LIVE
უსმინე პირდაპირ ეთერს

Jaguar – რებრენდინგი და ახალი ფლაგმანი

118
Jaguar

Jaguar მუშაობს ფლაგმანურ მოდელზე, დიდ ელექტრო ძვირადღირებულ სედანზე, რომელიც დაფუძნებულია უახლეს JEA – იაგუარის ელექტრონული არქიტექტურის პლატფორმაზე.

სიახლე არა მხოლოდ ბრენდის ამჟამინდელ მოდელებს არ დაემსგავსება, არამედ იაგუარის ცხოვლის ნაცნობ ემბლემასაც კი დაკარგავს – და მას იაგუარის წარწერა ჩაანაცვლებს.

ხაზში ახალი მოდელი ჩაანაცვლებს XJ-ს, რომელიც 2019 წელს შეწყდა.

თუმცა, თუ XJ კონკურენციას უწევდა “გერმანული ტრიოს” პრემიუმ მოდელებს – BMW, Audi და Mercedes-Benz -დან, მაშინ სიახლე კიდევ უფრო მაღალ ლუქსის კლასში გავა და 

კონკურენციას გაუწევს Bentley Flying Spur-ს და Cadillac Celestiq-ს.

რენდერებში გამოსახულ ელექტრო სედანს აქვს გრძელი კაპოტი, გლუვი კორპუსი ზედმეტი შტამპების გარეშე, გარე სარკეების ნაცვლად კამერები და რადიატორის ცხაურის ადგილას გლუვიზ ზეაპირიანი სახუფი, თუმცა სლოტებით. უკანა მხარეს კი როგორც მოსალოდნელი იყო, Polestar 5-ის სტილში გაქრება შუშა.

ინტერიერი –  წინა პანელზე ცენტრალური ადგილი უკავია საათის ეკრანს, ხოლო ქვემოთ არის პლანშეტი, რომელიც, როგორც ჩანს, აკონტროლებს მანქანის ძირითად ფუნქციებს, რადგან არ არის ფიზიკური ღილაკები. გარდა ამისა, დიზაინერმა უჩვეულო საჭე ორ ორმაგ სპიკზე გამოსახა.


როგორც Jaguar-ის ბრენდის გადატვირთვის ნაწილი, რომელიც ჯერ კიდევ 2021 წელს დაიწყო, JLR გადახედავს მის ხაზს, როგორიცაა საწყისი დონის ელექტრო კროსოვერი I-Pace.

სამომავლოდ, ავტომწარმოებელი ყურადღებას გაამახვილებს ლუქს სეგმენტში ძვირადღირებული მანქანების წარმოებაზე და თვეში დაახლოებით ოთხი ათას ავტომობილს გაყიდის. Jaguar-ის ერთ-ერთი პრიორიტეტული ბაზარი ჩინეთი იქნება.

გაზიარება
გაზიარება

კომენტარები