"თიბისი" დაზღვევის ბოტით ავტოპასუხისმგებლობის დაზღვევის შეძენაა შესაძლებელი | Radio Fortuna - ოფიციალური ვებგვერდი

„თიბისი“ დაზღვევის ბოტით ავტოპასუხისმგებლობის დაზღვევის შეძენაა შესაძლებელი

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

„თიბისი“ დაზღვევის ბოტით ავტოპასუხისმგებლობის დაზღვევის შეძენაა შესაძლებელი

„თიბისი“ დაზღვევის ჩატბოტმა ახალი სადაზღვევო პროდუქტის დამზადება ისწავლა, რაც იმას ნიშნავს, რომ მომხმარებელს სახლიდან გაუსვლელად, ბოტთან გასაუბრებით შეუძლია ავტოპასუხისმგებლობის დაზღვევის შეძენა.

„თიბისი ბანკის” ინფორმაციით, ავტოპასუხისმგებლობის დაზღვევა ერთ-ერთი ყველაზე საჭირო სადაზღვევო პროდუქტია მძღოლებისათვის – როდესაც ავტომობილის მართვისას მძღოლი აზიანებს სხვის ავტომობილს, ქონებას ან ჯანმრთელობას, ავტოპასუხისმგებლობის დაზღვევა ყველა ამ ხარჯს ანაზღაურებს.

„ბი ბოტით ავტოპასუხისმგებლობის დაზღვევის შესაძენად მხოლოდ რამდენიმე წუთია საჭირო. ბი ბოტი ფეისბუქის მესინჯერშია ინტეგრირებული და მისი მოძებნა ნებისმიერ სოციალურ ქსელში მყოფ მომხარებელს შეუძლია. ავტოპასუხისმგებლობის დაზღვევის სამი პაკეტია ხელმისაწვდომი, რომლებიც წლიური გადასახდელი თანხით და ასანაზღაურებელი ლიმიტით განსხვავდება:

1. წელიწადში 50 ლარის გადახდის შემთხვევაში ანაზღაურდება 5 000 ლარი;

2. წელიწადში 100 ლარის შემთხვევაში ანაზღაურდება 10 000 ლარი;

3. წელიწადში 150 ლარის გადახდის შემთხევაში – 25 000 ლარი.

დაზღვევის ფეისბუქ მესინჯერიდან შეძენის შემდეგ მომხმარებელი ერთ წლიან პოლისს ელექტრონული ფოსტის საშუალებით მიიღებს”, – აღნიშნულია „თიბისი ბანკის“ განცხადებაში. 

მათივე ინფორმაციით, ამ ეტაპზე ბი ბოტის საშუალებით სამოგზაურო და ავტოპასუხისმგებლობის დაზღვევის შეძენაა შესაძლებელი. ბი

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

5 ოქტომბერი, 2017

|

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => tibisi
                                    [1] => dazghveva
                                    [2] => chatboti
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 171418
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => tibisi
                                    [1] => dazghveva
                                    [2] => chatboti
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 171418
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 10444
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => tibisi
                                    [1] => dazghveva
                                    [2] => chatboti
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => tibisi
                                    [1] => dazghveva
                                    [2] => chatboti
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (171418) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (11807,13676,10444)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 253406
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2018-06-11 16:17:50
                    [post_date_gmt] => 2018-06-11 12:17:50
                    [post_content] => 8 ივნისს „პსპ დაზღვევის” ახალი, თანამედროვე ევროპული სტანდარტების შესაბამისი სერვისცენტრი „ნიუ ჰოსპიტალსში“ გაიხსნა.

როგორც „ფორტუნას” კომპანიიდან აცნობეს, სერვისცენტრის გახსნა მრავალპროფილურ კლინიკაში დაზღვეულისთვის მაქსიმალურად კომფორტული და ამავდროულად დროის დამზოგველია, რადგან ერთ სივრცეში მათ საშუალება ეძლევათ, მიიღონ მრავალპროფილური სამედიცინო, ასევე ადგილზე ფინანსური ანაზღაურების მომსახურება.

სერვის ცენტრი „პსპ დაზღვევის“გენერალურმა დირექტორმა სოფიო ლებანიძემ და „ნიუ ჰოსპიტალსის“ დირექტორმა გიორგი რამიშვილმა გახსენს. ღონისძიებაზე მოწვეულ სტუმართა შორის იყვენენ სადაზღვევო სფეროს და დაზღვეული კომპანიების წარმომადგენლები.
„ჩემთვის, როგორც მომხმარებლისთვის ძალიან სასიხარულოა ეს სიახლე. შემიძლია მოვიდე კლინიკაში, სადაც ჩავიტარებ მრავალი მიმართულებით გამოკვლევებს და ადგილზევე მოხდება ჩემი სამედიცინო მომსახურების ანაზღაურება. მიველსამები ამ სიახლეს და ვუსურვებ ბევრ წარმატებას“, - განაცხადა ღონისძიების სტუმარმა, დაზღვეულმა თამთა ციცვიძემ.  
„პსპ დაზღვევა“ 2010 წლიდან მზარდი, განვითარებაზე და ინოვაციებზე  ორიენტირებული სადაზღვევო კომპანიაა, რომლის ისტორია 150 კომპანიის 250 000-ზე მეტი დაზღვეულის მომსახურების გამოცდილებას ითვლის. აღსანიშნავია, რომ ეს არის საქართველოში პირველი სერვისცენტრი, რომელიც ინტეგრირებულად ახორციელებს სადაზღვევო და სამედიცინო მომსახურების  მიწოდებას ერთ სივრცეში“ - განაცხადა „პსპ დაზღვევის“ გენერალურმა დირექტორმა სოფიო ლებანიძემ. [post_title] => „პსპ დაზღვევამ“ ახალი, ევროპული სტანდარტის სერვისცენტრი გახსნა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => psp-dazghvevam-akhali-evropuli-standartis-serviscentri-gakhsna [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-11 16:17:50 [post_modified_gmt] => 2018-06-11 12:17:50 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=253406 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 245086 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-05-21 15:19:39 [post_date_gmt] => 2018-05-21 11:19:39 [post_content] => სადაზღვევო კომპანია „ალდაგმა“ მცირე და საშუალო ბიზნესის დაზღვევის პროგრამის ფარგლებში სეზონური აქცია დაიწყო. კომპანიის ინფორმაციით, საზაფხულო შეთავაზება, სასტუმროებისთვის არის განკუთვნილი. ყველა, ვინც 30 ივნისის ჩათვლით, დაზღვევის პროდუქტებს შეიძენს, კომპანიისგან, სადაზღვევო პრემიაზე 15%-იან ფასდაკლებას მიიღებს. „ალდაგის“ მცირე და საშუალო ბიზნესის დაზღვევის პროგრამა სასტუმროების მფლობელებს ქონების, რემონტის, შენობის შიგთავსის (ავეჯი, სპეციალური ტექნიკა), ავტომობილისა და სამოგზაურო დაზღვევას სთავაზობს. აღნიშნული სადაზღვევის ფარგლებში, მომხმარებლებს „ალდაგის“ სადაზღვევო შემთხვევების დარეგულირების მენეჯერი ინდივიდუალურად მოემსახურება, საჭიროების შემთხვევაში, დროულად, გაუწევს კონსულტაციას და უმოკლეს ვადებში აღმოუჩენს მას სათანადო დახმარებას. „მცირე და საშუალო ბიზნესის განვითარება საქართველოში,“ ალდაგის“ ერთ-ერთი პრიორიტეტული მიმართულებაა. სპეციალურად მცირე და საშუალო ბიზნესისთვის შექმნილი დაფარვები, გადახდისა და ანაზღაურების გამარტივებული წესი დაზღვეულებს საშუალებას აძლევს, იყვნენ ფინანსურად დაცულნი გაუთვალისწინებელი სიტუაციების დროს. „ალდაგი“ ბიზნესის ფარგლებში სადაზღვევო პროდუქტებით სარგებლობა ოფისების, სასტუმროების, მაღაზია-საწყობების, სილამაზის სალონების, სპორტული და გასართობი ცენტრების, სასწავლო ცენტრების, სკოლების და ავტოგაქირავების მფლობელებს შეეძლებათ. აღსანიშნავია, რომ „ალდაგი“ მომხმარებლებს სადაზღვევო პრემიის განვადებით გადახდის საშუალებასაც სთავაზობს“, – აცხადებენ სადაზღვევო კომპანიაში. [post_title] => მცირე და საშუალო ბიზნესის დაზღვევის პროგრამის ფარგლებში სეზონური აქცია დაიწყო [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => mcire-da-sashualo-biznesis-dazghvevis-programis-farglebshi-sezonuri-aqcia-daiwyo [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-05-21 15:19:39 [post_modified_gmt] => 2018-05-21 11:19:39 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=245086 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 236262 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-04-26 16:55:06 [post_date_gmt] => 2018-04-26 12:55:06 [post_content] => სადაზღვევო კომპანია „ალდაგმა“ მოსავლის დაზღვევა უკვე დაიწყო. კომპანიის ინფორმაციით, აგროდაზღვევის სახელმწიფო პროგრამის მეხუთე ეტაპი ფერმერებს გაუმჯობესებულ სადაზღვევო პირობებს სთავაზობს. ”ალდაგის” ინფორმაციით, ყველა ფერმერს, ვინც მაქსიმუმ 5 ჰექტარი ფართობის და მარცვლეული კულტურების შემთხვევაში, 30 ჰექტარი ფართობის დარეგისტრირებულ მიწის ნაკვეთს ფლობს, შესაძლებლობა ეძლევა, დააზღვიოს მოსავალი ბუნებრივი მოვლენებით გამოწვეული რისკებისგან: სეტყვა, წყალდიდობა, ქარიშხალი და საშემოდგომო ყინვა (მხოლოდ ციტრუსის შემთხვევაში) აგროდაზღვევის განახლებული პროგრამის ფარგლებში, ფერმერებს სადაზღვევო პრემიის 70 %-ს სახელმწიფო დაუფინანსებს. სუბსიდირება 50% -ს შეადგენს ვაზის დაზღვევის შემთხვევაში. „კერძოდ, 1 ჰექტარი კარტოფილი დაზღვევისთვის, თუ მოსავლის სახით უნდა მიიღოს 25 ტონა პროდუქცია, რომლის სადაზღვევო ლიმიტი 15,00 ლარია, ფერმერს 382 ლარის გადახდა მოუწევს. სადაზღვევო პრემიის დანარჩენ ნაწილს, 892 ლარს სახელმწიფო ანაზღაურებს. მაგალითისთვის, 1 ჰექტარი ვაშლის ბაღის დაზღვევისთვის, თუ მოსავლის სახით უნდა მიიღოს 25 ტონა პროდუქცია, რომლის სადაზღვევო ლიმიტი 25,000 ლარია, ფერმერს 600 ლარის გადახდა მოუწევს, პრემიის დანარჩენ ნაწილს 1400 ლარს სახელმწიფო აანაზღაურებს. მაგალითისთვის, 1 ჰექტარი ვენახის დაზღვევისთვის, თუ მოსავლის სახით უნდა მიიღოს 10 ტონა რქაწითელის ჯიშის პროდუქცია, რომლის სადაზღვევო ლიმიტი 8,000 ლარია, ფერმერს 340 ლარის გადახდა მოუწევს, პრემიის დანარჩენ ნაწილს 340 ლარს სახელმწიფო აანაზღაურებს“, – აცხადებენ სადაზღვევო კომპანიაში. მათივე თქმით, აგროდაზღვევის სახელმწიფო პროგრამის ფარგლებში, შემდეგი კულტურების დაზღვევაა შესაძებელი: მარცვლეული, პარკოსანი, ბოსტნეული, ბაღჩეული, კენკროვანი, კაკლოვანი და სუბტროპიკული კულტურები ხეხილი, ციტრუსი თეთრ ყურძნიანი და წითელ ყურძნიანი ვაზის ჯიშები.
სადაზღვევო კომპანია „ალდაგი“ ფერმერებს საქართველოს ბანკთან და მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია „კრედოსთან“ ერთად დარჩენილი პრემიის გადახდის მოქნილ და გამარტივებულ სქემას სთავაზობს. ფერმერებისთვის მომსახურების ხელმისაწვდომობის მაქსიმალურად გაზრდის მიზნით, „ალდაგის“ ოფისები, საქართველოს ცხრა რეგიონში: აჭარაში, იმერეთში, სამეგრელოში, კახეთში, გორში, მარნეულში, წალკაში, ახალქალაქსა და ახალციხეში მოემსახურება მომხმარებლებს.
[post_title] => „ალდაგმა“ მოსავლის დაზღვევა დაიწყო [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => aldagma-mosavlis-dazghveva-daiwyo [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-04-26 16:55:06 [post_modified_gmt] => 2018-04-26 12:55:06 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=236262 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 253406 [post_author] => 16 [post_date] => 2018-06-11 16:17:50 [post_date_gmt] => 2018-06-11 12:17:50 [post_content] => 8 ივნისს „პსპ დაზღვევის” ახალი, თანამედროვე ევროპული სტანდარტების შესაბამისი სერვისცენტრი „ნიუ ჰოსპიტალსში“ გაიხსნა. როგორც „ფორტუნას” კომპანიიდან აცნობეს, სერვისცენტრის გახსნა მრავალპროფილურ კლინიკაში დაზღვეულისთვის მაქსიმალურად კომფორტული და ამავდროულად დროის დამზოგველია, რადგან ერთ სივრცეში მათ საშუალება ეძლევათ, მიიღონ მრავალპროფილური სამედიცინო, ასევე ადგილზე ფინანსური ანაზღაურების მომსახურება. სერვის ცენტრი „პსპ დაზღვევის“გენერალურმა დირექტორმა სოფიო ლებანიძემ და „ნიუ ჰოსპიტალსის“ დირექტორმა გიორგი რამიშვილმა გახსენს. ღონისძიებაზე მოწვეულ სტუმართა შორის იყვენენ სადაზღვევო სფეროს და დაზღვეული კომპანიების წარმომადგენლები.
„ჩემთვის, როგორც მომხმარებლისთვის ძალიან სასიხარულოა ეს სიახლე. შემიძლია მოვიდე კლინიკაში, სადაც ჩავიტარებ მრავალი მიმართულებით გამოკვლევებს და ადგილზევე მოხდება ჩემი სამედიცინო მომსახურების ანაზღაურება. მიველსამები ამ სიახლეს და ვუსურვებ ბევრ წარმატებას“, - განაცხადა ღონისძიების სტუმარმა, დაზღვეულმა თამთა ციცვიძემ.  
„პსპ დაზღვევა“ 2010 წლიდან მზარდი, განვითარებაზე და ინოვაციებზე  ორიენტირებული სადაზღვევო კომპანიაა, რომლის ისტორია 150 კომპანიის 250 000-ზე მეტი დაზღვეულის მომსახურების გამოცდილებას ითვლის. აღსანიშნავია, რომ ეს არის საქართველოში პირველი სერვისცენტრი, რომელიც ინტეგრირებულად ახორციელებს სადაზღვევო და სამედიცინო მომსახურების  მიწოდებას ერთ სივრცეში“ - განაცხადა „პსპ დაზღვევის“ გენერალურმა დირექტორმა სოფიო ლებანიძემ. [post_title] => „პსპ დაზღვევამ“ ახალი, ევროპული სტანდარტის სერვისცენტრი გახსნა [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => psp-dazghvevam-akhali-evropuli-standartis-serviscentri-gakhsna [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-06-11 16:17:50 [post_modified_gmt] => 2018-06-11 12:17:50 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=253406 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 40 [max_num_pages] => 14 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 2880660b5dc69553d2ef72a8365e0be9 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები