორისო და საქართველოში მოქმედი შრომის უსაფრთხოების სტანდარტების შესაბამისად მიმდინარეობს.  კონსორციუმის წარმომადგენლები აგრძელებენ ადგილობრივ მოსახლეობასთან შეხვედრებს მათი ინფორმირების მიზნით, უსაფრთხოების წესებისა და მოსალოდნელი სამშენებლო აქტივობების შესახებ. ადრეულ სახმელეთო სამუშაოებში ჩაერთო და დასაქმდა ადგილობრივი მოსახლეობაც. ანაკლიის პორტის ადრეულ სახმელეთო სამუშაოებს ახორციელებს „კომპანია ბლექ სი გრუპი“, რომელიც „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმმა“ 2017 წლის დეკემბერში შეარჩია. კომპანია ღია ტენდერის შედეგად, www etenders.ge-ზე გამოქვეყნებული სატენდერო დოკუმენტაციის შესაბამისად, 14 კანდიდატს შორის გამოავლინეს. 2018 წლის ზაფხულში იგეგმება პორტის ადრეული საზღვაო სამშენებლო სამუშაოების დაწყება. კერძოდ, დაიწყება რეკლამაცია, რომლის ფარგლებშიც ანაკლიაში დამაღრმავებელი გემი და სხვა საზღვაო და სახმელეთო დიდი რაოდენობით ტექნიკა შემოვა; სამუშაოების ამ ეტაპზე მოხდება 5 მლნ კუბური მეტრი მასალის ამოღება ზღვის ფსკერიდან  110 ჰექტარი ტერიტორიის რეკლამაციის მიზნით”, - აცხადებენ „ანაკლიის განვითარების კონსორციუმში”.
მათივე ცნობით, საქართველოს  პირველი ღრმაწყლოვანი ნავსადგურის პირველი ფაზის მშენებლობის დასრულება და ოპერირების დაწყება 2020 წლის მეორე ნახევარში იგეგმება. 
[post_title] => ანაკლიის პორტის ადრეული სახმელეთო სამუშაოების 80% დასრულდა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => anakliis-portis-adreuli-sakhmeleto-samushaoebis-80-dasrulda [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-22 14:27:46 [post_modified_gmt] => 2018-05-22 10:27:46 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=245508 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 59 [max_num_pages] => 20 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 814cc681c681446369479a3dec6aa6ad [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები