ბავშვთა ფსიქოლოგი და ნევროლოგი, მედეა ზირაქაშვილი სოციალურ ქსელში მასწავლებლების მიმართ რეკომენდაციებს გასცემს და აღნიშნავს, რომ კლასის გასაგონად პატარა ბავშვისთვის იმის თქმა: „ეს როგორ არ იცი?“ ძალიან ცუდი შედეგის მომტანი იქნება.

„როდესაც,  II კლასელი ბავშვის დასმულ შეკითხვაზე, მასწავლებელი წარბებს აზიდავს, გაკვირვებულ ინტონაციას მოირგებს და ხმამაღლა, კლასის გასაგონად იქით იკითხავს: „ეს როგორ არ იცი“?????

ჩნდება საფრთხე იმის, რომ:

🔴ამ ბავშვმა აწი აღარასოდეს დასვას შეკითხვა, უბრალოდ შეეშინდეს შეკითხვის დასმის. „სისულელედ ხომ არ აღიქვამენ ჩემს შეკითხვას”?

🔴გახდეს თანაკლასელების დაცინვის ობიექტი, რადგან მასწავლებელი აღშფოთდა და აბა, როგორ?

🔴გაუჩნდეს თვითშეფასების სერიოზული პრობლემა, რადგან მან ხომ ელემენტარული არ იცის…

ეს პრობლემების კასკადის რისკების მინიმალური  ჩამონათვალია.

❗❗❗მეტი ინფორმაცია სკოლებს, ბავშვთა ფსიქიკურ ჯანმრთელობაზე, მოწყვლადობაზე, სოციალურ-ემოციური უნარების განვითარების ხელშეწყობაზე და არა ჩაკვლა-ჩაქოლვაზე….

ეს ისე, ინფორმაციისთვის“.

ფორტუნა ავტორი
ავტორი

მსგავსი თემები