„რითეილ გრუპ ჯორჯია“ საქართველოში შემოსვლაზე მოლაპარაკებებს რამდენიმე საერთაშორისო ბრენდთან აწარმოებს მოლაპარაკებებს, მათ შორისაა: ქალის სამოსის, ფეხსაცმლის, კოსმეტიკისა და სპორტული აქსესუარების ბრენდები. ინფორმაციას „ბიზნესპარტნიორი“ ავრცელებს, რომელიც “რითეილ გრუპ ჯორჯიას” დირექტორს ესაუბრა.
რეზო მაღალაშვილის თქმით, კომპანიის სათაო ოფისი მოლაპარაკებებს აწარმოებს 10-მდე ბრენდთან და 2022 წელს საქართველოში 3 ახალ ბრენდს უნდა ველოდოთ.
როგორც „რითეილ გრუპ ჯორჯიას“ დირექტორი ამბობს, საშუალოდ, 1 მაღაზიის გახსნა 200 ათასი დოლარიდან 3 მლნ დოლარამდე ჯდება.