ამერიკული ბრენდი ახალი თაობის მულტიმედიურ პროექტს ამზადებს და მისი პრეზენტაცია 2017 წელს სედან CTS-თან ერთად გაიმართება. პროექტის მთავარი მახასიათებელი კი სხვადასხვა პროფილების შექმნა იქნება, რაც ავტომობილს მძღოლის მიერ გაკეთებული ამა თუ იმ არჩევანის დამახსოვრებაში გამოიხატება.
თავის პროფილში „კადილაკის“ მფლობელებს საშუალება ექნებათ, რომ საყვარელი რადიოსადგურების სია, ხშირად შესრულებული მარშრუტები თუ სხვა ინფორმაცია შეინახონ და რაც ყველაზე საინტერესოა, თუკი ავტომობილის მოდელს გამოცვლიან, არსებული პროფილის გადატანასაც შეძლებენ.