უნგრული დაბალბიუჯეტიანი ავიაკომპანია Wizz Air მგზავრებს ფრენის გაუქმება/გადადების შემთხვევაში დაკავშირებით საკუთარ უფლებებს კიდევ ერთხელ აცნობს. ავიაკომპანია რამდენიმე რჩევაზე ამახვილებს ყურადღებას, რომლებიც მგზავრებმა რეისის გაუქმება/გადადების შემთხვევაში უნდა გაითვალისწინონ.
Wizz Air-ის მიერ გავრცელებულ ინფორმაციას უცვლელად გთავაზობთ:
„გადაიდო ფრენა?
ყოველთვის შეამოწმეთ თქვენი ელექტრონული ფოსტა და მობილური ტელეფონი, რომ მიიღოთ ინფორმაცია უახლოესი მოგზაურობის შესახებ. ჩვენ გამოგიგზავნით განახლებებს თქვენი ფრენის სტატუსის შესახებ ელექტრონული ფოსტით და SMS-ით. თქვენ ასევე შეგიძლიათ შეამოწმოთ თქვენი ფრენის სტატუსი ჩვენი ფრენის სტატუსის ტრეკერში, ან ამელიას, WIZZ ვირტუალური ასისტენტის მეშვეობით, რომელსაც იპოვით ჩვენი ვებგვერდის ქვედა მარჯვენა კუთხეში ხშირად დასმული კითხვების გვერდზე, ან Facebook Messenger-ში.
გაუქმდა ფრენა?
თუ თქვენი ფრენა გაუქმებულია, თქვენ შეძლებთ აირჩიოთ Wizz Air-ის სხვა რეისი უფასო გადაჯავშნებს შორის, თქვენს WIZZ ანგარიშზე 120%-იანი კრედიტის დაბრუნების მოთხოვნით ან ფულადი სახსრების სრული დაბრუნების არჩევით. დარწმუნდით, რომ შეამოწმეთ თქვენი ელექტრონული ფოსტა, რადგან ჩვენ გამოგიგზავნით დეტალურ ინსტრუქციებს ხელმისაწვდომი ვარიანტებისა და თქვენი ჯავშნის მართვის შესახებ. თუ Wizz Air-ის გამოცდილი მოგზაური ხართ, უბრალოდ შედით თქვენს WIZZ ანგარიშში, რომ აირჩიოთ სასურველი ვარიანტი.
ჩვენ გირჩევთ გამოიყენოთ თვითმომსახურების ვარიანტები, თქვენი ჯავშნის მართვის ყველაზე სწრაფი და მარტივი გზა.
თუ თქვენი ფრენა გაუქმდა ან გადაიდო 5 საათზე მეტი ხნით და გსურთ ხელახლა დაჯავშნა, ჩვენ გირჩევთ ამის გაკეთებას, როგორც კი მიიღებთ შეტყობინებას გაუქმების შესახებ. ზაფხულის ფრენები ძალიან დატვირთულია, ასე რომ, რაც უფრო ადრე დაიწყებთ ბილეთების ხელახლა დაჯავშნას, მით მეტი შანსი გექნებათ სასურველ დანიშნულებამდე მიხვიდეთ ყველაზე ადრეული რეისით.
თუ დაგჭირდებათ ღამე განთავსება
თუ აეროპორტში იმყოფებით, ჩვენი სახმელეთო პერსონალი ყოველთვის მზად არის დაგეხმაროთ საცხოვრებლით და სახმელეთო ტრანსპორტით. თუ არ ჩამოხვედით აეროპორტში გაუქმების გამოცხადებამდე, ან ჩვენი სახმელეთო მომსახურე პარტნიორები ვერ ახერხებენ თქვენთვის საცხოვრებლის, ან სახმელეთო ტრანსპორტის მოწყობას მაღალი მოთხოვნის გამო, შეიძლება გთხოვოთ იპოვოთ თქვენი. თუ თქვენ თავად ჯავშნით საცხოვრებელს ან სახმელეთო ტრანსპორტს, აუცილებლად შეინახეთ თქვენი ქვითრები, რადგან Wizz Air დაგიბრუნებთ გონივრულ თანხას. შეამოწმეთ თქვენი ელ. ფოსტა, რადგან ჩვენ გამოგიგზავნით ცალკეულ კომუნიკაციას იმ შემთხვევაში, თუ დაგჭირდებათ თქვენი სასტუმროს ან ტრანსპორტის ინდივიდუალურად მოწყობა.
თუ დაჯავშნეთ ონლაინ ტურისტული სააგენტოს მეშვეობით
თუ თქვენ დაჯავშნით არა wizzair.com ვებგვერდის ან WIZZ აპლიკაციის მეშვეობით, განსხვავებული ონლაინ ტურისტული სააგენტოს დახმარებით, თქვენ მაინც შეგიძლიათ მიუთითოთ თქვენი პირდაპირი საკონტაქტო ინფორმაცია ონლაინ შემოწმების დროს, რომ მიიღოთ თქვენი მოგზაურობის ყველა სიახლე პირდაპირ Wizz Air-იდან და იყოთ ინფორმირებული თქვენი ფრენის სტატუსის შესახებ.
თქვენი მომავალი ფრენები გირჩევთ დაჯავშნოთ პირდაპირ wizzair.com-ზე ან WIZZ აპლიკაციის მეშვეობით, რათა უზრუნველყოთ ჩვენი ელფოსტის/SMS შეტყობინებების მიღება და შეძლებთ გამოიყენოთ ჩვენი თვითმომსახურების პლატფორმები.
ჩვენ მზად ვართ შეგიქმნათ მაქსიმალური კომფორტი, რათა შეძლოთ ისიამოვნოთ დაგეგმილი მოგზაურობით. თუ თქვენ გაქვთ შეკითხვები ფრენის დეტალებთან დაკავშირებით, გთხოვთ, ეწვიოთ ჩვენი ვებგვერდის ხშირად დასმული კითხვების განყოფილებას ან გამოიყენოთ Amelia, WIZZ ვირტუალური ასისტენტი, გვერდის ქვედა მარჯვენა კუთხეში მდებარე სიმბოლოზე დაწკაპუნებით“, – წერია „ვიზეარის“ განცხადებაში, რომელსაც საავიაციო თემატიკაზე მომუშავე სააგენტო „ავიანიუსი“ ავრცელებს.
ცნობისთვის, ბოლო პერიოდში, საქართველოდან და პირიქით, საქართველოს მიმართულებით Wizz Air-ის რამდენიმე რეისი გაუქმდა.