„შავი ზღვის ჯაზ ფესტივალი“ საქართველოში ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი კულტურული ღონისძიებაა, რომელსაც უკვე 16 წელია ბათუმი მასპინძლობს. ყოველწლიური ჯაზ ფესტივალის მხარდამჭერი წელს იაპონური ბრენდი Mazda-ს ქართული წარმომადგენლობა, „მაზდა ცენტრი თეგეტა“ იყო.
საფესტივალო სივრცეში MAZDA-ს ახალი პრემიუმ მოდელის CX60-ის პრეზენტაცია გაიმართა და ყველა მსურველს ჯერ კიდევ აქვს შესაძლებლობა, ბათუმშივე გაიაროს ტესტდრაივი. ამისთვის წინასწარი მარტივი რეგისტრაციაა საჭირო.
ნოდარ ჭირაქაძე, „მაზდა ცენტრი თეგეტას“ ბრენდ დირექტორი: „მოხარულები ვართ, რომ გვქონდა შესაძლებლობა, ვყოფილიყავით საქართველოში ერთ-ერთი საუკეთესო მუსიკალური მოვლენის „შავი ზღვის ჯაზ ფესტივალის“ მხარდამჭერები. „მაზდა ცენტრი თეგეტასთვის“, როგორც მაღალი სოციალური პასუხისმგებლობის მქონე კომპანიისთვის, კულტურისა და ხელოვნების განვითარება ერთ-ერთი პრიორიტეტული მიმართულებაა. სწორედ ამიტომ მუდმივად მზად ვართ, ხელი შევუწყოთ ადგილობრივი არტისტების პოპულარიზაციას, ვიზრუნოთ ქართველ მსმენელებზე და ვიყოთ ხელოვნების ფესტივალებისა და კულტურული ღონისძიებების მხარდამჭერი“.
ფესტივალი 28 ივლისს დაიწყო და სამი დღე გაგრძელდა. ჯაზ ფესტივალის სტუმრებს „მაზდა ცენტრი თეგეტას“ კუთხესთან ფოტოების გადაღებისა და ამ დღის მოგონებების აღბეჭდვის შესაძლებლობა სამივე დღის განმავლობაში ჰქონდათ. ფოტოსტენდი MAZDA-ს იაპონური ტრადიციებისა და ჯაზ ფესტივალის თემატიკით იყო გაფორმებული.
ფესტივალის ფარგლებში, აჭარის რეგიონის სტუმრებს შესაძლებლობა ჰქონდათ, მოესმინათ მსოფლიოში აღიარებული ქართველი და უცხოელი არტისტებისთვის – BEDFORD FALLS, SOUL TRAIN, მარკუს მილერი და BROOKLYN FUNK ESSENTIALS. „შავი ზღვის ჯაზ ფესტივალის“ არტისტებსა და მსმენელს წელს ბათუმში მდებარე ახალმა სივრცემ „სთეიჯ 17“-მა უმასპინძლა.
—
„მაზდა ცენტრი თეგეტა“ ქართულ ბაზარზე 2011 წლიდან ოპერირებს. „თეგეტა ჰოლდინგის“ ერთ-ერთ მიმართულებაში, Tegeta Cars-ში შემავალი კომპანია იაპონური ბრენდის ერთადერთი ავტორიზებული იმპორტიორია საქართველოში. კომპანია ქართველ მომხმარებელს, Mazda-ს ბრენდის ახალი ავტომობილების გარდა, ორიგინალ ნაწილებსა და საგარანტიო სერვისსაც სთავაზობს.
(R)