ჯორჯიან ეარვეისს რუსეთში რეისები გაუუქმეს – კომპანია საგანგებო განცხადებას ავრცელებს

პოპულარული

წარმატების ფორმულა

ჯორჯიან ეარვეისს რუსეთში რეისები გაუუქმეს – კომპანია საგანგებო განცხადებას ავრცელებს

ქართული ავიაკომპანია “ჯორჯიან ეარვეისი” საგანგებო განცხადებას ავრცელებს, სადაც განმარტავს, რომ რუსეთის ფედერაციის საავიაციო ხელისუფლებამ მათ ყაზანში ფრენების დაწყებაზე უარი უთხრეს.

განცხადებაში ასევე, ნათქვამია, რომ რუსულმა საავიაციო უწყებამ, ჯორჯიან ეარვეისს მოსკოვის მიმართულებით დანიშნული კვირაში 4 რეისი მოულოდნელად გაუუქმა.

ავიაკომპანია თვლის, რომ ამით რუსული კომპანიები კონკურენტის ჩამოშორებას ცდილობენ, რადგან ბოლო დროს “ჯორჯიან ეარვეისი” განვითარების ახალ ეტაპზე გადავიდა და მომხმარებლებს უამრავი სიახლე და აქცია შესთავაზა.

“მიმდინარე წლის ივნისისა და ივლისის თვეებიდან განვაახლეთ ავიაპარკი სამი ერთეული საჰაერო ხომალდით, ამასთან მკვეთრად გავზარდეთ ფრენის არეალი და დავამატეთ ახალი ავიარეისები ევროპისა და აზიის ქვეყნების მიმართულებით. აქტიურად ვახორციელებთ ჩვენი მომხმარებლებისათვის სხვადასხვა მიმართულებაზე სპეციალური ფასების შეთავაზებას.
ყოველივე ზემოაღნიშნული აქტივობა უარყოფითად აისახა ჩვენი არაკეთილმოსურნეების განწყობაზე და გადაწყვიტეს კონკურენტის ჩამოცილება ნებისმიერ ფასად, რისი პირველი ნიშანიც იყო რუსეთის ფედერაციის საავიაციო ხელისუფლების მხრიდან “ჯორჯიან ეარვეისი”-სათვის ყაზანის მიმართულებით ფრენებზე უარის თქმა.


ახლახანს კი რუსულმა საავიაციო უწყებამ მოულოდნელად გამოაგზავნა შეტყობინება, რომ “ჯორჯიან ეარვეისისს” უუქმებს კვირაში 4 რეისს თბილისი-მოსკოვის მიმართულებით. მიუხედავად იმისა რომ თბილისი-მოსკოვის მიმართულებაზე ორი ქვეყნის საავიაციო ხელისუფლებას შორის შეთანხმებულია რეისების რაოდენობა (3 რეისი დღეში,თითოეული მხრიდან) და ორივე ქვეყნის ავიაკომპანიებს გაუუქმა ფრენის ნებართვა, არათანაბარ პირობებში ჩაგვაყენა (მითუმეტეს, რომ რუსული ავიაკომპანიები საქართველოს მიმართულებით ყოველკვირეულად სამოცამდე რეისს ასრულებენ,ქართული ავიაკომპანია კი რუსეთის მიმართულებით მხოლოდ ოცამდე რეისს ასრულებს) და ასეულობით მგზავრი, რომელმაც უკვე შეიძინა ავიაბილეთები მათი ინტერესების სრული უგუვებელყოფით გაურკვეველ მდგომარეობაში დატოვა.

სამწუხაროდ, საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტრო, რომელმაც ადეკვატური ზომები უნდა მიიღოს და დაიცვას ქართული ავიაკომპანიის ინტერესები, არ ახდენს რეაგირებას რუსული მხარის მიერ განხორცელებულ უკანონო, ცალმხრივ მოქმედებებზე, რაც როგორც მგზავრებს, ისე ქართულ ავიაკომპანიას უდიდეს პრობლემებს უქმნის.

ვთხოვთ საქართველოს ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროს დაუყოვნებლივ მიიღოს სათანადო ზომები წერილში მოყვანილ ფაქტთან დაკავშირებით”,- ნათქვამია განცხადებაში.

ახალი ამბები / ბიზნესი /

|

14 ივლისი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => ekonomikis-saministro
                                    [1] => jorjian-earveisi
                                    [2] => qartuli-aviacia
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 146305
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => ekonomikis-saministro
                                    [1] => jorjian-earveisi
                                    [2] => qartuli-aviacia
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 146305
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 2122
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => ekonomikis-saministro
                                    [1] => jorjian-earveisi
                                    [2] => qartuli-aviacia
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => ekonomikis-saministro
                                    [1] => jorjian-earveisi
                                    [2] => qartuli-aviacia
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (146305) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (2122,17284,6328)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 202313
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2018-01-04 12:51:39
                    [post_date_gmt] => 2018-01-04 08:51:39
                    [post_content] => პერიოდული ტექნიკური ინსპექტირების გასავლელად ინსპექტირების ცენტრში ვიზიტის დაგეგმვა შესაძლებელია ვებ-გვერდის www.pti.ge მეშვეობით. 

აღნიშნულ გვერდზე დარეგისტრირებული მომხმარებელი  შეძლებს, აირჩიოს მისთვის სასურველი თარიღი და დრო ნებისმიერ ხელმისაწვდომ ინსპექტირების ცენტრში ტექნიკური ინსპექტირების გასავლელად.

ვიზიტის დაგეგმვის შედეგად, მომხმარებელი მოკლე ტექსტური შეტყობინების საშუალებით მიიღებს  დასტურს ავტომობილის სანომრე ნიშნის მიხედვით ვიზიტის დაგეგმვის შესახებ, ცენტრის ზუსტ მისამართს (სმარტფონების მფლობელთათვის ნავიგაციის ლინკით) და შეკვეთის უნიკალურ ნომერს.

ეკონომიკის სამინისტროს ცნობით, ავტოსატრანსპორტო მფლობელს, ონლაინ დაჯავშნის შემთხვევაში, ინსპექტირების ცენტრში ურიგოდ მოემსახურებიან.

ვიზიტის დაგეგმვა ასევე შესაძლებელია სწრაფი გადახდის აპარატების გამოყენებითაც.

პერიოდული ტექნიკური ინსპექტირების შესახებ დამატებითი შეკითხვების შემთხვევაში, 2018 წლის 3 იანვრიდან მოქმედებს ცხელი ხაზი - “1484” ამოქმედდა.

კონსულტაციის გაცემის გარდა, ცხელი ხაზის ოპერატორები მოქალაქეებს ავტოსატრანსპორტო საშუალებების ტესტირების ცენტრებში ვიზიტის ონლაინ დაჯავშნაში დაეხმარებიან. ცხელ ხაზზე დარეკვა დამატებითი გადასახადის გადახდას არ ითვალისწინებს.

 
                    [post_title] => როგორ დავგეგმოთ ავტომობილის ინსპექტირების გასავლელად ვიზიტი ურიგოდ
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => rogor-davgegmot-avtomobilis-inspeqtirebis-gasavlelad-viziti-urigod
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-01-04 12:52:43
                    [post_modified_gmt] => 2018-01-04 08:52:43
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=202313
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 195765
                    [post_author] => 16
                    [post_date] => 2017-12-11 15:00:40
                    [post_date_gmt] => 2017-12-11 11:00:40
                    [post_content] => ჩვენ ვფიქრობთ, რომ მათ შორის ეკონომიკის სამინისტრო უნდა გადანაწილდეს რამდენიმე შენობაში, - ამის შესახებ ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების მინისტრმა, დიმიტრი ქუმსიშვილმა განაცხადა.

მინისტრმა იმედი გამოთქვა, რომ პირველი კვარტლის ბოლოს უწყებას შესაძლებლობა ექნება, ნაქირავები შენობა დატოვოს და სხვადასხვა შენობაში გადანაწილდეს. ქუმსიშვილი აღნიშნული განცხადებით, სამინისტროების გაერთიანებასა და მთავრობის ოპტიმოზაციასთან დაკავშირებულ საკითხს გამოეხმაურა.
"ჩვენი მთავრობის ამოცანა არის ეფექტურობის ზრდა და ოპტიმიზაციის შედეგად ამოცანა იქნება მაღალპროფესიონალური კადრების დაწინაურება, შესაბამისად, მათთვის საუკეთესო პირობების შექმნა. ოპტიმიზაციის მიმართულებით ეფექტური და სწრაფი გადაწყვეტილებები არის ამოსავალი წერტილი. რაც შეეხება ხარჯებს, ხარჯები ჩვენ უნდა დავთვალოთ არა ერთი, არამედ რამდენიმე წლის ჭრილში. კარგად მოგეხსენებათ, რომ ზედაპირზე რაც დევს და მარტივ ოპტიმიზაციას რაც ექვემდებარება, ეს არის ადმინისტრაციული ხარჯები, სადაც ორ-ორი დეპარტამენტი არ იქნება და ორ-ორი დეპარტამენტი შემცირდება. საბოლოო ჯამში, 10 წლის განმავლობაში ეს, ერთი მხრივ, კერძო სექტორს აძლევს განვითარების მიმართულებით იმას, რომ მათ ეცოდინებათ სად უნდა მივიდნენ და სად უნდა მიიღონ პასუხები სწრაფად, როგორ მიიღწევა გადაწყვეტილებები უფრო მარტივად და მეორე მხრივ, დაზოგავს მნიშვნელოვან თანხებს", - განაცხადა ქუმსიშვილმა.
რაც შეეხება თანხებს, ქუმსიშვილის თქმით, ძალიან ბევრი რამ იქნება დამოკიდებული იმ საბოლოო სტრუქტურებზე, რომელზე ჩამოყალიბებაც მოხდება. "ამ წუთში ხდება მექანიკური გაერთიანება. ჩვენ გვაქვს სამი თვე იმისთვის, რომ დავასრულოთ გაერთიანება სრულად და ამის შემდეგ ჩვენ, რა თქმა უნდა, გამჭვირვალედ წარმოვადგენთ ყველა იმ ხარჯს და გადაწყვეტილებებს, რომელიც ამ პროცესში იქნება მიღებული. რაც შეეხება შენობების მიმართულებას, ჩვენ ვფიქრობთ, რომ მათ შორის ეკონომიკის სამინისტრო უკვე გადანაწილდეს რამდენიმე შენობაში. ჩვენ ნაქირავები გვაქვს შენობა. დიდი იმედი გვაქვს, რომ ოპტიმიზაცია ამის შესაძლებლობას მოგვცემს და ალბათ, პირველი კვარტლის ბოლოს ჩვენ შევძლებთ, რომ დავცალოთ ეს შენობა და გადავნაწილდეთ. ეს არის საუკეთესო სურვილი იმისათვის, რომ ჩვენ თანხები დავზოგოთ, მაგრამ ეს ბევრ რამეზე იქნება დამოკიდებული", - აღნიშნა ქუმსიშვილმა. [post_title] => ეკონომიკის სამინისტრო, შესაძლოა, რამდენიმე შენობაში გადანაწილდეს [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ekonomikis-saministro-shesadzloa-ramdenime-shenobashi-gadanawildes [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-12-11 16:00:55 [post_modified_gmt] => 2017-12-11 12:00:55 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=195765 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 191096 [post_author] => 16 [post_date] => 2017-11-27 14:24:29 [post_date_gmt] => 2017-11-27 10:24:29 [post_content] => 28-29 ნოემბერს, „თბილისის აბრეშუმის გზის“ რიგით მეორე ფორუმი გაიმართება, რომელშიც მსოფლიოს 60-ზე მეტი ქვეყნის 2000-მდე დელეგატი მიიღებს მონაწილეობას. მათ შორის, 1100 კერძო სექტორს წარმოადგენს. აღსანიშნავია, რომ ფორუმში მონაწილეობს 500-ზე მეტი უცხოური კომპანიის წარმომადგენელი. ფორუმი საქართველოს პრემიერ-მინისტრის პატრონაჟით, ეკონომიკისა და მდგრადი განვითარების სამინისტროსა და საგარეო საქმეთა სამინისტროს ორგანიზებით ტარდება.
„თბილისის აბრეშუმის გზის ფორუმი“ აზიასა და ევროპას შორის ეკონომიკური, პოლიტიკური და კულტურული კავშირების გაღრმავების მნიშვნელოვანი შესაძლებლობაა. ფორუმი მიზნად ისახავს, შექმნას და დაამკვიდროს სადისკუსიო პლატფორმა, სადაც აბრეშუმის გზის ინიციატივის ქვეყნების, საერთაშორისო ორგანიზაციებისა და კერძო სექტორის წარმომადგენლები განიხილავენ თანამშრომლობის გაღრმავების პერსპექტივებსა და კავშირებს საერთაშორისო და რეგიონალური ვაჭრობის სფეროში“, - აცხადებენ ეკონომიკის სამინისტროში.
მათივე განმარტებით, ფორუმის ფარგლებში განხილული იქნება ისეთი აქტუალური საკითხები, როგორიცაა: ვაჭრობის ხელშეწყობა, ელექტრონული კომერციის განვითარება, ციფრული კავშირი, სატრანსპორტო ინფრასტრუქტურა, ენერგეტიკის სფეროში რეგიონთაშორისი შესაძლებლობები და ქვეყნის საინვესტიციო პოტენციალი. „თბილისის აბრეშუმის გზის ფორუმს“ გახსნის საქართველოს პრემიერ მინისტრი, გიორგი კვირიკაშვილი. ღონისძიების მონაწილეებს სიტყვით მიმართავენ უცხო ქვეყნის მთავრობებისა და საერთაშორისო ორგანიზაციების ხელმძღვანელი პირები. გაიმართება მაღალი დონის დისკუსიები. როგორც ეკონომიკის სამინისტროში აცხადებენ, თბილისის აბრეშუმის გზის ფორუმი საქართველოს, წარმომადგენლობითი და მიზნობრივი აუდიტორიის წინაშე, საკუთარი რესურსების უკეთ წარმოჩენის შესაძლებლობას აძლევს. მათივე ცნობით, „ერთი სარტყელი - ერთი გზის“ ინიციატივა, რომლის აქტიური მხარდამჭერიცაა საქართველოს მთავრობა, აერთიანებს სხვადასხვა ქვეყნების განვითარების პოლიტიკას ერთი პლატფორმის ქვეშ და სხვადასხვა ქვეყნების კონკრეტულ უპირატესობებს ერთმანეთთან ათავსებს. „საქართველო, არა მხოლოდ პოლიტიკურად უჭერს მხარს აღნიშნული ინიციატივის განხორციელებას, არამედ მნიშვნელოვან სახელმწიფო ინვესტიციასაც ხარჯავს საკუთარი სატრანსპორტო ლოგისტიკური სისტემის თანამედროვე სტანდარტებთან მოსაყვანად.  გასათვალისწინებელია საქართველოს გეოპოლიტიკური მდებარეობა, რადგან სწორედ საქართველოს ტერიტორიაზე გადის უმოკლესი გზა ჩინეთსა და ევროპას შორის. დღეს მიწისზედა ტრანსპორტით აღმოსავლეთ აზიიდან საქართველოში ჩამოსვლა შესაძლებელია 10-ზე ნაკლები დღის განმავლობაში, ხოლო ჩვენგან ევროპის ნებისმიერ პორტში ხუთ დღეში ჩახვალთ. გარდა ამისა, ლოგისტიკური პოტენციალიდან გამომდინარე, მომგებიანია საქართველოში ინდუსტრიული სიმძლავრეების გადმოტანა, ასევე რამდენიმე ახალი მიმართულების განვითარებაც, მაგალითად, ერთობლივი თავისუფალი სავაჭრო, ინდუსტრიული და ტექნოლოგიური ზონების შექმნა და განვითარება. აღნიშნული პოლიტიკის განხორციელებას ხელს უწყობს სავაჭრო-ეკონომიკური შეთანხმებები, რომელიც საქართველოს სხვადასხვა ქვეყნებთან აქვს გაფორმებული. კერძოდ, საქართველომ წარმატებით დაასრულა მოლაპარაკებები ევროკავშირთან და ჩინეთის სახალხო რესპუბლიკასთან თავისუფალი ვაჭრობის რეჟიმების ასამოქმედებლად. ამჟამად მიმდინარეობს მოლაპარაკება ინდოეთთან, რაც ქართველი მწარმოებლებისთვის იქნება დამატებითი გასაღების ბაზარი საკუთარი პროდუქციისთვის. საქართველოს მთავრობა ექსპორტის დივერსიფიკაციის მიზნით, მნიშვნელოვან ნაბიჯებს დგამს სავაჭრო ურთიერთობების მაქსიმალური გამარტივებისა და ექსპორტის ხელშეწყობის ეფექტიანი პროექტების განხორციელებით. შედეგად, ყოველწლიურად არა მხოლოდ იზრდება საქართველოს ექსპორტი, არამედ ექსპორტის სტრუქტურაში გამოჩნდა ახალი პროდუქტები და შემცირდა ნედლეულის ექსპორტზე დამოკიდებულება.  თავისუფალი ვაჭრობის შეთანხმებებით, რომლებიც საქართველოს აქვს, ჩვენ მივიღებთ იმას, რომ სამომხმარებლო ბაზრის ზომა ქართული კომპანიებისთვის შეადგენს არა 3,7 მლნ ადამიანს, არამედ 2,3 მლრდ მომხმარებელს იმ ქვეყნებში, სადაც თავისუფალი ვაჭრობის შეთანხმებები ვრცელდება. ვფიქრობთ, ფორუმის მონაწილეებისთვის არანაკლებ საინტერესო იქნება საქართველოს გამოცდილების მოსმენა ბიზნესის სტიმულირების ღონისძიებების მიმართულებით. ისინი მოიცავენ როგორც უშუალოდ საქმიანი ინიციატივების ხელშეწყობის პროგრამებს, როგორიცაა სამთავრობო პროგრამა „აწარმოე საქართველოში“, ანდა საქართველოს მწარმოებლებისთვის ხელმისაწვდომი საერთაშორისო ინსტრუმენტები, მათ შორის, „InnovFin“, რომელიც მოიცავს სესხებსა და გარანტიებს და ძირითად მიზანს ფინანსური ინსტიტუტებისთვის ინოვაციებისა და კვლევების დაფინანსება წარმოადგენს. ასევე მნიშვნელოვანია საგადასახადო ცვლილებები, რომელმაც ბიზნესს, განსაკუთრებით კი მცირე და საშუალო საწარმოებს, მოგების გადასახადის რეფორმის სახით მხოლოდ 2017 წლის პირველ 10 თვეში 370 მლნ ლარი დაუტოვა განვითარებისთვის. ქართული მოდელია, რომლის შედეგიანობასაც საქართველოს ხალხი მალე დაინახავს. თბილისის აბრეშუმის გზის ფორუმისგან ჩვენ ველოდებით არაერთი მნიშვნელოვანი ერთობლივი პროექტის განხორციელებას, რომელშიც ქართულ ბიზნესთან ერთად, რეგიონის სხვა ქვეყნების კერძო სექტორის წარმომადგენლებიც მიიღებენ მონაწილეობას“, - განმარტავენ უწყებაში. როგორც ეკონომიკის სამინისტროში აღნიშნავენ, ფორუმზე გაკეთდება პრეზენტაციები, თუ რა ნაბიჯები იდგმება საქართველოში ტრანსკასპიური სატრანსპორტო დერეფნის განვითარებისთვის, რომლის ნაწილია საქართველო.
„აგრეთვე მნიშვნელოვანია, რომ ფორუმის უცხოელმა მონაწილეებმა უკეთ გაიცნონ საქართველოს საინვესტიციო და ბიზნეს გარემო, როგორც საუკეთესო ადგილი გლობალური ინვესტიციების განსახორციელებლად რეგიონში. ასევე მიეწოდებათ დეტალური ინფორმაცია უკვე განხორციელებული თუ დაგეგმილი პროექტების შესახებ, რომელთა მიზანსაც საქართველოს შესაძლებლობების უკეთ წარმოჩინება წარმოადგენს.  ვაჭრობა, ელექტრონული კომერცია, სატრანსპორტო ინფრასტრუქტურა, ენერგეტიკა და ტრანს რეგიონული თანამშრომლობა აღნიშნულ სექტორში, ციფრული განვითარება, - ეს არის მცირე ჩამონათვალი იმ საკითხებისა, რომლებზეც საუბარი იქნება თბილისის აბრეშუმის გზის ფორუმზე. ეს მიმართულებები და აგრეთვე სხვა საერთაშორისო თუ რეგიონული მნიშვნელობის საკითხები უაღრესად აქტუალურია სწორედაც რომ ერთი სარტყელი - ერთი გზის ინიციატივის ფარგლებში. აღსანიშნავია ისიც, რომ წლევანდელი ფორუმი არის 2015 წლის თბილისი აბრეშუმის გზის ფორუმის ლოგიკური გაგრძელება. ორი წლის წინ ჩვენ განსაკუთრებული აქცენტი გავაკეთეთ ტრანსკასპიური დერეფნის განვითარების მნიშვნელობაზე, რომელიც ერთი სარტყელი - ერთი გზის ინიციატივის ე.წ. შუა დერეფნად იქნა მოხსენიებული. საქართველო აღნიშნული დერეფნის შემადგენელია“, - აცხადებენ ეკონომიკის სამინისტროში.
უწყების ინფორმაციით, დაგეგმილია არაერთი მემორანდუმის გაფორმება, რომლებიც ეკონომიკის სხვადასხვა სექტორში თანამშრომლობის გაღრმავებას შეეხება. [post_title] => საკითხები, რომლებსაც „თბილისის აბრეშუმის გზის“ ფორუმზე განიხილავენ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => sakitkhebi-romlebsac-tbilisis-abreshumis-gzis-forumze-ganikhilaven-2 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-27 14:25:11 [post_modified_gmt] => 2017-11-27 10:25:11 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=191096 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 202313 [post_author] => 8 [post_date] => 2018-01-04 12:51:39 [post_date_gmt] => 2018-01-04 08:51:39 [post_content] => პერიოდული ტექნიკური ინსპექტირების გასავლელად ინსპექტირების ცენტრში ვიზიტის დაგეგმვა შესაძლებელია ვებ-გვერდის www.pti.ge მეშვეობით. აღნიშნულ გვერდზე დარეგისტრირებული მომხმარებელი  შეძლებს, აირჩიოს მისთვის სასურველი თარიღი და დრო ნებისმიერ ხელმისაწვდომ ინსპექტირების ცენტრში ტექნიკური ინსპექტირების გასავლელად. ვიზიტის დაგეგმვის შედეგად, მომხმარებელი მოკლე ტექსტური შეტყობინების საშუალებით მიიღებს  დასტურს ავტომობილის სანომრე ნიშნის მიხედვით ვიზიტის დაგეგმვის შესახებ, ცენტრის ზუსტ მისამართს (სმარტფონების მფლობელთათვის ნავიგაციის ლინკით) და შეკვეთის უნიკალურ ნომერს. ეკონომიკის სამინისტროს ცნობით, ავტოსატრანსპორტო მფლობელს, ონლაინ დაჯავშნის შემთხვევაში, ინსპექტირების ცენტრში ურიგოდ მოემსახურებიან. ვიზიტის დაგეგმვა ასევე შესაძლებელია სწრაფი გადახდის აპარატების გამოყენებითაც. პერიოდული ტექნიკური ინსპექტირების შესახებ დამატებითი შეკითხვების შემთხვევაში, 2018 წლის 3 იანვრიდან მოქმედებს ცხელი ხაზი - “1484” ამოქმედდა. კონსულტაციის გაცემის გარდა, ცხელი ხაზის ოპერატორები მოქალაქეებს ავტოსატრანსპორტო საშუალებების ტესტირების ცენტრებში ვიზიტის ონლაინ დაჯავშნაში დაეხმარებიან. ცხელ ხაზზე დარეკვა დამატებითი გადასახადის გადახდას არ ითვალისწინებს.   [post_title] => როგორ დავგეგმოთ ავტომობილის ინსპექტირების გასავლელად ვიზიტი ურიგოდ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => rogor-davgegmot-avtomobilis-inspeqtirebis-gasavlelad-viziti-urigod [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-01-04 12:52:43 [post_modified_gmt] => 2018-01-04 08:52:43 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=202313 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 125 [max_num_pages] => 42 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9375268d317076fa6b7590207e37b420 [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები