2020 წლის პირველ კვარტალში სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლებში დაფიქსირებული ზრდის მიუხედავად, როგორც მოსალოდნელი იყო, COVID-19-ის გავრცელება სარეკლამო ბაზარზე უარყოფითად აისახა.
კომუნიკაციების კომისიის ინფორმაციით, 2020 წლის მეორე კვარტალში ტელე-მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლებმა სულ 12.2 მილიონი ლარი შეადგინა, რაც გასული წლის ანალოგიურ პერიოდზე (20 მლნ) 39%-ით ნაკლებია. სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები რეკლამას, სპონსორობას, პროდუქტის განთავსებას, განცხადებებს და ტელეშოპინგს მოიცავს.
2020 წლის მეორე კვარტალში, სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები მაუწყებლების ჭრილში ასე გადანაწილდა:
ტელეიმედი – 5.4 მილიონი ლარი
სამაუწყებლო კომპანია რუსთავი 2 – 2.1 მილიონი ლარი
მთავარი არხი – 1.3 მილიონი ლარი
ტელეკომპანია პირველი – 0.8 მილიონი ლარი
ჯი-დი-ეს თივი – 0.5 მილიონი ლარი
პოსტვ – 0.4 მილიონი ლარი
ფორმულა – 0.3 მილიონი ლარი
რ.ბ.ჯ. – 0.2 მილიონი ლარი
სეტანტა ჯორჯია – 0.1 მილიონი ლარი
სტუდია მაესტრო – 0.1 მილიონი ლარი
სხვა – 0.9 მილიონი ლარი
კომუნიკაციების კომისიის პროგნოზით, მიუხედავად პანდემიით გამოწვეული ნეგატიური შედეგებისა, თუ ქვეყანაში COVID-19-ის ახალი ტალღა არ იქნება, კომერციული სექტორის სარეკლამო აქტივობები კლებას დააბალანესებს და წლის ჭრილში, 2020 წელს სარეკლამო ბაზარზე კლების მაღალი მაჩვენებელი არ დაფიქსირდება.
ინფორმაციას კომუნიკაციების კომისია ავრცელებს.