“სუზუკის” გაყიდვების მენეჯერის ინფორმაციით, 2010 წლიდან ბრენდის სხვადასხვა მოდელი ქართველი მომხმარებლისთვისაც ხელმისაწვდომია. როგორც სალომე კოპალიანი ამბობს, კომპანიის მთავარი მესიჯი კომპატქური ავტომობილებია, რომლებიც გამძლეობით და ეკონომიურობით გამოირჩევა. მისი ინფორმაციით, ამ დროისთვის მენეჯმენტი მომხმარებელს აქციას სთავაზობს, რაც 1200 ევროს ფასდაკლებას გულისხმობს. გარდა ამისა, სუზუკმა თანამშრომლობა ერთ-ერთ სალიზინგო კომპანიასთანაც დაიწყო. რა სამომავლო პროექტებზე მუშაობს ამჟამად მენეჯმენტი და რა შეთავაზებებს უნდა ელოდოთ მსოფლიო ბრენდის წარმომადგენლობისგან?
გადაცემის ჩანაწერი