რომელია თქვენი საყვარელი ქალაქი თქვენი ჩაცმულობის მიხედვით?

პოპულარული

რომელია თქვენი საყვარელი ქალაქი თქვენი ჩაცმულობის მიხედვით?

პიარის სპეციალისტი თეონა ბაღდავაძე სოქსელში საინტერესო დაკვირვებას გვიზიარებს ქართველი გოგონების ჩაცმულობასთან დაკავშირებით. მას, როგროც ჩანს, შეუძლია, გამოიცნოს, რომელი ქალაქის მოყვარულია გოგონა, რომელსაც ესა თუ ის სამოსის ანსამბლი აქვს შერჩეული.

როგორც თეონა წერს:

„ქართველი გოგონების ჩაცმის სტილით, ასე მგონია, გამოიცნობ მათ საყვარელ ქალაქებს:

მძიმე ბათინკები და კაპიშონი – ბერლინი

ტანსაცმელი, რომელსაც ბრენდი გარედან აწერია – მილანი

ხელოვნური ლეოპარდის ქურქი, ბადე „კალგოტკა“, მოკლედ შეჭრილი ჩოლკა და  „ლენონები“ – ლონდონი

უმაკიაჟობა, თეთრი პერანგი, კეფაზე აკეცილი თმა – პარიზი

ტანზე მომდგარი შავი პიჯაკი ოქროსფერი ღილებით, მუდამ დავარცხნილი გრძელი თმა, სქელჩარჩოინი სათვალე, ოდნავ გვერდულად თავი და მრგვალ კარდონის ყუთში ვარდების ბუკეტი – მოსკოვი

წელში გამოყვანილი წვივის სიგრძე კაბა, ლაკის წითელი ლოდკა/ ცისფერი მხრებზე გადასული პერანგი და სარკის ეფექტის რეიბანები – დუბაი

ჩითის „ფაბრიკის“ კაბები და ესპადრელები, ხვეული, შეუღებავი კარე – ამსტერდამი

შავი, პრიალა „კატის თვალები“, დეკოლტე, გრძელი ტალღოვანი ერთი სიგრძის თმა, პლატფორმაზე მაღალი ქუსლები – რომი

ჯინსი, კარე და მატი პომადა – ნიუ იორკი“

საკვანძო სიტყვები

WP_Query Object
(
    [query] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => teona-baghdavadze
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 123265
                )

        )

    [query_vars] => Array
        (
            [post_type] => post
            [post_status] => publish
            [posts_per_page] => 3
            [orderby] => ASC
            [tax_query] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [field] => slug
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => teona-baghdavadze
                                )

                        )

                )

            [post__not_in] => Array
                (
                    [0] => 123265
                )

            [error] => 
            [m] => 
            [p] => 0
            [post_parent] => 
            [subpost] => 
            [subpost_id] => 
            [attachment] => 
            [attachment_id] => 0
            [name] => 
            [static] => 
            [pagename] => 
            [page_id] => 0
            [second] => 
            [minute] => 
            [hour] => 
            [day] => 0
            [monthnum] => 0
            [year] => 0
            [w] => 0
            [category_name] => 
            [tag] => 
            [cat] => 
            [tag_id] => 9294
            [author] => 
            [author_name] => 
            [feed] => 
            [tb] => 
            [paged] => 0
            [meta_key] => 
            [meta_value] => 
            [preview] => 
            [s] => 
            [sentence] => 
            [title] => 
            [fields] => 
            [menu_order] => 
            [embed] => 
            [category__in] => Array
                (
                )

            [category__not_in] => Array
                (
                )

            [category__and] => Array
                (
                )

            [post__in] => Array
                (
                )

            [post_name__in] => Array
                (
                )

            [tag__in] => Array
                (
                )

            [tag__not_in] => Array
                (
                )

            [tag__and] => Array
                (
                )

            [tag_slug__in] => Array
                (
                )

            [tag_slug__and] => Array
                (
                )

            [post_parent__in] => Array
                (
                )

            [post_parent__not_in] => Array
                (
                )

            [author__in] => Array
                (
                )

            [author__not_in] => Array
                (
                )

            [ignore_sticky_posts] => 
            [suppress_filters] => 
            [cache_results] => 1
            [update_post_term_cache] => 1
            [lazy_load_term_meta] => 1
            [update_post_meta_cache] => 1
            [nopaging] => 
            [comments_per_page] => 50
            [no_found_rows] => 
            [order] => DESC
        )

    [tax_query] => WP_Tax_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                    [0] => Array
                        (
                            [taxonomy] => post_tag
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => teona-baghdavadze
                                )

                            [field] => slug
                            [operator] => IN
                            [include_children] => 1
                        )

                )

            [relation] => AND
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                    [0] => mob1n_term_relationships
                )

            [queried_terms] => Array
                (
                    [post_tag] => Array
                        (
                            [terms] => Array
                                (
                                    [0] => teona-baghdavadze
                                )

                            [field] => slug
                        )

                )

            [primary_table] => mob1n_posts
            [primary_id_column] => ID
        )

    [meta_query] => WP_Meta_Query Object
        (
            [queries] => Array
                (
                )

            [relation] => 
            [meta_table] => 
            [meta_id_column] => 
            [primary_table] => 
            [primary_id_column] => 
            [table_aliases:protected] => Array
                (
                )

            [clauses:protected] => Array
                (
                )

            [has_or_relation:protected] => 
        )

    [date_query] => 
    [request] => SELECT SQL_CALC_FOUND_ROWS  mob1n_posts.ID FROM mob1n_posts  LEFT JOIN mob1n_term_relationships ON (mob1n_posts.ID = mob1n_term_relationships.object_id) WHERE 1=1  AND mob1n_posts.ID NOT IN (123265) AND ( 
  mob1n_term_relationships.term_taxonomy_id IN (9294)
) AND mob1n_posts.post_type = 'post' AND ((mob1n_posts.post_status = 'publish')) GROUP BY mob1n_posts.ID ORDER BY mob1n_posts.post_date DESC LIMIT 0, 3
    [posts] => Array
        (
            [0] => WP_Post Object
                (
                    [ID] => 184079
                    [post_author] => 8
                    [post_date] => 2017-11-06 11:14:38
                    [post_date_gmt] => 2017-11-06 07:14:38
                    [post_content] => თბილისში საერთაშორისო ბრენდის მაღაზიის H&M -ის გახსნას დიდი ხანია ელიან. თარიღისა და ადგილმდებარეობის დასახელების შემდეგ, კიდევ ერთი აჟიოტაჟი, ბრენდის ქართულ დასახელებას მოჰყვა.

მოქალაქეების დიდმა ნაწილმა, გალერეა თბილისის ფასადზე ქართული წარწერა – ჰ&მ გააკრიტიკა. ისინი ამბობენ, რომ წარწერა ცუდად ჟღერს.

სოც.ქსელში აგორებულ კითხვებზე, კომენტარი გააკეთა საქართველოში ბრენდის საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერმა, თეონა ბაღდავაძემ. მისი თქმით, ამ ბრენდის მიერ ქართული წარწერის გამოყენება ძალიან მნიშვნელოვანია.
"ერთ- ერთი ყველაზე მოთხოვნადი ბრენდი , რომელიც მკაცრად მიყვება საკუთარ ბრენდბუქს, გარდა იმისა, რომ პატივს სცემს შენს კანონს, იყენებს ძველქართული კალიგრაფიის მხატვრულ ხერხს, რომელისაც საქართველოშიც კი ძალიან ცოტა ადამიანმა იცის, ვფიქრობ რომ ამ კომპანიის შემოსვლაზე არანაკლებ მნიშვნელოვანი მოვლენაა", - წერს თეონა ბაღდავაძე.
ბრენდს მადლობა გადაუხადა, ცნობილმა ფოტოგრაფმა, გოგა ჩანადირმა. მან ასევე, განმარტა, რატომ უნდა დაეწერათ ჰ და მ და არა სხვა წარწერა.
"დიახ, ამ საერთაშორისო (შვედეთიდან) ბრენდმა პატივი სცა სახელმწიფო ენასა და კანონს რეკლამის შესახებ. ახლა განვმარტავ: კანონი დაწესებულებებს სახელის თარგმნას არ ავალდებულებს. მაგალითად, თუ არის Head and Shoulders, მას გარეაბრაზე შეუძლია დააწეროს ქართული ასოებით ისე, როგორც იკითხება - ჰედ ენდ შოლდერსი და არა როგორც იწერება "ჰეად ანდ შოულდერს(ი)", მაგრამ არავითარ შემთხვევაში, მხოლოდ ლათინური ასოებით არ უნდა დაიწეროს. ბრენდის საკუთარი სახელის თარგმნას კანონი არ ითხოვს. ცუდად ჟღერსო, კრიტიკოსები ამბობენ. თუ ცუდად ჟღერს, ჩვენი ბრალია? ეს ხომ ჩვენი მოგონილი სიტყვები არ არის? ისე ვწერთ, როგორც წარმოითქმის. რაც შეეხება ჰდამ-H&M-ს - ეს შვედური კომპანიაა. სრული სახელია Hennes & Mauritz, რაც ნიშნავს ქალის და კაცის. შემოკლებით H&M კიდევ ერთხელ ვიტყვი, კანონი ბრენდს არ სთხოვს ქ და კ-ს, ანუ, სახელის გადმოქართულებულად დაწერას. ამიტომ, არც ეს შემთხვევაა საქილიკო. დედანში H&M იკითხება როგორც "ჰაუნდემი", ხოლო ინგლისურად წარმოსთქვამენ "ეიჩენდემი-ს". თუ მაინცდამაინც ისე უნდა დავწეროთ, როგორც წარმოითქმის, მაშინ ჰაუნდემი იქნება, რადგან მწარმოებლის სახელია. ხოლო თუ ქართულით მივყვებით, მაშინ ლოგიკურად, "ჰაედამანი" იქნება. აბრევიატურა საკუთარ ენაზე მორგებას იტანს, ისევე, როგორც ინგლისურმა და "ეიჩენდემი" მოირგო. რატომაც არა? დავუძახოთ "ჰაედამანი". დაკიდევ, მსოფლიო პრაქტიკა აჩვენებს, რომ სადაც "ჰაედამანი" შედის, მცირე ხნის შემდეგ მას უფრო ცნობილი ბრენდები მიჰყვებიან", - წერს გოგა ჩანადირი.
შეგახსენებთ, რომ 18 ნოემბერს თბილისში H&M-ის მაღაზია, რუსთაველის გამზირზე, გალერეა თბილისში იხსნება. [post_title] => ჰ და მ, ჰაუნდემი თუ ჰაედამანი: დიახ, ამ ბრენდმა პატივი სცა სახელმწიფო ენას [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => h-da-m-haundemi-tu-haedamani-diakh-am-brendma-pativi-sca-sakhelmwifo-enas [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-06 11:14:38 [post_modified_gmt] => 2017-11-06 07:14:38 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=184079 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 162741 [post_author] => 13 [post_date] => 2017-09-12 14:40:39 [post_date_gmt] => 2017-09-12 10:40:39 [post_content] => პიარის სპეციალისტი თეონა ბაღდავაძე სოციალურ ქსელში წერს თავის მოსაზრებას, როგორ ექცევიან რეალურად ქალებს საქართველოში. „სულ მიჭირს ამის აღიარება, მაგრამ იშვიათად თუ ვინმე ექცევა თავის ქალებს ისე უსამართლოდ როგორ საქართველო: ემიგრანტ დედებს, მათი გამოგზავნილი ფულით რო თამაშობენ ემიგრანტ ცოლებს, მათი გამოგზავნილი ფულით საყვარლებს რომ იჩენენ საყვარლებს, ამ ფულით ნაყიდ მობილურებს რო ამადლიან დებს, მოკლე კაბის ჩაცმას რომ უშლიან დებს, განათლების მიღებაში ხელს რომ უშლიან, ბიჭმა „იქს პიატი“ ხო უნდა იყიდოს წარმატებულ ცოლებს, გაუკეთებელ ბორშებს რომ ამადლიან წარუმატებელ ცოლებს, შეუმდგარ კარიერას რო ამადლიან შვილებს, სხვა ქვეყანაში გადასვლას რომ უშლიან თავისზე წარმატებულ კოლეგებს, „უეჭველი ვინმესთან წევს“ ლამაზ მეზობელს, სულ სხვადასხვა მანქანას მოჰყავს სახლში დაღლილ მეზობელს, თმა მაინც ვერ დაივარცხნა, ნაგვის გადასაყრელად რომ გამოდიოდა გაუთხოვარ ქალს, მაგას ცოლად ვინღა მოიყვანს გათხოვილ ქალს, ალბათ, ქმარი თავში უჩაჩქუნებს „ინსტაგრამ“ გოგოს, ეგენი ყველანი ერთნაირები არიან რთულია საქართველოში ქალობა და ყველანი ვქმნით ამ საზოგადოებას, რომლის თამაშის წესსაც ხშირად უსიტყვოდ ვიღებთ...“ [post_title] => რატომ არის რთული საქართველოში ქალობა - „ემიგრანტი ცოლების გამოგზავნილი ფულით საყვარლებს იჩენენ...“ [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => ratom-aris-rtuli-saqartveloshi-qaloba-emigranti-colebis-gamogzavnili-fulit-sayvarlebs-ichenen [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-09-12 14:40:39 [post_modified_gmt] => 2017-09-12 10:40:39 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=162741 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 139300 [post_author] => 6 [post_date] => 2017-06-16 20:18:34 [post_date_gmt] => 2017-06-16 16:18:34 [post_content] => პიარის სპეციალისტი თეონა ბაღდავაძე აკა სინჯიკაშვილის ბრალდებებს ეხმაურება. როგორც აკა წერს, "წითელი ცხვირების" საქველმოქმედო აქციით შეგროვებული თანხის მხოლოდ ნაწილი მიიღო, რასაც სასამართლოში გაასაჩივრებს. თეონა ამ ბრალდებებს შემდეგნაირად პასუხობს: "მინდა გამოვეხმაურო Akaa Sinjikashvily პოსტს Red Nose Day Georgiaსთან დაკავშირებით. კამპანია არის სრულიად ჩემი ინიციატივა და სათაო ოფისთან ხელშეკრულება მე მაქვს ვინც მიცნობს, იცის რამდენი წელი ვცდილობდი ამ კონტაქტზე გასვლას. ხაზგაზმით ვამბობ, რომ აღნიშნული კამპანიის ჩატარების უფლება მოიპოვა მხოლოდ ჩემმა კომპანიამ. ვეძებდი კეთილშობილ ბენეფიციარს. წლევანდელი წლისთვის, ჩვენს მიერ კამპანიის ერთ- ერთ და არა ერთადერთ პარტნიორად შერჩეულ იქნა აკა სინჯიკაშვილი. მოლაპარაკება ასეთი იყო, უნდა გაგვეყო შემოსული თანხა სამ ტოლ ნაწილად. ერთი ნაწილი აკას ინიციატივას, მეორე ნიკუშა დვალაძეს და მესამე სათაო ოფისისთვის . ( მედიაც ამას ადასტურებს ლინკი იხილეთ ქვემოთ), დღეს ამბობს, რომ ეს თანხა სრულად მისთვის უნდა გადაგვეცა. რეალურად აკას შემოწირულობის სახით გადავეცით ბევრად მეტი, ვიდრე იყო შეთანხმებული. ამასთანავე გვინდა აღვნიშნოთ რომ ყველა ფინანსური ოპერაცია იყო ღია და გახსნილი აკასთვის და შესაბამისად მისთვის თანხის გადაცემის მომენტამდე ცნობილი იყო შემოსული თანხის ოდენობა. აკამ ეს არ იკმარა და მთხოვდა არარსებული თანხის გადაცემას, ამბობდა, რომ არ აინტერესებს საბუთები და ამ პოსტის არდადების სანაცვლოდ მთხოვდა 40 ათას ლარს. შევთაზავეთ, რომ აუდიტს გაექარწლებინა მისი ეჭვები და შემდეგ გაგვესაჯაროებინა ეს ფაქტი, რომელიც ორივეს უხერხულ მდგომარეობაში გვაყენებს. თავს შევიკავებ მეტი დეტალის გახმაურებისგან, ფაქტობრივი მტკიცებულებებით სასამართლოს მივმართავ. გარდა ამისა, ვთხოვ აკას, რომ დააბრუნოს 35 ათასი ლარი, რომელიც მიიღო ამ კამპანიისგან და ჩვენ ავაშენებთ მის მიერ დაპირებულ თავშესაფარს, არაუგვიანეს 2017 წლის ნოემბრისა. იურიდიულად და ადამიანურად ამ საქმეს გამართლება არ აქვს, ასე რომ ისარგებლა რა მისი ფბ აუდიტორიით, ასეთი ცილისმწამებლური პოსტი დადო. ვწუხვარ, რომ ამ კეთილშობილურ კამპანიას და ჩვენს მიზანს ასეთი ტალახის სროლა მოყვა, თუმცა მივმართეთ საგამოძიებო სამსახურს დამოუკიდებელ აუდიტს და შედეგებს ძალიან მალე შეგატყობინებთ. ყველაზე მძიმე ამ სიტუაციაში არის იმედგაცრუება, რომელიც აკასგან მივიღეთ, დანარჩენს აუცილებლად მოევლება".     [post_title] => თეონა ბაღდავაძე აკა სინჯიკაშვილის ბრალდებებს ეხმაურება [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => teona-baghdavadze-aka-sinjikashvilis-braldebebs-ekhmaureba [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-06-16 20:38:32 [post_modified_gmt] => 2017-06-16 16:38:32 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=139300 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) [post_count] => 3 [current_post] => -1 [in_the_loop] => [post] => WP_Post Object ( [ID] => 184079 [post_author] => 8 [post_date] => 2017-11-06 11:14:38 [post_date_gmt] => 2017-11-06 07:14:38 [post_content] => თბილისში საერთაშორისო ბრენდის მაღაზიის H&M -ის გახსნას დიდი ხანია ელიან. თარიღისა და ადგილმდებარეობის დასახელების შემდეგ, კიდევ ერთი აჟიოტაჟი, ბრენდის ქართულ დასახელებას მოჰყვა. მოქალაქეების დიდმა ნაწილმა, გალერეა თბილისის ფასადზე ქართული წარწერა – ჰ&მ გააკრიტიკა. ისინი ამბობენ, რომ წარწერა ცუდად ჟღერს. სოც.ქსელში აგორებულ კითხვებზე, კომენტარი გააკეთა საქართველოში ბრენდის საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერმა, თეონა ბაღდავაძემ. მისი თქმით, ამ ბრენდის მიერ ქართული წარწერის გამოყენება ძალიან მნიშვნელოვანია.
"ერთ- ერთი ყველაზე მოთხოვნადი ბრენდი , რომელიც მკაცრად მიყვება საკუთარ ბრენდბუქს, გარდა იმისა, რომ პატივს სცემს შენს კანონს, იყენებს ძველქართული კალიგრაფიის მხატვრულ ხერხს, რომელისაც საქართველოშიც კი ძალიან ცოტა ადამიანმა იცის, ვფიქრობ რომ ამ კომპანიის შემოსვლაზე არანაკლებ მნიშვნელოვანი მოვლენაა", - წერს თეონა ბაღდავაძე.
ბრენდს მადლობა გადაუხადა, ცნობილმა ფოტოგრაფმა, გოგა ჩანადირმა. მან ასევე, განმარტა, რატომ უნდა დაეწერათ ჰ და მ და არა სხვა წარწერა.
"დიახ, ამ საერთაშორისო (შვედეთიდან) ბრენდმა პატივი სცა სახელმწიფო ენასა და კანონს რეკლამის შესახებ. ახლა განვმარტავ: კანონი დაწესებულებებს სახელის თარგმნას არ ავალდებულებს. მაგალითად, თუ არის Head and Shoulders, მას გარეაბრაზე შეუძლია დააწეროს ქართული ასოებით ისე, როგორც იკითხება - ჰედ ენდ შოლდერსი და არა როგორც იწერება "ჰეად ანდ შოულდერს(ი)", მაგრამ არავითარ შემთხვევაში, მხოლოდ ლათინური ასოებით არ უნდა დაიწეროს. ბრენდის საკუთარი სახელის თარგმნას კანონი არ ითხოვს. ცუდად ჟღერსო, კრიტიკოსები ამბობენ. თუ ცუდად ჟღერს, ჩვენი ბრალია? ეს ხომ ჩვენი მოგონილი სიტყვები არ არის? ისე ვწერთ, როგორც წარმოითქმის. რაც შეეხება ჰდამ-H&M-ს - ეს შვედური კომპანიაა. სრული სახელია Hennes & Mauritz, რაც ნიშნავს ქალის და კაცის. შემოკლებით H&M კიდევ ერთხელ ვიტყვი, კანონი ბრენდს არ სთხოვს ქ და კ-ს, ანუ, სახელის გადმოქართულებულად დაწერას. ამიტომ, არც ეს შემთხვევაა საქილიკო. დედანში H&M იკითხება როგორც "ჰაუნდემი", ხოლო ინგლისურად წარმოსთქვამენ "ეიჩენდემი-ს". თუ მაინცდამაინც ისე უნდა დავწეროთ, როგორც წარმოითქმის, მაშინ ჰაუნდემი იქნება, რადგან მწარმოებლის სახელია. ხოლო თუ ქართულით მივყვებით, მაშინ ლოგიკურად, "ჰაედამანი" იქნება. აბრევიატურა საკუთარ ენაზე მორგებას იტანს, ისევე, როგორც ინგლისურმა და "ეიჩენდემი" მოირგო. რატომაც არა? დავუძახოთ "ჰაედამანი". დაკიდევ, მსოფლიო პრაქტიკა აჩვენებს, რომ სადაც "ჰაედამანი" შედის, მცირე ხნის შემდეგ მას უფრო ცნობილი ბრენდები მიჰყვებიან", - წერს გოგა ჩანადირი.
შეგახსენებთ, რომ 18 ნოემბერს თბილისში H&M-ის მაღაზია, რუსთაველის გამზირზე, გალერეა თბილისში იხსნება. [post_title] => ჰ და მ, ჰაუნდემი თუ ჰაედამანი: დიახ, ამ ბრენდმა პატივი სცა სახელმწიფო ენას [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => h-da-m-haundemi-tu-haedamani-diakh-am-brendma-pativi-sca-sakhelmwifo-enas [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2017-11-06 11:14:38 [post_modified_gmt] => 2017-11-06 07:14:38 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://fortuna.ge/?p=184079 [menu_order] => 0 [post_type] => post [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [comment_count] => 0 [current_comment] => -1 [found_posts] => 5 [max_num_pages] => 2 [max_num_comment_pages] => 0 [is_single] => [is_preview] => [is_page] => [is_archive] => 1 [is_date] => [is_year] => [is_month] => [is_day] => [is_time] => [is_author] => [is_category] => [is_tag] => 1 [is_tax] => [is_search] => [is_feed] => [is_comment_feed] => [is_trackback] => [is_home] => [is_404] => [is_embed] => [is_paged] => [is_admin] => [is_attachment] => [is_singular] => [is_robots] => [is_posts_page] => [is_post_type_archive] => [query_vars_hash:WP_Query:private] => 21ea2992c328411460b0386b1c73acfa [query_vars_changed:WP_Query:private] => [thumbnails_cached] => [stopwords:WP_Query:private] => [compat_fields:WP_Query:private] => Array ( [0] => query_vars_hash [1] => query_vars_changed ) [compat_methods:WP_Query:private] => Array ( [0] => init_query_flags [1] => parse_tax_query ) )

მსგავსი სიახლეები