LIVE
უსმინე პირდაპირ ეთერს

მედია კონკურსის „ჟურნალისტები კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობისთვის“ გამარჯვებულები დაჯილდოვდნენ

307
DSCF8779

18 თებერვალს, მწერალთა სახლში, ევროკავშირისა და კონრად ადენაუერის ფონდის (KAS) მხარდაჭერითა და საქართველოს სტრატეგიული კვლევებისა და განვითარების ცენტრის (CSRDG) ორგანიზებით, პროექტის „სამოქალაქო საზოგადოების განვითარების ინიციატივა“ ფარგლებში, მედია კონკურსის „ჟურნალისტები კორპორაციული სოციალური პასუხიმსგებლობისთვის“ რიგით მეორე დაჯილდოების ღონისძიება გაიმართა.
5 გამარჯვებული კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის(CSR) თემაზე შექმნილი საუკეთესო ნამუშევრებისთვის შემდეგ კატეგორიებში დაჯილდოვდნენ:

1. საუკეთესო სატელევიზიო სიუჟეტი – მანანა გიგინეიშვილი – პირველი არხი
2. საუკეთესო რადიო გადაცემა, რუბრიკა ან სიუჟეტი- ნინო ხუგაშვილი – რადიო იმედი
3. საუკეთესო სტატია – ქეით რუთ დეივისი – Georgia Today
4. საუკეთესო მულტიმედიაპროექტი – ნინო ვართაპეტიანი – ტელეკომპანია ბორჯომი
5. საუკეთესო ბლოგი – მარიკა მჭედლიძე – Forbes Georgia

მედია კონკურსი 2019 წლის დასაწყისში გამოცხადდა და მასში წარდგენილი ნამუშევრები შეფასდა, მედია პროფესიონალებისა და CSR-ის ექსპერტებისაგან შემდგარი, დამოუკიდებელი საკონკურსო კომისიის მიერ. კონკურსში 33 ჟურნალისტმა, 36 მედია მასალა წარადგინა.

გამარჯვებულ ჟურნალისტებს ფულადი პრიზი 1500 ლარი გადაეცათ. კონკურსის პარტნიორი კომპანია Japan Tobacco International (JTI) უკვე მეორე წელია კონკურსის მონაწილე ჟურნალისტებს შორის საკუთარ რჩეულებს გამოარჩევს და სპეციალური პრიზით აჯილდოვებს. კომპანიის მხარდაჭერით შორენა ლაბაძე და ვახტანგ დარასელია ქალაქ ვენაში გამართულ კონგრესზე გაემგზავრებიან. კონგრესი არის ექსკლუზიური ღონისძიება, რომელსაც მსოფლიოს წამყვანი მედია პროფესიონალები ესწრებიან და მედიის წინაშე არსებულ გამოწვევებსა და მიღწევებს განიხილავენ.

CSRDG-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა ეკა ურუშაძე მისასალმებელ სიტყვაში აღნიშნა: „მედიას განსაკუთრებული მნიშვნელობა ენიჭება საზოგადოების მხრიდანCSR-ის კონცეფციის სწორი გააზრებისა და მისი დანერგვის სტიმულირების პროცესში. სწორედ ამიტომ CSRDG დიდი ხანია აქტიურად მუშაობს რეგიონულდა ცენტრალურ მედიასთან CSR-ის ცნების პოპულარიზაციის მიზნით.“

დომინიკა სკუბიდამ, ევროკავშირის დელეგაციის ატაშემ და სამოქალაქოს აზოგადოების პროგრამის ოფიცერმა სიტყვით მიმართა საზოგადოებას: „მედია ინსტიტუტების მიერCSR-ისგაშუქებაარისსტიმულიბიზნეს კომპანიებისათვის, რათა მათ დაიცვან ადამიანის უფლებები, შრომისა და გარემოს დაცვის სტანდარტები, მომხმარებელთა უფლებები და ხელი შეუწყონ ქვეყნის სოციო-ეკონომიკურ განვითარებას“.

 

კონკურსის შესახებ: პირველი მედია კონკურსი CSR-ის შესახებ, რომელიც CSDRG-ის მიერ დაფუძნდა უკვე მეორე წელია წარმატებით ტარდება. კონკურსის მიზანია ქართულ მედია სივრცეში კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის აქტიური და სწორი გაშუქების ხელშეწყობა და ამ გზით კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის შესახებ ცნობიერების ამაღლება და საზოგადოების მხრიდან კონცეფციის სწორი აღქმის დამკვიდრება. კონკურსს წინ უძღვოდა წარმატებით გამართული მედია ტრენინგები კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის თემაზე. კონკურსი ტარდება პროექტის „სამოქალაქო საზოგადოების განვითარების ინიციატივა“ ფარგლებში.

magti 5g