სამხრეთ კორეაში ბაზარზე კოვიდპანდემიის ახალი, უჩვეულო ატრიბუტი გამოჩნდა – “ცხვირბადე”.
ნიღაბი, რომელიც ერთ-ერთმა სამხრეთ კორეულმა კომპანიამ გამოუშვა, შექმნეს იმისთვის, რომ ადამიანებმა ლანჩის დროს თავი უფრო კომფორტულად იგრძნონ მხოლოდ ცხვირის დაფარვით, მაშინ, როდესაც ისინი ჭამენ ან სვამენ.
Kosk-ის ნიღბის ფოტოები სოციალურ მედიაში ვირუსულად გავრცელდა მას შემდეგ, რაც მისმა მწარმოებელმა კომპანია Atman გაყიდვაში ჩაუშვა.
როგორც Washington Post წერს, პირბადის მოხმარება ორგვარად შეიძლება – სადილის დროს, შესაძლებელია მისი მხოლოდ ცხვირზე მორგება, სხვა შემთხვევაში კი ნიღაბი იშლება და პირსაც ფარავს.
ის უკვე ხელმისაწვდომია ონლაინ სავაჭრო ვებსაიტზე, 10 ცალი ნიღბის ღირებულება კი დაახლოებით 8 დოლარია.
ვირტუალურ სივრცეში ნიღაბმა ცნობისმოყვარეობასთან ერთად, საზოგადოების კრიტიკაც გამოიწვია.
ინტერნეტმომხმარებლების ნაწილი იდეას დასცინის და წერს, რომ ამ შემთხვევაში მაინც შესაძლებელია ადამიანი დაინფიცირდეს, რადგან ნიღაბი არ ფარავს პირს.