Kia-მ გასული წლის განმავლობაში აქტიურად ავითარებდა პიკაპ Tasman-ს, ერთ-ერთი მთავარი სამიზნე ბაზარი კი ავსტრალია იყო – ქვეყანა, სადაც პიკაპები განსაკუთრებული პოპულარობით სარგებლობენ. თუმცა, როგორც Kia Australia-ს ხელმძღვანელმა, დენის პიკოლიმ განაცხადა, მოდელის გაყიდვები ბევრად სუსტი აღმოჩნდა, ვიდრე კომპანია ელოდა. მიუხედავად ამისა, ბრენდს მაინც სჯერა, რომ დაგეგმილ შედეგს მომავალში მიაღწევს.
Kia-ს გეგმაში იყო ავსტრალიაში წელიწადში 20 ათასამდე Tasman-ის გაყიდვა, მაგრამ მხოლოდ 3,7 ათასი ერთეულის რეალიზება მოხერხდა – როგორც უკანა, ასევე სრული ამძრავით. შედეგად, Tasman-მა ბაზრის მხოლოდ 2% დაიკავა. სეგმენტში კვლავ Ford Ranger და Toyota Hilux ლიდერობენ.
ფილიალის წარმომადგენლების თქმით:
- Tasman-ის ტოპ-კომპლექტაციები მოთხოვნადია;
- მაგრამ ბიუჯეტური ვერსიები – თითქმის არავის აინტერესებს.
ამის მიზეზად ასახელებენ:
არასწორად შერჩეულ კომპლექტაციებს, რომლებიც კორპორაციული კლიენტების საჭიროებებს ვერ მოერგო,
და უკიდურესად მკაცრ კონკურენციას სეგმენტში.
დენის პიკოლი ამბობს, რომ Kia საბოლოოდ აუცილებლად მიაღწევს მიზანს, თუმცა ამას „მეტი დრო დასჭირდება“. კომპანია ასევე არ აპირებს ფასების ომში ჩართვას მხოლოდ იმისთვის, რომ მოკლევადიანი გაყიდვების ზრდა მიიღოს. მისი თქმით, Kia-ს ავსტრალიური ასორტიმენტი მრავალფეროვანია და საჭირო მოდელებს შორის სწორი ბალანსის პოვნაა.