„ბევრი ტექნიკის ჩართულობით ვახერხებთ იმას, რომ მობილობა იზრდება. მდინარეზე გადასასვლელი გზაც ეწყობა პარალელურ რეჟიმში, ვიდრე ხიდი მოეწყობა“ - ამბობს ქარსელაძე.
„გავიგეთ, წვიმების სეზონის, სამშენებლო მოედანზე გადაადგილების და სხვა არგუმენტები, მაგრამ მგონი არაფერში აღარ წერია ეს, რაც ხდება“ - წერს პარტია „საქართველოსთვის“ წევრი.
როგორც ირაკლი ქარსელაძემ აღნიშნა, სპეციალური რეჟიმის გარეშე მოძრაობის გაშვება დამოკიდებულია შესაბამის პროექტზე და წინასწარ გადაწყვეტილებაზე, რომელიც მზადდება.