LIVE
უსმინე პირდაპირ ეთერს

COVID-19 სარეკლამო ბაზარზე უარყოფითად აისახა – ტელევიზიების შემოსავალი შეუმცირდა

78
thumb

2020 წლის პირველ კვარტალში სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლებში დაფიქსირებული ზრდის მიუხედავად, როგორც მოსალოდნელი იყო, COVID-19-ის გავრცელება სარეკლამო ბაზარზე უარყოფითად აისახა.

კომუნიკაციების კომისიის ინფორმაციით, 2020 წლის მეორე კვარტალში ტელე-მაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლებმა სულ 12.2 მილიონი ლარი შეადგინა, რაც გასული წლის ანალოგიურ პერიოდზე (20 მლნ) 39%-ით ნაკლებია. სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები რეკლამას, სპონსორობას, პროდუქტის განთავსებას, განცხადებებს და ტელეშოპინგს მოიცავს.

2020 წლის მეორე კვარტალში, სატელევიზიო სარეკლამო შემოსავლები მაუწყებლების ჭრილში ასე გადანაწილდა:

ტელეიმედი – 5.4 მილიონი ლარი

სამაუწყებლო კომპანია რუსთავი 2 – 2.1 მილიონი ლარი

მთავარი არხი –  1.3 მილიონი ლარი

ტელეკომპანია პირველი –  0.8 მილიონი ლარი

ჯი-დი-ეს თივი – 0.5 მილიონი ლარი

პოსტვ – 0.4 მილიონი ლარი

ფორმულა – 0.3 მილიონი ლარი

რ.ბ.ჯ. –  0.2 მილიონი ლარი

სეტანტა ჯორჯია – 0.1 მილიონი ლარი

სტუდია მაესტრო – 0.1 მილიონი ლარი

სხვა –  0.9 მილიონი ლარი

კომუნიკაციების კომისიის პროგნოზით, მიუხედავად პანდემიით გამოწვეული  ნეგატიური შედეგებისა, თუ ქვეყანაში COVID-19-ის ახალი ტალღა არ იქნება, კომერციული სექტორის სარეკლამო აქტივობები კლებას დააბალანესებს და წლის ჭრილში, 2020  წელს სარეკლამო ბაზარზე კლების მაღალი მაჩვენებელი  არ დაფიქსირდება.

ინფორმაციას კომუნიკაციების კომისია ავრცელებს.

გაზიარება
გაზიარება

კომენტარები

magti 5g