ჩვენ უკვე დიდი ხანია მივეჩვიეთ, რომ Mercedes-Benz G-Wagen — ეს არის ლუქსის სიმბოლო: ძვირადღირებული და მოდური აქსესუარი მილიტარისტულ სტილში, დაახლოებით ისეთი, როგორიცაა Balenciaga-ს ქურთუკი, Saint Laurent-ის კარგო შარვლები ან Vetements-ის სამხედრო ფეხსაცმელი.
თუმცა, თუ 1979 წლის კლასიკური Geländewagen თავდაპირველად მართლაც შეიქმნა არმიისთვის, დღევანდელი მოდელები ქარხნული ინდექსებით W463A და W465 — სამოქალაქო მარკეტინგის პროდუქტებია. ამ ყველაფრის ფონზე ხშირად გვავიწყდება, რომ ის კვლავაც ძლიერია უგზოობებზე.






