ბიზნესი “ფეისბუქი” და “ინსტაგრამი” კრეატიული მომხმარებლებისთვის მილიარდ დოლარს დახარჯავენ ნინო გოგილაშვილი 19 ივლისი, 2021 2022 წლის ბოლოსთვის იგეგმება ბონუს პროგრამების ამოქმედება, რომელიც კონტექნტის შემქმნელებს კონკრეტული ეტაპების განხორციელებისთვის შესაბამის თანხას გადაუხდის.
ბიზნესი „ბილაინმა“ მომხმარებლის გამოცდილების კვლევა ციფრულ არხებშიც დაამატა 20 თებერვალი, 2020 Medallia უკვე ინტეგრირებულია „ბილაინის“ ვებგვერდსა და MyBeeline აპლიკაციაში
საზოგადოება პარფიუმერიაში, რომელიც საქართველოში იყიდება, ჯანმრთელობისთვის საშიში ნივთიერებები აღმოჩნდა თამთა უთურგაშვილი 9 სექტემბერი, 2019 კვლევები საფრანგეთის ლაბორატორიაში ჩატარდა.
ბიზნესი V CARD – „ვითიბი“ მომხარებელს ახალი ტიპის საკრედიტო ბარათს სთავაზობს 15 ივლისი, 2019 V CARD-ის მფლობელებს შეუძლიათ საკრედიტო ლიმიტის, სამომხარებლო სესხად კონვერტირება