ავტომწარმოებლები ერთი მეორეს მიყოლებით იწყებენ თანამედროვე ტექნოლოგიების ათვისებას. ბაზარზე ყველაზე განსხვავებული, დამოუკიდებელი ტოკენები გამოდის, საფირმო NFT- ის შემდეგ ბრენდები მეტა-სივრცეებში იწყებენ გასვლას. თავიდან ბრენდმა Cupra-მ 4 წლის იუბილე სპეციალური ონლაინ-ღონისძიებით აღნიშნა, სადაც კომპანიის განვითარების ახალი გეგმა წარადგინეს. ესპანელების კვალდაკვალ მეტასამყაროში Fiat-იც გამოჩნდა – იტალიელებმა შოუ რუმი გახსნეს.
Fiat Metaverse Store, მისი შემქმნელების თქმით, მსოფლიოში პირველი ავტოსალონია სადაც რეალურ ავტომობილებს ვირტუალურ სივრცეში გაყიდიან. Fiat-ის გენერალურმა დირექტორმა განაცხადა, რომ ამიერიდან ყველა კლიენტს მიეცემა საშუალება, რომ სახლიდან გაუსვლელად შეისწავლოს და იყიდოს Fiat 500. ამ ეტაპზე მეტასამყაროში მხოლოდ ახალი თაობის ჰეტჩბეკი La Prima by BOcelli იქნება ხელმისაწვდომი.
2022 წლის ბოლომდე მეტასამყაროში რამდენიმე მოდიფიკაციებიც დაემატება, ხოლო 2023 წელს ვირტუალური შოუ-რუმის ასორტიმენტს იტალიური ბრენდის სხვა მოდელებიც შეავსებს.