მიუხედავად იმისა, რომ ZDX ავტო მოყვარულთა საყვარელი Acura არ ყოფილა, რადგან ის საერთოდ არ იყო Acura — მისი General Motors-ის EV პლატფორმის, ტექნოლოგიებისა და სალონის მოპირკეთების გამოყენების გამო — ეჭვს არ იწვევს, რომ ეს იყო Acura-ს ღირსეული მცდელობა, ელექტრო სამყაროში ფეხი შეედგა. მოდელი სწრაფია, აქვს მყარი ტექნოლოგიები და ფართო სივრცე, მაგრამ აშკარად იგრძნობა, რომ ეს ნამდვილი Honda/Acura-ს პროდუქტი არ ყოფილა. როგორც ჩანს, ZDX-ის დრო დასრულდა, რადგან Honda-მ რამდენიმე გამოცემას დაუდასტურა, რომ ZDX-ის წარმოება შეწყდა, თუმცა მისი გაუქმება არ ნიშნავს, რომ Acura-ს მომავალი გეგმები წყალში ჩაიყარა.
მიუხედავად იმისა, რომ Acura-მ ზუსტად არ განმარტა, რატომ მიიღო გადაწყვეტილება ZDX-ის მოხსნის შესახებ, მან ნაწილობრივ „ბაზრის პირობები“ დაასახელა. მიუხედავად იმისა, რომ ის საკმაოდ კარგად იყიდებოდა, ელექტროქარების საგადასახადო კრედიტი და სხვა სტიმულები უდავოდ დიდ როლს თამაშობდა ამ გაყიდვებში.
ტარიფებს დიდი მნიშვნელობა არ ჰქონია, რადგან ZDX იწარმოებოდა იმავე ქარხანაში და იმავე პლატფორმაზე, როგორც Chevrolet Blazer EV — შესაბამისად, ის და Honda Prologue არ ექვემდებარებიან ახლად დამატებულ იაპონური იმპორტის ტარიფებს, მიუხედავად იმისა, რომ იაპონური ბრენდები არიან. მაგრამ $7,500 კრედიტის დაკარგვა Acura-სთვის გადაულახავი ბარიერი აღმოჩნდა.
ZDX-ის დასრულებით Acura-ს შეუძლია ყურადღება მთლიანად RSX-ზე გადაიტანოს, რომლის ოფიციალური გაშვება მალე იგეგმება, წარმოება კი სავარაუდოდ 2026 წელს დაიწყება.