49 წლის ვიქტორია ბექჰემი Financial Times-ის ახალი ნომრის გმირი გახდა. ცნობილმა დიზაინერმა, რომელიც ახალ ნომერში, საკუთარი ბრენდის სამოსში პოზირებს, ფოტოგრაფ ნატანიელ გოლდბერგის დახმარებით, ულამაზესი ფოტოების სერია შექმნა. მოდის ინდუსტრიის დამაარსებელმა უკვე თამამად ისაუბრა ბრენდზე, რომელმაც წლების შემდეგ, უდიდესი მოგება მოუტანა და თავის სიტყვა თქვა მსოფლიო პოდიუმზე.
ვიქტორიას ახალ ფოტოზე დიდი ზომის სვიტერები, პასტელური ფერის პლაშჩები, შავი ფერის კომბინეზონები და წვეტიანი ფეხსაცმელი აცვია.
„მუსიკიდან მოდის ინდუსტრიაში მეტამორფოზი, საოცარია“ – ვიქტორია ბექჰემი ფრანგული „ვოგის“ გარეკანზე