LIVE
უსმინე პირდაპირ ეთერს

მსოფლიოს ყველაზე ღირებული ბრენდი გამოქვეყნდა

41

გასული წლის მსგავსად, Nike წელსაც ყველაზე ღირებული ბრენდია. მიუხედავად იმისა, რომ კომპანიას არც ისე მარტივი პერიოდი აქვს,  გაყიდვებმა ჩრდილოეთ ამერიკაში მკვეთღად იკლო და აქციები 12%-ით დაეცა, სხვა ქვეყნებში გაყიდვების მატების გამო მისი პოპულარობა იზრდება.

რეიტინგში მას H&M, Zara და Adidas მოჰყვებიან, მომდევნო ადგილზე კი Hermès იმყოფება, რომელმაც უკან Gucci, Louis Vuitton და Burberry მოიტოვა.

 

გაზიარება
გაზიარება

კომენტარები