„ფეისბუკი“ კიდევ ერთი ფუნქციის გაუქმებას გეგმავს. კერძოდ, პირველი ოქტომბრიდან აღარ იქნება ხელმისაწვდომი „ლაივ შოპინგის“ფუნქცია, რომლითაც ადამიანებს ლაივში საკუთარი პროდუქტების გაყიდვა შეეძლოთ.
მომსახურებას, რომელიც 2018 წელს დაემატა სოც. ქსელს განსაკუთრებით ინფლუენსერები იყენებდნენ.
„მომხმარებელთა მიერ მოკლე ვიდეოების მზარდი გამოყენების კვალდაკვალ, ჩვენც Facebook-სა და Instagram-ზე ვკონცენტრირდებით“, – აცხადებენ კომპანიაში.