LIVE
უსმინე პირდაპირ ეთერს

პილოტი: ჩემი აზრით, გუდაურში ვერტმფრენის ჩამოვარდნა ქარის ბრალი იყო – ამ კონკრეტულ შემთხვევაში, რომ ყოფილიყო პატარა შვეულმფრენი, ოპერაციას წარმატებით ჩაატარებდა

138
BeFunky-collage (2)

პილოტმა შამილ ქორთოშაძემ “პალიტრანიუსის” ეთერში შსს-ს სასაზღვრო პოლიციის ვერტმფრენის ჩამოვარდნის სავარაუდო მიზეზებზე ისაუბრა.

მისი შეფასებით, ზაზა ლორია ძლიერი სპეციალისტი იყო, ვერტმფრენი გამართულად მუშაობდა. მისი აზრით ვერტმფრენის ჩამოვარდნის მიზეზი ქარის უეცარი ცვლილება გახდა.

„ქარმა მიმართულება უეცრად შეიცვალა და ალბათ, ამ მომენტში გაძლიერდა და შვეულმფრენი მდგომარეობა ოდნავ შეიცვალა, ცოტათი უფრო კლდისკენ გადაიწია და ამან გამოიწვია. კლდესთან ისედაც ახლოს იყო, იმიტომ რომ პარაპლანისტი ისეთ ადგილზე იყო, რომ მის დასახმარებლად ვერტიკალურად მაღლა უნდა ყოფილიყო, რომ პარაპლანისტამდე ბაგე ჩაეშვათ. ახლოს იყო და ამ ქარის შეცვლამ და შოულმფრენის მდგომარეობის შეცვლამ უკანა ხრახნის კლდესთან შეჯახება გამოიწვია, რამაც უკანა ხრახნი დააზიანა. ჩემი აზრით, ქარის ბრალი იყო, თუმცა დაზუსტებით გამოძიება იტყვის“, – განაცხადა შამილ ქორთოშიძემ.

მისივე თქმით, გამორიცხულია, რომ უბედური შემთხვევა ტექნიკის გაუმართაობის ბრალი ყოფილიყო.

მფრინავი გუდაურში ჩამოვარდნილ “მი 8” ტიპის ვერტმფრენზე: “ზოგი ამბობს, გაუმართავი იყო, თითქოს 50 წელია დაფრინავს, მოძველებულია და რესურსი არ ჰქონდა, ზედმეტია საუბარი, რომ ტექნიკა არის გაუმართავი”

„ტექნიკას, ტექნიკის სიძველეს, ან რესურსების არ ქონას ნუ დავაბრალებთ, იმიტომ რომ კადრებშიც კარგად ჩანს რომ ტექნიკა იდეალურად მუშაობს. ეს ყველაფერი შეჯახების შემდეგ დაირღვა. უბრალოდ ავიღოთ მანქანა და იმ ძველ მანქანას ყველა დეტალი გამოუცვალოთ და იგივე სამუშაოს შეგისრულებს, რასაც ახალი მანქანა. ამ დროს უკეთესია ახალი იყოს, მაგრამ ყოველდღიურად ახალს ხომ ვერ შევიძენთ. მუშა მდგომარეობაში იყო, რესურსიც ჰქონდა და ყველაფერი, ტექნიკის ბრალი გამორიცხულია.

“ქარის ფაქტორი იყო, კლდესთან ახლოს იყვნენ. ქარმა რომ დაუბერა, შეატრიალა შვეულმფრენი და კუდით დაეჯახა კლდეს. დაიწყო ბზრიალი, ამ დროს შეეცადა გაჩერებას” – როგორ ხსნის გუდაურის ტრაგედიას პილოტი

რა ვიცით გუდაურში მომხდარზე და რას შეცვლის ტრაგედია – დეტალები, მიზეზები და გამოსავალი

თავისთავად ცხადია, უკეთესი იქნებოდა, რომ სამაშველოს სპეციალური აღჭურვილობით თავისი ტექნიკა ჰყავდეს. ამ კონკრეტულ შემთხვევაში, რომ ყოფილიყო მაგალითად, პატარა შოულმფრენი, იმას თავისი სამუშაო პატარა არეალი სჭირდება, უფრო ახლოს მივიდოდა და ოპერაციას წარმატებით ჩაატარებდა“, – განაცხადა პილოტმა.

მფრინავები პროფესიონალები იყვნენ, ყოველი აფრენის დროს მოწმდება ვერტმფრენები – შსს განცხადებას ავრცელებს

გაზიარება
გაზიარება

კომენტარები

mazda magti 5g