საქართველოს ტურიზმის ეროვნულმა ადმინისტრაციამ ქვეყნის ტურისტული პოტენციალის ამაღლების მიზნით National Geographic-თან ახალი მარკეტინგული კამპანია დაიწყო.
„გასტრონომიული მეგზური საქართველოში – ქვეყნის საუკეთესო ღვინის მარნები და რესტორნები“ – გავლენიანი საერთაშორისო გამოცემა საქართველოს შესახებ ამ სათაურით ონლაინ პლატფორმაზე ვრცელ სტატიას აქვეყნებს.
![](https://cdn.fortuna.ge/app/uploads/2024/06/2024-06-05_12-47-47_806861-1024x683.jpg)
სტატიის ავტორი ემილი ლაში საქართველოს ბუნებას, ტურისტულ ადგილებს, ქართულ სამზარეულოსა და ღვინოს აღწერს.
![](https://cdn.fortuna.ge/app/uploads/2024/06/2024-06-05_12-46-38_581740.webp)
სტატიის მეშვეობით მკითხველი ეცნობა კახეთს, ქვევრში ღვინის დაყენების წესს, რაჭას და ადგილობრივ მეღვინეებს, მესხეთსა და მესხურ კერძებს, ქუთაისს, იუნესკოს მსოფლიო მემკვიდრეობის ძეგლებს, ასევე, შავი ზღვის სანაპიროსა და ბათუმს.
![](https://cdn.fortuna.ge/app/uploads/2024/06/2024-06-05_12-44-14_465964-1024x725.jpg)