ჯორჯიან ეარვეისს რუსეთში რეისები გაუუქმეს – კომპანია საგანგებო განცხადებას ავრცელებს

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ჯორჯიან ეარვეისს რუსეთში რეისები გაუუქმეს – კომპანია საგანგებო განცხადებას ავრცელებს

ქართული ავიაკომპანია “ჯორჯიან ეარვეისი” საგანგებო განცხადებას ავრცელებს, სადაც განმარტავს, რომ რუსეთის ფედერაციის საავიაციო ხელისუფლებამ მათ ყაზანში ფრენების დაწყებაზე უარი უთხრეს.

განცხადებაში ასევე, ნათქვამია, რომ რუსულმა საავიაციო უწყებამ, ჯორჯიან ეარვეისს მოსკოვის მიმართულებით დანიშნული კვირაში 4 რეისი მოულოდნელად გაუუქმა.

ავიაკომპანია თვლის, რომ ამით რუსული კომპანიები კონკურენტის ჩამოშორებას ცდილობენ, რადგან ბოლო დროს “ჯორჯიან ეარვეისი” განვითარების ახალ ეტაპზე გადავიდა და მომხმარებლებს უამრავი სიახლე და აქცია შესთავაზა.

“მიმდინარე წლის ივნისისა და ივლისის თვეებიდან განვაახლეთ ავიაპარკი სამი ერთეული საჰაერო ხომალდით, ამასთან მკვეთრად გავზარდეთ ფრენის არეალი და დავამატეთ ახალი ავიარეისები ევროპისა და აზიის ქვეყნების მიმართულებით. აქტიურად ვახორციელებთ ჩვენი მომხმარებლებისათვის სხვადასხვა მიმართულებაზე სპეციალური ფასების შეთავაზებას.
ყოველივე ზემოაღნიშნული აქტივობა უარყოფითად აისახა ჩვენი არაკეთილმოსურნეების განწყობაზე და გადაწყვიტეს კონკურენტის ჩამოცილება ნებისმიერ ფასად, რისი პირველი ნიშანიც იყო რუსეთის ფედერაციის საავიაციო ხელისუფლების მხრიდან “ჯორჯიან ეარვეისი”-სათვის ყაზანის მიმართულებით ფრენებზე უარის თქმა.


ახლახანს კი რუსულმა საავიაციო უწყებამ მოულოდნელად გამოაგზავნა შეტყობინება, რომ “ჯორჯიან ეარვეისისს” უუქმებს კვირაში 4 რეისს თბილისი-მოსკოვის მიმართულებით. მიუხედავად იმისა რომ თბილისი-მოსკოვის მიმართულებაზე ორი ქვეყნის საავიაციო ხელისუფლებას შორის შეთანხმებულია რეისების რაოდენობა (3 რეისი დღეში,თითოეული მხრიდან) და ორივე ქვეყნის ავიაკომპანიებს გაუუქმა ფრენის ნებართვა, არათანაბარ პირობებში ჩაგვაყენა (მითუმეტეს, რომ რუსული ავიაკომპანიები საქართველოს მიმართულებით ყოველკვირეულად სამოცამდე რეისს ასრულებენ,ქართული ავიაკომპანია კი რუსეთის მიმართულებით მხოლოდ ოცამდე რეისს ასრულებს) და ასეულობით მგზავრი, რომელმაც უკვე შეიძინა ავიაბილეთები მათი ინტერესების სრული უგუვებელყოფით გაურკვეველ მდგომარეობაში დატოვა.

სამწუხაროდ, საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო, რომელმაც ადეკვატური ზომები უნდა მიიღოს და დაიცვას ქართული ავიაკომპანიის ინტერესები, არ ახდენს რეაგირებას რუსული მხარის მიერ განხორცელებულ უკანონო, ცალმხრივ მოქმედებებზე, რაც როგორც მგზავრებს, ისე ქართულ ავიაკომპანიას უდიდეს პრობლემებს უქმნის.

ვთხოვთ საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს დაუყოვნებლივ მიიღოს სათანადო ზომები წერილში მოყვანილ ფაქტთან დაკავშირებით”,- ნათქვამია განცხადებაში.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

14 ივლისი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => ekonomikis-saministro
                                    [1] => jorjian-earveisi
                                    [2] => qartuli-aviacia
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 146305
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => ekonomikis-saministro
                                    [1] => jorjian-earveisi
                                    [2] => qartuli-aviacia
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 146305
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 2122
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => ekonomikis-saministro
                                    [1] => jorjian-earveisi
                                    [2] => qartuli-aviacia
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => ekonomikis-saministro
                                    [1] => jorjian-earveisi
                                    [2] => qartuli-aviacia
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (146305) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (2122,17284,6328)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 187793
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-11-16 15:02:10
                    [post_date_gmt] => 2017-11-16 11:02:10
                    [post_content] => აღმოსავლეთ-დასავლეთის ჩქაროსნული ავტომაგისტრალის განხორციელების ხელშეწყობის პროექტის ფარგლებში, რომელიც მსოფლიო ბანკის ფინანსური მხარდაჭერით ხორციელდება, საქართველოში ორი თანამედროვე ლოგისტიკური ცენტრის განვითარების მიზნით ტექნიკურ-ეკონომიკური დასაბუთება მომზადდა.

ეკონომიკის სამინისტროს ინფორმაციით, დოკუმენტი ცნობილმა გერმანულმა კომპანია Dornier Consulting International-მა მოამზადა. ტექნიკურ-ეკონომიკური დასაბუთების დოკუმენტის შესაბამისად შეირჩა 2 საუკეთესო ადგილმდებარეობა: აღმოსავლეთ საქართველოში (თბილისის ლოგისტიკური ცენტრი) და დასავლეთ საქართველოში, ქუთაისის აეროპორტის მიმდებარედ (ქუთაისის ლოგისტიკური ცენტრი). ასევე, მომზადდა თითოეული ლოჯისტიკის ცენტრის კონცეპტუალური დიზაინი, ბიზნესმოდელი, გაკეთდა ბაზრის ანალიზი და სოციალური და გარემოზე ზემოქმედების შეფასება.

თბილისის ლოჯისტიკური ცენტრის ჯამური ღირებულება შეადგენს 80.3 მილიონ აშშ დოლარს (პირველი ფაზის ღირებულება 60.7 მილიონი), ხოლო ქუთაისის ლოგისტიკური ცენტრის ჯამური ღირებულება 72.5 მილიონს (პირველი ფაზა - 27.1 მილიონი).
ტექნიკურ-ეკონომიკური დასაბუთების დოკუმენტის შედეგების გათვალისწინებით, საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრომ, საქართველოს მთავრობის სახელით, გამოაცხადა ინტერესთა გამოხატვა ლოგისტიკური ცენტრების განვითარების მიზნით. ინტერესთა გამოხატვა გამოცხადდა ცალკე თბილისის ლოგისტიკური ცენტრისა და ცალკე ქუთაისის ლოგისტიკური ცენტრის განვითარების მიზნით. ეკონომიკის სამინისტროს ინფორმაციით, შესარჩევი პროცესი წარიმართება რამდენიმე ფაზად, კერძოდ: პირველ ეტაპზე დაინტერესებული პირები წარმოადგენენ შესაბამის დოკუმენტაციას, მათ შორის ინფორმაციას კომპანიაზე, მის გამოცდილებაზე, ფინანსურ რესურსზე და მიმდინარე დავებზე. მოთხოვნილი დოკუმენტაციის სრულად წამოდგენის შემთხვევაში, სამთავრობო კომისიის მიერ მოხდება რამდენიმე საუკეთესო კანდიდატის შერჩევა, რომელთაც მომდევნო ფაზაზე წარედგინებათ მოთხოვნა წინადადებათა წარმოდგენის შესახებ (RFP). აღნიშნული წინადადებები უნდა მოიცავდეს სრულ ტექნიკურ და კომერციულ წინადადებებს ლოგისტიკური ცენტრის მშენებლობის, ოპერირებისა და ფინანსების მოზიდვის თაობაზე.
როგორც ეკონომიკის სამინისტროში აცხადებენ, ლოჯისტიკური ცენტრების განვითარება ხელს შეუწყობს საქართველოში ლოგისტიკური მომსახურების, მათ შორის დამატებითი ღირებულების სერვისების განვითარებას, გაზრდის ქვეყნის სატრანზიტო და ლოგისტიკურ პოტენციალს, ასევე წაახალისებს ექსპორტს. ამასთან, ორივე ლოგისტიკურ ცენტრში ჯამურად შეიქმნება 800-ზე მეტი პირდაპირი ახალი სამუშაო ადგილი და ქვეყანა მიიღებს დამატებით პირდაპირ უცხოურ ინვესტიციებს. ინტერესთა გამოხატვის ბოლო ვადაა 2018 წლის 15 იანვარი, 14:00 საათი. ინტერესთა გამოხატვის პირობები, ასევე, ტექნიკურ-ეკონომიკური დასაბუთება გამოქვეყნებულია სამინისტროს ვებ-გვერდზე: www.economy.ge [post_title] => 2 ახალი ლოჯისტიკური ცენტრი და 800-ზე მეტი ახალი სამუშაო ადგილი საქართველოში [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 2-akhali-lojistikuri-centri-da-800-ze-meti-akhali-samushao-adgili-saqartveloshi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-16 15:03:00 [post_modified_gmt] => 2017-11-16 11:03:00 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=187793 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 187333 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-11-15 13:12:37 [post_date_gmt] => 2017-11-15 09:12:37 [post_content] => 2018 წლის 1-ლი იანვრიდან ავტომობილების პერიოდული ტექნიკური ინსპექტირება იწყება - რეფორმის ამოქმედებამდე ერთი თვეა დარჩენილი, დეტალები კი უცნობია. ინსპექტირებას პირველ ეტაპზე 8 ადგილზე მეტი ტევადობის სამგზავრო და 3,5 ტონაზე მეტი მასის სატრანსპორტო საშუალებები დაექვემდებარება. ასევე, ცნობილია, რომ რეგლამენტის ამოქმედებიდან 2 წლის განმავლობაში, შემოწმების გავლა ყველა სახის ავტოტრანსპორტს მოუწევს, თუმცა, რიგითობა უცნობია. "ალიანსი უსაფრთხო გზებისთვის" წარმომადგენელი ეკა ლალიაშვილი "ფორტუნასთან" საუბარში ამბობს, რომ კანონის გარდამავალი დებულებებიდან მუხლის ამოღებით, ეკონომიკის სამინისტრო უფრო მოქნილი ხდება. მას შეუძლია რეფორმაში, ყოველ სამ თვეში ახალი ცვლილებები შეიტანოს. თუმცა ამ ცვლილებას უარყოფითი მხარეებიც აქვს.
"არ ვიცით ორი წლის განმავლობაში, როგორ მოხდება ამის გაკეთება. ტექნიკური რეგლამენტი 1 დეკემბრამდე უნდა დაამტკიცოს მთავრობამ - პრაქტიკულად რეფორმამდე ერთი თვით ადრე, არავითარი მონაცემები არ გვაქვს. ეს გვაძლევს შიშის საფუძველს. შესაძლოა, ეკონომიკის სამინისტრო თავად არ არის ჩამოყალიბებული ამ ყველაფერზე, ან არის მეორე ვარიანტი: არ მიიჩნევს საჭიროდ, რომ ეს ყველაფერი გაუზიაროს საზოგადოებას. როდესაც ასეთი მასშტაბური რეფორმა კეთდება, წინასწარი კამპანიებია აუცილებელი. ზედმეტი სიფრთხილით შეიძლება ეს რეფორმა ჩავარდეს და ისეთი არ გამოვიდეს, რისი მოლოდინიც რეალურად გვაქვს. გვეშინია არ დარჩეს ყველაფერი ისევ ისე, როგორც არის. ინფორმაციის ვაკუუმი და კარჩაკეტილობაა. ამხელა რეფორმაა და არ ვიცით, როგორ კეთდება, ვისთვის კეთდება და ა.შ." - განაცხადა ეკა ლალიაშვილმა "ფორტუნასთან".
მეორე მნიშვნელოვანი ფაქტორი კერძო სექტორია, რადგან კერძო სექტორი ვერასდროს იქნება მზად, თუ მათ არ ექნებათ გარანტია, რომ მომხმარებელი ეყოლებათ.
"აუცილებელია დრო და გარანტიები იმისთვის, რომ კერძო სექტორი მზად იყოს. წინააღმდეგ შემთხვევაში, შეიძლება არ გვქონდეს ცენტრები, სადაც ავტომობილები უნდა შემოწმდეს. საერთოდ არ არის ასევე საუბარი, როგორ მოხდება ამ რეგლამენტის აღსრულება პოლიციის მიერ. ასევე, არ არის საუბარი თანამედროვე ტექნიკის ინტეგრაციაზე", - განაცხადა ლალიაშვილმა.
არასამთავრობო ორგანიზაცია და საზოგადოებაც, ეკონომიკის სამინისტროდან ამ კითხვებზე პასუხებს ელის.

თამთა უთურგაშვილი

[post_title] => ზედმეტი სიფრთხილით შეიძლება, ეს რეფორმა ჩავარდეს - რა შეიცვალა ავტომობილების ინსპექტირებაში [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => zedmeti-sifrtkhilit-sheidzleba-es-reforma-chavardes-ra-sheicvala-avtomobilebis-inspeqtirebashi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-15 13:50:03 [post_modified_gmt] => 2017-11-15 09:50:03 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=187333 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 187334 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-11-15 12:17:40 [post_date_gmt] => 2017-11-15 08:17:40 [post_content] => 17 ნოემბერს, სლოვაკეთის საელჩოს მიღებაზე, თბილისსა და ბრატისლავას შორის პირდაპირი ფრენების დანიშვნის შესახებ ოფიციალურ შეთანხმებას მოეწერება ხელი. დოკუმენტს ხელს ბრატისლავას შტეფანიკის აეროპორტის ავიაციისა და სტრატეგიული მარკეტინგის დირექტორი რადეკ ზაბრანსკი და კომპანია „ჯორჯიან ეარვეისის“ გენერალური დირექტორი გივი დავითაშვილი მოაწერენ. უცნობია როდიდან დაიწყებს "ჯორჯიან ეარვეისი" ბრატისლავას მიმართულებით რეისებს. [post_title] => ბრატისლავას მიმართულებით თბილისიდან პირდაპირი ფრენები დაიწყება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => bratislavas-mimartulebit-tbilisidan-pirdapiri-frenebi-daiwyeba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-15 12:30:03 [post_modified_gmt] => 2017-11-15 08:30:03 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=187334 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 187793 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-11-16 15:02:10 [post_date_gmt] => 2017-11-16 11:02:10 [post_content] => აღმოსავლეთ-დასავლეთის ჩქაროსნული ავტომაგისტრალის განხორციელების ხელშეწყობის პროექტის ფარგლებში, რომელიც მსოფლიო ბანკის ფინანსური მხარდაჭერით ხორციელდება, საქართველოში ორი თანამედროვე ლოგისტიკური ცენტრის განვითარების მიზნით ტექნიკურ-ეკონომიკური დასაბუთება მომზადდა. ეკონომიკის სამინისტროს ინფორმაციით, დოკუმენტი ცნობილმა გერმანულმა კომპანია Dornier Consulting International-მა მოამზადა. ტექნიკურ-ეკონომიკური დასაბუთების დოკუმენტის შესაბამისად შეირჩა 2 საუკეთესო ადგილმდებარეობა: აღმოსავლეთ საქართველოში (თბილისის ლოგისტიკური ცენტრი) და დასავლეთ საქართველოში, ქუთაისის აეროპორტის მიმდებარედ (ქუთაისის ლოგისტიკური ცენტრი). ასევე, მომზადდა თითოეული ლოჯისტიკის ცენტრის კონცეპტუალური დიზაინი, ბიზნესმოდელი, გაკეთდა ბაზრის ანალიზი და სოციალური და გარემოზე ზემოქმედების შეფასება. თბილისის ლოჯისტიკური ცენტრის ჯამური ღირებულება შეადგენს 80.3 მილიონ აშშ დოლარს (პირველი ფაზის ღირებულება 60.7 მილიონი), ხოლო ქუთაისის ლოგისტიკური ცენტრის ჯამური ღირებულება 72.5 მილიონს (პირველი ფაზა - 27.1 მილიონი).
ტექნიკურ-ეკონომიკური დასაბუთების დოკუმენტის შედეგების გათვალისწინებით, საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრომ, საქართველოს მთავრობის სახელით, გამოაცხადა ინტერესთა გამოხატვა ლოგისტიკური ცენტრების განვითარების მიზნით. ინტერესთა გამოხატვა გამოცხადდა ცალკე თბილისის ლოგისტიკური ცენტრისა და ცალკე ქუთაისის ლოგისტიკური ცენტრის განვითარების მიზნით. ეკონომიკის სამინისტროს ინფორმაციით, შესარჩევი პროცესი წარიმართება რამდენიმე ფაზად, კერძოდ: პირველ ეტაპზე დაინტერესებული პირები წარმოადგენენ შესაბამის დოკუმენტაციას, მათ შორის ინფორმაციას კომპანიაზე, მის გამოცდილებაზე, ფინანსურ რესურსზე და მიმდინარე დავებზე. მოთხოვნილი დოკუმენტაციის სრულად წამოდგენის შემთხვევაში, სამთავრობო კომისიის მიერ მოხდება რამდენიმე საუკეთესო კანდიდატის შერჩევა, რომელთაც მომდევნო ფაზაზე წარედგინებათ მოთხოვნა წინადადებათა წარმოდგენის შესახებ (RFP). აღნიშნული წინადადებები უნდა მოიცავდეს სრულ ტექნიკურ და კომერციულ წინადადებებს ლოგისტიკური ცენტრის მშენებლობის, ოპერირებისა და ფინანსების მოზიდვის თაობაზე.
როგორც ეკონომიკის სამინისტროში აცხადებენ, ლოჯისტიკური ცენტრების განვითარება ხელს შეუწყობს საქართველოში ლოგისტიკური მომსახურების, მათ შორის დამატებითი ღირებულების სერვისების განვითარებას, გაზრდის ქვეყნის სატრანზიტო და ლოგისტიკურ პოტენციალს, ასევე წაახალისებს ექსპორტს. ამასთან, ორივე ლოგისტიკურ ცენტრში ჯამურად შეიქმნება 800-ზე მეტი პირდაპირი ახალი სამუშაო ადგილი და ქვეყანა მიიღებს დამატებით პირდაპირ უცხოურ ინვესტიციებს. ინტერესთა გამოხატვის ბოლო ვადაა 2018 წლის 15 იანვარი, 14:00 საათი. ინტერესთა გამოხატვის პირობები, ასევე, ტექნიკურ-ეკონომიკური დასაბუთება გამოქვეყნებულია სამინისტროს ვებ-გვერდზე: www.economy.ge [post_title] => 2 ახალი ლოჯისტიკური ცენტრი და 800-ზე მეტი ახალი სამუშაო ადგილი საქართველოში [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => 2-akhali-lojistikuri-centri-da-800-ze-meti-akhali-samushao-adgili-saqartveloshi [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-16 15:03:00 [post_modified_gmt] => 2017-11-16 11:03:00 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=187793 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 121 [max_num_pages] => 41 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9375268d317076fa6b7590207e37b420 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები