პროგრამის ფარგლებში ახალგაზრდებს აქვთ შესაძლებლობა, მოიპოვონ საქართველოს ბანკის და MASE-ს 100%-იანი დაფინანსება და ისწავლონ ბერლინის Miami Ad School Europe-ში Art Direction-ის და Copywriting-ის ორ წლიან პორტფოლიო პროგრამაზე.
ემოციურ პოსტში ნინო თარგამაძე წერს, რომ „ნიკა გუჯეჯიანს და ნიკო კვარაცხელიას ბევრი საერთო სურვილი, მიზანი, გეგმა და იდეები ჰონდათ“. ნინო გუჯეჯიანს სჯერა, რომ „იქ მაინც ზეციურ საქართველოში ბიჭები ერთმანეთს შეხვდებოდნენ“.
გომბორის გზაზე გარდაცვლილ ნიკა გუჯეჯიანს არა მხოლოდ სარეკლამო სფეროს წარმომადგენლები იხსენებენ თბილად, სადაც ის მუშაობდა, არამედ თითოეული ადამიანი, ვისაც მასთან მცირეხნიანი თუ გრძელვადიანი შეხება ჰქონდა