ამერიკელი ქორეოგრაფების აზრით სტრესთან გამკლავება და ცუდ ამბებზე სწორი რეაგირება მოძრაობითაა შესაძლებელი.

ორგანიზმისთვის აუცილებელია, რომ ნეგატივი მოძრავი აქტივობით მოიშოროს. წინააღმდეგ შემთხვევაში სტრესის ჰორმონის – კორტიზოლის დონე სულ უფრო და უფრო გაიზრდება და საკმაოდ ცუდი შედეგების გამოწვევა შეუძლია. ამასთან, სპორტით დაკავება ყველა ადამიანს შეუძლია, რაც ამ პრაქტიკას მაქსიმალურად ხელმისაწვდომს ხდის.

სპეციალისტები აზუსტებენ, რომ აუცილებელი არ არის მძიმე ვარჯიშებით თავის მოკვლა და სტრესთან გამკლავება სახლში, ისეთი აქტივობითაა შესაძლებელი, რომელიც თქვენთან ყველაზე ახლოსაა. შეგიძლიათ იცეკვოთ, გაიწელოთ, აუზზე წახვიდეთ, ირბინოთ ან უბრალოდ რიტმულად იმოძრაოთ.

მოძრაობის თერაპია დაგეხმარებათ გაუმკლავდეთ:

• შფოთვას


• ართრიტს
• ქრონიკულ ტკივილს
• დემენციას
• დეპრესიას
• დაბალ თვითშეფასებას
• პოსტტრავმულ სტრესულ აშლილობას.

 

 

კატეგორიები: რჩევები რჩევები

მსგავსი თემები