ნიკოლოზ რაჭველის ნაწარმოების თბილისური პრემიერა და 22.000 ლარი, რომელიც ბავშვთა ჰოსპისისთვის შეგროვდა

პოპულარული

ნიკოლოზ რაჭველის ნაწარმოების თბილისური პრემიერა და 22.000 ლარი, რომელიც ბავშვთა ჰოსპისისთვის შეგროვდა

ვერ ვიტყვით, რომ თბილისის ოპერისა და ბალეტის თეატრში 27 დეკემბერს საახალწლო განწყობა სუფევდა. ბავშვთა ჰოსპისის, „ციცინათელების ქვეყანა“ დასახმარებლად გაერთიანებული ხელოვანების მიზანი უბრალოდ კონცერტის გამართვა არ ყოფილა – ამ ღონისძიებას მნიშვნელოვანი მიზანი ჰქონდა, ყურადღება გაემახვილებინა იმაზე, რომ სანამ ადამიანები დღესასწაულებს უდარდელად აღნიშნავენ, მათ გვერდზე არსებობს ხალხი, ვისთვისაც ეს დღესასწაულებიც და მანამდე დღეებიც ძალიან სევდიანია და ამ სევდის მიზეზია ის, რომ მათთვის ყველაზე ახლობელ ადამიანებს ამქვეყნად ყოფნის ცოტა დრო დარჩენიათ… ჰოსპისის მიზანიც სწორედ ეს არის, რომ ბავშვებსა და მათ მშობლებს მძიმე დღეები შეუმსუბუქონ, რამდენადაც ეს შესაძლებელია. კონცერტის დაწყებისას ნანახი ვიდეო, თუ როგორ ეპყრობიან „ციცინათელების ქვეყანაში“ პატარებს ჯანმრთელობის სხვადასხვა მძიმე პრობლემით, კიდევ ერთხელ გვარწმუნებს, რომ ასეთი ადგილი არა მხოლოდ ერთი უნდა იყოს… ამ მიზნისთვის, რამდენიმე კომპანიამ 22 000 ლარი გადარიცხა „ციცინათელების ქვეყნის“ ანგარიშზე. ეს ინფორმაცია მსოფლიოში აღიარებული მეცოსოპრანოსგან, ანიტა რაჭველიშვილისგან მივიღეთ, რომელმაც ჰოსპისის მნიშვნელობაზე ისაუბრა. აქვე მან აღნიშნა, რომ ღონისძიების მეორე განყოფილებაში მეგობრის, ნიკოლოზ რაჭველის ახალ ნაწარმოებს შეასრულებდა და რეპეტიციების დროს გაუმყარდა აზრი იმის შესახებ, რომ რაჭველი არა მხოლოდ მისი ახლო მეგობარი, არამედ მისი ერთ-ერთი საყვარელი კომპოზიტორიცაა…

ნიკოლოზ რაჭველის ახალი ნაწარმოები The Rest is Silence მიეძღვნა მეორე მსოფლიო ომის დროს საკონცენტრაციო ბანაკებში ფაშისტური რეჟიმის მსხვერპლთ, თუმცა ძალადობა და ადამიანების ჩაგვრა დღესაც ძალიან აქტუალური პრობლემებია, უსამართლობასა და სიქტატურების სისასტიკეს დღესაც უამრავი ადამიანი ეწირება. კომპოზიტორის თქმით, პირველ განყოფილებაში ჯოვანი ბატისტა პერგოლეზის მიერ  280 წლის წინ შექმნილი STABAT MATER შეარჩიეს, რადგან საერთო განწყობის შენარჩუნება სურდათ, ახალი ნაწარმოების პრემიერამდე.

მეცოსოპრანო ანიტა რაჭველიშვილთან ერთად კონცერტში მონაწილეობდნენ ევგენი მიქელაძის სახელობის საქართველოს ეროვნული სიმფონიური ორკესტრი, გორის სულხან ცინცაძის სახელობის სამუსიკო კოლეჯის ბავშვთა გუნდი, (ქორმაისტერი – ნინო წიკლაური), საფესტივალო გუნდი (ქორმაისტერი – გიორგი მარგველაშვილი), დირიჟორი – კახი სოლომნიშვილი.

აღსანიშნავია, რომ ნიკოლოზ რაჭველის ახალ ნაწარმოებს წილად უდიდესი აპლოდისმენტები ხვდა, რომელიც რამდენიმე წუთის განმავლობაში არ გაჩერებულა. განსაკუთრებული გახლდათ ანიტა რაჭველიშვილის მონაწილეობა, ვინაიდან მომღერლის ტემბრი და შესრულების ტექნიკა სრულად ესადაგებოდა ნაწარმოების შინაარსსა და პათოსს.

შეგახსენებთ, რომ პროექტის გენერალური პარტნიორი: ხელოვანთა კავშირი „კონცეპტარტი“ იყო, პროექტის მხარდამჭერები – „საქართველოს ბანკი“, „ალტაოქეი“, საერთაშორისო კორპორაცია „აი სი არ“ და კომპანია „დიო“.

კონცერტის მხარდამჭერები გახლდნენ: საქართველოს კულტურისა და ძეგლთა დაცვის სამინისტრო და კომპანია „ბადაგონი“.საინფორმაციო მხარდამჭერები: ტელეკომპანია „იმედი“, რადიოჰოლდინგი „ფორტუნა“, EVENTS ამბები.ge, საინფორმაციო პორტალი 118 08.

ნინო მურღულია

ახალი ამბები / კულტურა /

|

28 დეკემბერი, 2017

|
WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => nikoloz-rachveli
                                    [1] => anita-rachvelishvili
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 201120
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => nikoloz-rachveli
                                    [1] => anita-rachvelishvili
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 201120
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 269
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => nikoloz-rachveli
                                    [1] => anita-rachvelishvili
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => nikoloz-rachveli
                                    [1] => anita-rachvelishvili
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (201120) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (269,999)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 232205
                    [post_author] => 6
                    [post_date] => 2018-04-13 13:16:52
                    [post_date_gmt] => 2018-04-13 09:16:52
                    [post_content] => მუსიკოსი ლადო სიჭინავა აქვეყნებს პოსტს, სადაც საქართველოში არსებულ ორმაგ სტანდარტებზე ამახვილებს ყურადღებას. ჯგუფის „Profusion“ დრამერი აღნიშნავს, რომ ხატია ბუნიათიშვილმა ახლახან ფლორენციაში რუს დირიჟორთან ერთად კონცერტი გამართა, ხატიას დედამ კი, გარკვეული პერიოდის წინ ანიტა რაჭველიშვილი იმის გამო გააკრიტიკა, რომ ეს უკანასკნელი გერგიევთან ერთად გამოსვლას დათანხმდა, ბასტილიის აღების დღისადმი მიძღვნილ საღამოზე, რომელიც პარიზში გაიმართა.

ლადო სიჭინავა წერს:

„ჩვენი ხატია ბუნიათიშვილის კონცერტი, რუს დირიჟორთან, ქალაქ ფლორენციაში, იტალია.

ახლა, ამიხსენით, რატომ დაიწყო ის უსამართლო და უაზრო პოლემიკა ანიტა რაჭველიშვილის კონცერტის შესახებ პარიზში, დირიჟორ გერგიევთან, ეიფელის კოშკის ქვეშ?

ვსვამ უაზრო კითხვას: რატომ არის მართებული ხატიას რუს დირიჟორთან კონცერტი და ანიტა რაჭველიშვილის გამოსვლა პარიზში - არ არის მართებული, რომელიც 14 ივლისს, პარიზში, ბასტილიის აღების დღეს, „დემოკრატიის შუქურა“ ქვეყანას პატივი სცა და საკუთარი გამოსვლით მთელი საქართველო ასახელა?

მორალი: ერთი მუჭა არტისტები გვყავს ქართველებს, ჰოდა, ვცეთ ერთმანეთს პატივი და მოვეშვათ უაზრო ღვარძლის ნთხევას.

ყველა ჩვენს არტისტს ვუსურვებ წარმატებას და საკუთარი ქვეყნის წარჩინებას!

პ.ს. რუსული ხელოვნების და რუსი ხალხის წინააღმდეგი არ ვარ :) ჩაიკოვსკი და სტრავინსკი მაგარია... ლეპსის რა გითხრათ“.

https://www.facebook.com/vsichi/posts/10155688773588003
                    [post_title] => „რატომ არის მართებული ხატია ბუნიათიშვილის გამოსვლა რუს დირიჟორთან და ანიტა რაჭველიშვილის გამოსვლა პარიზში, გერგიევთან - არა?“
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => ratom-aris-martebuli-khatia-buniatishvilis-gamosvla-rus-diridjortan-da-anita-rachvelishvilis-gamosvla-parizshi-gergievtan-ara
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-04-13 13:31:29
                    [post_modified_gmt] => 2018-04-13 09:31:29
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=232205
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [1] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 231259
                    [post_author] => 23
                    [post_date] => 2018-04-10 14:07:05
                    [post_date_gmt] => 2018-04-10 10:07:05
                    [post_content] => 2018 წლის 2 აპრილს ჰამბურგის ახლად გახსნილ საკონცერტო დარბაზში – ElbPhilharmonie საერთაშორისო ფესტივალი „კავკასია“ ევგენი მიქელაძის საქართველოს ეროვნული სიმფონიურმა ორკესტრმა დახურა, მას ნიკოლოზ რაჭველი დირიჟორობდა, სოლისტი კი დუდანა მაზმიშვილი გახლდათ.

კონცერტის შემდეგ ნიკოლოზ რაჭველმა საკუთარი „ფეისბუქის“ გვერდზე გამოაქვეყნა ვიდეო, სადაც მსმენელის სრული აღფრთოვანება ჩანს ქართველი მუსიკოსებით.

ნიკოლოზ რაჭველმა ვრცელი სტატუსიც გამოაქვეყნა:

„როდესაც სიმფონია დავასრულეთ და გარინდებული ფინალური პაუზის დროს ელბ-ფილარმონიის სცენაზე მყოფ ეროვნული სიმფონიური ორკესტრის მუსიკოსებს თვალი გადავავლე მივხვდი, რომ დიდებულ ადამიანებთან მაქვს ყოველდღიური შეხება, მუსიკოსებთან, რომლებიც თავიანთ სამშობლოში ყველაზე უპირობო მდგომარეობის მიუხედავად, ყველაფერს აკეთებენ იმისთვის, რომ დაამკვიდრონ მაგალითი, თუ როგორ უნდა ისწრაფვოდე პროფესიული სრულყოფისკენ, თუ როგორ უნდა გამოიმუშავო მოტივაცია, თუ როგორ უნდა მოინდომო მაქსიმუმი შენი ქვეყნის საერთაშორისო სარბიელზე წარმოსაჩენად. დიახ, ეს ის ორკესტრია, ვისთვისაც საქველმოქმედო ფონდებს და მათ შორის "ქართუს" არც ხელფასები და პრემიები დაურიგებია, არც ინსტრუმენტები შეუძენია და არც დარბაზი გაურემონტებია, ეს ის ორკესტრია, რომელიც 95-წლიანი ისტორიის განმავლობაში მუდამ პირისპირ ეჯახებოდა უსამართლობას, ვისაც წამებით მოუკლეს მთავარი დირიჟორი ევგენი მიქელაძე, ვინც უსამართლოდ გამოაძევეს მათივე საკონცერტო დარბაზიდან 90-იან წლებში, ხოლო მათი სამხატვრო ხელმძღვანელის ალექსი მაჭავარიანის უზარმაზარი დამსახურებით მათთვის აშენებულ ფილარმონიაში დღეს ორკესტრს უზარმაზარი საიჯარო თანხის გადახდა სჭირდება, კონცერტი რომ გამართოს, ეს ის ორკესტრია, რომელიც ყოველთვის თავდაცვით რეჟიმში ექცევა პოლიტიკური წყობილებების ცვლებისას, ეს ის ორკესტრია, ვისაც 21-ე საუკუნეში რეპეტიციებზე ხან გაუსაძლისად სციოდა, ხან აწვიმდა, ხან ჭერიდან ჩამოვარდნილ ქვის ნატეხებს იგერიებდა, ხან ელემენტარული, სხვების დარი ხელფასების მოპოვების მიზნით კულტურის მინისტრების მანქანებს ფეხით მისდევდა, ეს ის ორკესტრია, ვისაც დღემდე ჭირდება ბრძოლა პირობებისთვის, ორკესტრი, რომელიც ჰამბურგის უზარმაზარ და განთქმულ დარბაზში წარადგინა პატარა, უაკუსტიკო, უროიალო, უმასშტაბო და სეისმურად საშიშ ოთახში მომზადებული საკონცერტო პროგრამა, მაგრამ ამავდროულად ეს ის ორკესტრია, რომელიც თავის სიმფონიური თუ სახალხო პროექტებით ძალიან უყვარს თავის პუბლიკას, ქართველ ხალხს, ორკესტრი, რომელსაც ჰყავს მაღალი დონის მუსიკოსები, ორკესტრი, რომელთანაც უპირობოდ თანამშრომლობენ და გულშემატკივრობენ საერთაშორისო სარბიელზე აღიარებული ქართველი და უცხოელი ვარსკვლავები, ორკესტრი, რომლის კარი ღიაა ახალგაზრდა დირიჟორებისათვის, კომპოზიტორებისათვის, სოლისტებისთვის. ეს ის ორკესტრია, რომელსაც ენდობა და რომლისთვისაც ყველაფერს აკეთებს მსოფლიო მუსიკალური სამყაროს ლეგენდა გია ყანჩელი, ეს ის ორკესტრია, რომელსაც სამშობლოში შეუმდგარი და დაუკმაყოფილებელი "ხელოვანები" თუ ყველა დროის გაუნათლებელი ჩინოვნიკები მუდამ აკნინებდნენ და მიუხედავად ამისა, ჩვენ ბედნიერები ვართ, რადგან გვჯერა, რომ ახლოვდება დრო, როდესაც ერთხელ და სამუდამოდ მიხედავს მთავრობა, გადაუჭრის უდარბაზობის და უინსტრუმენტობის პრობლემებს, გაითავისებს მის მნიშვნელობას და ღვაწლს ქართული ხელოვნების ისტორიის წინაშე. და თუ კი ისევ უტოპიური აღმოჩნდა ჩემი იმედები, დავფიქრდებით, ღირს თუ არა იცხოვრო და იმოღვაწევო იქ, სადაც ყველაზე მეტადაა საჭირო შენი არსებობა, იქ, სადაც შენი ვალდებულებაა გემოვნების და პროფესიონალიზმის შკალა ყოველწამიერად აკონტროლო და ყველაფერი აკეთო, რომ მომავალი თაობა უფრო კულტურული, უფრო ევროპული, უფრო ესთეტური და უფრო განათლებული იყოს.

მინდა, საჯაროდ მივულოცო აღდგომის ბრწყინვალე დღესასწაული და გერმანიაში ჩატარებული კონცერტის დიდი წარმატება ეროვნული სიმფონიური ორკესტრის მუსიკოსებს და მათ ოჯახებს, ევგენი მიქელაძის სახელობის მუსიკალური ცენტრის ყველა თანამშრომელს და ჩვენს ერთგულ გულშემატკივრებსა და ქომაგებს, რომელთა არსებობაც და სიმრავლეც ყველაზე დიდი ბედნიერება და მოტივაციაა ჩვენთვის!!!“


                    [post_title] => ნიკოლოზ რაჭველის ემოციური პოსტი: „დავფიქრდებით, ღირს თუ არა იცხოვრო და იმოღვაწევო იქ, სადაც ყველაზე მეტადაა საჭირო შენი არსებობა...“
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => nikoloz-rachvelis-emociuri-posti-davfiqrdebit-ghirs-tu-ara-ickhovro-da-imoghvawevo-iq-sadac-yvelaze-metadaa-sachiro-sheni-arseboba
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-04-10 14:07:05
                    [post_modified_gmt] => 2018-04-10 10:07:05
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=231259
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

            [2] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 228296
                    [post_author] => 23
                    [post_date] => 2018-03-30 13:37:57
                    [post_date_gmt] => 2018-03-30 09:37:57
                    [post_content] => 2018 წლის 2 აპრილს ჰამბურგის ახლად გახსნილ საკონცერტო დარბაზში - ElbPhilharmonie საერთაშორისო ფესტივალს „კავკასია“ ევგენი მიქელაძის საქართველოს ეროვნული სიმფონიური ორკესტრი ნიკოლოზ რაჭველის დირიჟორობით დახურავს. ფესტივალის ორგანიზატორების მიწვევით, ეროვნული ორკესტრი გამართავს კონცერტს, რომლის სოლისტიც გერმანიაში მოღვაწე ქართველი პიანისტი დუდანა მაზმანიშვილი იქნება. მსოფლიოს ერთ-ერთ ყველაზე პრესტიჟულ დარბაზში ქართული სიმფონიური ორკესტრი სრული შემადგენლობით პირველად დაუკრავს. შესრულედება ლეგენდარული ქართველი კომპოზიტორის გია ყანჩელის სიმფონია N5 და Warzone, სერგეი რახმანინოვი - საფორტეპიანო კონცერტი N2, ასევე გაიმართება ნიკოლოზ რაჭველის სიმფონიური თხზულების The Silver Sun პრემიერა. პროექტის თანაორგანიზატორია საქართველოს კულტურისა და სპორტის სამინისტრო.

მსოფლიოს პირველი კლასის საკონცერტო დარბაზების სიას ჰამბურგის ElbPhilharmonie გასულ წელს შეემატა. შვეიცარული კომპანიის მიერ შექმნილი შენობის უნიკალური აქტიტექტურისა და მდებარეობის გამო, კონცერტებზე დასწრების მსურველთა რიცხვმა რეკორდულ მაჩვენებელს მიაღწია, ბილეთის ყიდვა თვეებით ადრეც კი შეუძლებელია. გიგანტური აგურების საძირკველზე ნაშენ შუშის შენობას სამი მხრიდან ქალაქის მდინარე ესაზღვრება. 850 მილიონად ღირებული დარბაზი, რომელიც 10 წლის განმავლობაში შენდებოდა, იაპონური კომპანიის Yasuhisa Toyota მიერ შექმნილი უნიკალური აკუსტიკით ხასიათდება. ერთი წლის განმავლობაში ElbPhilharmonie ორ მილიონამდე მსმენელს უმასპინძლა.

ნიშანდობლივია, რომ 2 აპრილის კონცერტის ბილეთები 2 დღეში გაიყიდა.

2 აპრილს ეროვნული სიმფონიური ორკესტრის კონცერტით ElbPhilharmonie-იის დარბაზში ასევე გაიხსნება 2018 წლის ფრანკფურტის წიგნის ბაზრობის ფარგლებში დაგეგმილი მუსიკალური პროგრამა, რომელიც მთელი წელი სხვადასხვა ქალაქში იქნება წარმოდგენილი.






                    [post_title] => საქართველოს ეროვნული სიმფონიური ორკესტრი ჰამბურგის ცნობილ საკონცერტო დარბაზში დაუკრავს!
                    [post_excerpt] => 
                    [post_status] => publish
                    [comment_status] => closed
                    [ping_status] => closed
                    [post_password] => 
                    [post_name] => saqartvelos-erovnuli-simfoniuri-orkestri-hamburgis-cnobil-sakoncerto-darbazshi-daukravs
                    [to_ping] => 
                    [pinged] => 
                    [post_modified] => 2018-03-30 13:37:57
                    [post_modified_gmt] => 2018-03-30 09:37:57
                    [post_content_filtered] => 
                    [post_parent] => 0
                    [guid] => http://fortuna.ge/?p=228296
                    [menu_order] => 0
                    [post_type] => post
                    [post_mime_type] => 
                    [comment_count] => 0
                    [filter] => raw
                )

        )

    [post_count] => 3
    [current_post] => -1
    [in_the_loop] => 
    [post] => WP_Post Object
        (
            [ID] => 232205
            [post_author] => 6
            [post_date] => 2018-04-13 13:16:52
            [post_date_gmt] => 2018-04-13 09:16:52
            [post_content] => მუსიკოსი ლადო სიჭინავა აქვეყნებს პოსტს, სადაც საქართველოში არსებულ ორმაგ სტანდარტებზე ამახვილებს ყურადღებას. ჯგუფის „Profusion“ დრამერი აღნიშნავს, რომ ხატია ბუნიათიშვილმა ახლახან ფლორენციაში რუს დირიჟორთან ერთად კონცერტი გამართა, ხატიას დედამ კი, გარკვეული პერიოდის წინ ანიტა რაჭველიშვილი იმის გამო გააკრიტიკა, რომ ეს უკანასკნელი გერგიევთან ერთად გამოსვლას დათანხმდა, ბასტილიის აღების დღისადმი მიძღვნილ საღამოზე, რომელიც პარიზში გაიმართა.

ლადო სიჭინავა წერს:

„ჩვენი ხატია ბუნიათიშვილის კონცერტი, რუს დირიჟორთან, ქალაქ ფლორენციაში, იტალია.

ახლა, ამიხსენით, რატომ დაიწყო ის უსამართლო და უაზრო პოლემიკა ანიტა რაჭველიშვილის კონცერტის შესახებ პარიზში, დირიჟორ გერგიევთან, ეიფელის კოშკის ქვეშ?

ვსვამ უაზრო კითხვას: რატომ არის მართებული ხატიას რუს დირიჟორთან კონცერტი და ანიტა რაჭველიშვილის გამოსვლა პარიზში - არ არის მართებული, რომელიც 14 ივლისს, პარიზში, ბასტილიის აღების დღეს, „დემოკრატიის შუქურა“ ქვეყანას პატივი სცა და საკუთარი გამოსვლით მთელი საქართველო ასახელა?

მორალი: ერთი მუჭა არტისტები გვყავს ქართველებს, ჰოდა, ვცეთ ერთმანეთს პატივი და მოვეშვათ უაზრო ღვარძლის ნთხევას.

ყველა ჩვენს არტისტს ვუსურვებ წარმატებას და საკუთარი ქვეყნის წარჩინებას!

პ.ს. რუსული ხელოვნების და რუსი ხალხის წინააღმდეგი არ ვარ :) ჩაიკოვსკი და სტრავინსკი მაგარია... ლეპსის რა გითხრათ“.

https://www.facebook.com/vsichi/posts/10155688773588003
            [post_title] => „რატომ არის მართებული ხატია ბუნიათიშვილის გამოსვლა რუს დირიჟორთან და ანიტა რაჭველიშვილის გამოსვლა პარიზში, გერგიევთან - არა?“
            [post_excerpt] => 
            [post_status] => publish
            [comment_status] => closed
            [ping_status] => closed
            [post_password] => 
            [post_name] => ratom-aris-martebuli-khatia-buniatishvilis-gamosvla-rus-diridjortan-da-anita-rachvelishvilis-gamosvla-parizshi-gergievtan-ara
            [to_ping] => 
            [pinged] => 
            [post_modified] => 2018-04-13 13:31:29
            [post_modified_gmt] => 2018-04-13 09:31:29
            [post_content_filtered] => 
            [post_parent] => 0
            [guid] => http://fortuna.ge/?p=232205
            [menu_order] => 0
            [post_type] => post
            [post_mime_type] => 
            [comment_count] => 0
            [filter] => raw
        )

    [comment_count] => 0
    [current_comment] => -1
    [found_posts] => 69
    [max_num_pages] => 23
    [max_num_comment_pages] => 0
    [is_single] => 
    [is_preview] => 
    [is_page] => 
    [is_archive] => 1
    [is_date] => 
    [is_year] => 
    [is_month] => 
    [is_day] => 
    [is_time] => 
    [is_author] => 
    [is_category] => 
    [is_tag] => 1
    [is_tax] => 
    [is_search] => 
    [is_feed] => 
    [is_comment_feed] => 
    [is_trackback] => 
    [is_home] => 
    [is_404] => 
    [is_embed] => 
    [is_paged] => 
    [is_admin] => 
    [is_attachment] => 
    [is_singular] => 
    [is_robots] => 
    [is_posts_page] => 
    [is_post_type_archive] => 
    [query_vars_hash:WP_Query:private] => 9713fe9c463b029593cf194ddc1bf734
    [query_vars_changed:WP_Query:private] => 
    [thumbnails_cached] => 
    [stopwords:WP_Query:private] => 
    [compat_fields:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => query_vars_hash
            [1] => query_vars_changed
        )

    [compat_methods:WP_Query:private] => Array
        (
            [0] => init_query_flags
            [1] => parse_tax_query
        )

)

მსგავსი სიახლეები