2021 წლის პირველ კვარტალში ტელემაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლები წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით 3%-ით გაიზარდა და 14.5 მილიონი ლარი შეადგინა, საიდანაც 13.2 მილიონი ლარი პირდაპირ რეკლამასა და სპონსორობაზე მოდის, – ინფორმაციას კომუნიკაციების კომისია ავრცელებს.
მათივე ცნობით, ჯამური სარეკლამო შემოსავლების ზრდა „ტელეკომპანია პირველს“, „სილქნეტს“, „ფორმულას“, ასევე „პოსტვს“, „ჯი-დი-ეს თი-ვის“ და „რ.ბ.ჯ“-ს ჰქონდათ, ხოლო „ტელეიმედის“, „რუსთავი 2“-ის, „მთავარი არხის“ და საზოგადოებრივი მაუწყებლის სარეკლამო შემოსავლებში კლება დაფიქსირდა.
არხების მიხედვით, სარეკლამო შემოსავლები ასე გადანაწილდა:
ტელეიმედი – 5.3 მილიონი ლარი
რუსთავი 2 – 2.0 მილიონი ლარი
მთავარი არხი – 1.9 მილიონი ლარი
ტელეკომპანია პირველი – 1.2 მილიონი ლარი
სილქნეტი – 0.8 მილიონი ლარი
ფორმულა – 0.7 მილიონი ლარი
პოსტვ – 0.7 მილიონი ლარი
ჯი-დი-ეს თი-ვი – 0.6 მილიონი ლარი
რ.ბ.ჯ – 0.2 მილიონი ლარი
საზოგადოებრივი მაუწყებელი – 0.2 მილიონი ლარი
სხვა – 1.0 მილიონი ლარი
შეგახსენებთ, რომ სარეკლამო შემოსავლები მოიცავს პირდაპირ რეკლამას, სპონსორობას, პროდუქტის განთავსებას, განცხადებებსა და ტელეშოფინგს.
რაც შეეხება რადიომაუწყებლების სარეკლამო შემოსავლებს, 2021 წლის პირველ კვარტალში წინა წლის ანალოგიურ პერიოდთან შედარებით 24%-ით შემცირდა. რადიოების სარეკლამო შემოსავლებმა ჯამურად 1.4 მილიონი ლარი შეადგინა.