LIVE
უსმინე პირდაპირ ეთერს

კორტნი კარდაშიანი საკუთარი ბრენდის საიმიჯო კამპანიისთვის გაშიშვლდა (ფოტო)

146
10571786-0-image-a-101_1551733610058

კორტნი კარდაშიანი უმცროსი დების გზას დაადგა. გაირკვა, რომ 39 წლის სატელევიზიო სახემ საკუთარი ბიზნესის წარმოება გადაწყვიტა.

Poosh – ასე ჰქვია ამერიკელი სელებრითის წამოწყებას, რომლის საიმიჯო კამპანიისთვის, პოპულარული ოჯახის უფროსმა ქალიშვილმა, აქამდე არაერთხელ ნაცად ხერხს მიმართა და გაშიშვლდა.

4 შვილის დედას, პროექტის დეტალები არ გაუმხელია, თუმცა როგორც მან ,,ინსტაგრამზე” გამოქვეყნებულ პოსტში აღნიშნა, სიახლე ხელმისაწვდომი ძალიან მალე იქნება.

 

View this post on Instagram

 

C O M I N G. S O O N. @poosh

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

ცნობისთვის, ბრენდის სახელწოდება სიმბოლურია, რადგან Poosh კორტნი კარდაშიანისა და სკოტ დისიკის 6 წლის გოგონას, პენელოპეს მეტსახელია.

გაზიარება
გაზიარება

კომენტარები